Współpraca PZU i Igi Świątek korzystna dla obojga partnerów

0
536

Z obliczeń Sponsoring Insight wynika, że ekwiwalent reklamowy Igi Świątek uzyskany w polskich mediach dla PZU wyniósł 13,7 mln zł. A trzyletnia umowa pomiędzy głównym sponsorem a tenisistką obowiązuje od dopiero od lutego – zauważa „Puls Biznesu”.

Michał Gradzik, partner zarządzający w Sponsoring Insight wskazuje, że choć wynik jest bardzo dobry, to kolejne sukcesy turniejowe Igi Świątek są dobrą bazą do dalszej budowy ekwiwalentu reklamowego. Przyznaje też, że decyzja o współpracy była trafna dla obu stron, biorąc pod uwagę fakt, iż dystrybucja zdjęć i filmów z logotypem PZU w centralnym punkcie koszulki tenisistki przebiega dobrze, a zakład wyjątkowo sprawnie rozpoczął kampanię reklamową.

Również Marcin Stefaniak, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej PZU, uważa początek współpracy za bardzo obiecujący. Natomiast Paulina Wójtowicz, menedżerka tenisistki, zaznacza, iż strategiczne partnerstwo zapewnia jej podopiecznej poczucie bezpieczeństwa. Z nieoficjalnych informacji gazety wynika, że kontrakt PZU z tenisistką wynosi 5 mln zł rocznie. „PB” ujawnia też, że zakład chce rozwijać współpracę i po zakończeniu trwającej kampanii wizerunkowej planuje produktową.

Więcej:
„Puls Biznesu” z 13 maja, Mariusz Bartodziej „Iga Świątek jest warta miliony dla PZU”:
https://www.pb.pl/iga-swiatek-jest-warta-miliony-dla-pzu-1116405

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)