Warta reklamuje OC i AC w sprawdzony sposób

0
113

Warta rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej zatytułowanej „Każdemu może się zdarzyć…”. Spoty emitowane w telewizji i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC.

– Dobra reklama to taka, która nie tylko przyciąga uwagę, ale przede wszystkim wywołuje emocje. Poprzednie spoty promujące ubezpieczenia komunikacyjne Warty skutecznie wspierały sprzedaż i budowały wizerunek marki, a także angażowały widzów na tyle, że oglądali je od początku do końca – co w dzisiejszym świecie pełnym reklam nie jest oczywiste. Klienci docenili ich przekaz, autentyczność, humor i wyrozumiałość Warty, bo w końcu… Każdemu może się zdarzyć – mówi Monika Winnicka-Kluczyńska, Marketing Manager w Departamencie Marketingu i PR Warty.

W nowej odsłonie kampanii OC/AC Warta nadal prezentuje autentyczne, niewyreżyserowane i zabawne zdarzenia przypominające klientom, jak nieprzewidywalne bywają codzienne zdarzenia i dlaczego warto się ubezpieczyć. W ramach kampanii emitowane będą różnej długości spoty: 25-, 15-, 10- i 6-sekundowe, pokazywane zarówno w internecie, jak i telewizji. Warta koncentruje się na młodszych odbiorcach, którzy poszukują dobrych i sprawdzonych rozwiązań.

Za kreację spotów odpowiada agencja OS3. Strategię telewizyjną firma opracowała z domem mediowym Starcom. Zakup mediów internetowych jest realizowany wewnętrznie (in-house).

(AM, źródło: Warta)