Dla wielu ludzi praca jest źródłem tożsamości, czymś w rodzaju religii – zapewnia pensję, ale także poczucie wartości, wspólnoty i sens życia. Pytanie brzmi: jakim kosztem?
Przeczytaj książkę Simone’a Stolzoffa „Życie to coś więcej niż praca. Jak odzyskać równowagę między sferą zawodową i prywatną”, a przekonasz się, w jaki sposób praca zdominowała nasze życie. Dowiesz się, dlaczego tak trudno jest nam odpuścić. Poznasz strategie budowania zdrowego stosunku do zawodowej części naszego życia. Odzyskaj swoje życie w świecie skoncentrowanym na zarabianiu pieniędzy!
Historie słynnych szefów kuchni, bankierów z Wall Street, zapracowanych nauczycieli, wytrwałych aktywistów, a nawet bibliotekarek pokazują, co tracimy, gdy praca staje się czymś więcej niż tylko pracą.
Książka obala mity i skłania do refleksji nad pytaniami:
- Jak oddzielić to, kim jesteśmy, od tego, co robimy?
- Dlaczego utożsamiamy poczucie własnej wartości z ilością zarabianych pieniędzy?
- Co to znaczy „wystarczająco dobra praca”?
– Aktualny i przekonujący głos za tym, by dostosowywać pracę do naszego życia, zamiast wciskać nasze życie w przestrzeń wokół pracy. To sygnał alarmowy dla ludzi, którzy czują się przepracowani, i liderów, którzy stracili z oczu swoje człowieczeństwo – recenzuje publikację Adam Grant, jeden z najważniejszych teoretyków zarządzania, autor bestsellerów Leniwy umysł i Buntownicy, gospodarz podcastu „WorkLife”.
– Simone Stolzoff proponuje korektę współczesnego trendu, by postrzegać pracę albo jako samo zło, albo ją nadmiernie gloryfikować. Pokazuje, że obie skrajności są złe, a praca to po prostu jeden z wielu elementów, które składają się na coś, co można nazwać dobrym życiem – podkreśla Cal Newport, autor bestsellerów Cyfrowy minimalizm oraz Praca głęboka.
Simone Stolzoff jest dziennikarzem i konsultantem, który współpracuje z liderami, doradzając im, jak uczynić miejsce pracy bardziej skoncentrowanym na człowieku. Pracował jako główny projektant w globalnej firmie innowacyjnej IDEO, a jego teksty publikowano na łamach takich czasopism, jak: „The New York Times”, „The Washington Post”, „The Wall Street Journal”, „The Atlantic”. Jest absolwentem uniwersytetów Stanforda i Pensylwanii.
Kup książkę z rabatem 35%, wpisując przy zakupie na stronie mtbiznes.pl kod ubezpieczeniowa35 – kod jest ważny dla całej oferty Wydawnictwa MT Biznes. Przy promocjach specjalnych rabat może być wyższy.