Responsywna, łatwa w nawigacji, przygotowana z myślą o wygodzie użytkownika – tak Wiener określa swoją nową stronę internetową wiener.pl. Jej cechą charakterystyczną jest uproszczenie języka.
Łatwa obsługa i proces zgłaszania szkód online to kluczowe cele, który przyświecały twórcom serwisu. Wiener postawił też na wyraźniejszą ekspozycję produktów, w tym rozwiązań directowych. Bezpośrednio na nowej stronie internetowej można zakupić m.in. ubezpieczenie turystyczne, szkolne czy instalacji fotowoltaicznych.
– Miesiące ciężkiej pracy przełożyły się na fantastyczny efekt. Na taką odsłonę energetycznego serwisu www czekaliśmy wiele miesięcy – komentuje Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Wiener. – Nowa strona powstała dzięki wszystkim zaangażowanym zespołom, które pracowały nad przygotowaniem treści oraz zgłaszały uwagi i poprawki do serwisu. Bardzo się cieszę, że nasi klienci mogą już korzystać z nowej i bardziej przejrzystej strony – dodaje.
Wiener wprowadził również intuicyjne narzędzie, dzięki któremu w kilka minut można zgłosić szkodę albo dosłać dodatkowe dokumenty. Wystarczy wybrać odpowiedni formularz i uzupełnić dane.
Szeroka gama opisanych na stronie pakietów ubezpieczeniowych ułatwia intuicyjny wybór zakresu. Co więcej, wiele kwestii formalnych związanych z obsługą ubezpieczenia czy zgłoszeniem szkody można załatwić online.
– Kluczowy był również dla nas sposób prezentacji produktu, czyli intuicyjny podział na główne kategorie, a także graficzna ilustracja wszystkich możliwych opcji dodatkowych – podkreśla Agnieszka Książek, dyrektor Biura Marketingu i PR Wiener. – Istotną zmianą jest również redakcja językowa opisów produktów zgodnie z ideą upraszczania języka.
(AM, źródło: Wiener)