Wiener wdrożył nową platformę sprzedażową

0
971

Wie.net – taką nazwę nosi nowa platforma sprzedażowa, pozwalająca na daleko idącą personalizację, wdrożona przez Wiener TU. Narzędzie umożliwia prowadzenie sprzedaży na odległość oraz bez stosowania papierowych dokumentów. Z platformy czynnie korzysta już ponad 6 tys. użytkowników, którzy za jej pośrednictwem wystawili blisko 8 tys. polis.

– Postawiliśmy na narzędzia, które pomagają przyspieszyć procesy i oszczędzić czas. Sekret w popularności rozwiązania tkwi we wcześniejszych konsultacjach z agentami. Dzięki poznaniu ich potrzeb i oczekiwań, mogliśmy stworzyć system, który wpisuje się w model pracy i styl życia agentów – mówi Michał Miklewski, dyrektor Biura Sprzedaży Ubezpieczeń Detalicznych Wiener TU.

Obecnie za pomocą Wie.net agenci współpracujący z zakładem mogą prowadzić sprzedaż ubezpieczeń rolnych. Z tej okazji ubezpieczyciel rozbudował ich zakres o szkody związane z korzystaniem z nowoczesnych urządzeń, m.in. dronów, elektrycznych hulajnóg i rowerów, bezzałogowych pojazdów czy sprzętu pływającego.

Firma zapowiada, że już wkrótce w Wie.net udostępnione zostaną kolejne oferty ochronne, m.in. ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, turystyczne i dla firm oraz narzędzia pozwalające na personalizację ścieżki sprzedaży. Do wyboru będą: widok 1- i 2-kolumnowy. Prace nad systemem zostaną zakończone w połowie 2020 r.

Wdrożenie Wie.net jest jednym z elementów strategii digitalizacji i cyfryzacji Wiener. Do tej pory firma, oprócz platformy sprzedażowej, wprowadziła również szereg rozwiązań związanych z automatyzacją procesów. Zmiany objęły m.in. procesy rozliczeniowe agentów oraz komunikację z klientami.

AM, news@gu.home.pl

(źródło: Wiener)