Współpraca z agentami nowym etapem rozwoju Rankomat

0
488

Rankomat wykonał kolejny krok w kierunku rozwoju modelu omnichannel i rozszerzył działalność o współpracę z multiagentami. – Chcemy połączyć to, co najlepsze w świecie online i offline. Technologia może wspierać doradców, a nie ich zastępować. Dlatego stawiamy na prawdziwe partnerstwo, oparte na transparentnych zasadach i wspólnym celu: zwiększaniu efektywności i skalowaniu działalności agentów – mówi Adam Moczydłowski, członek zarządu porównywarki. 

Według Rankomat jego nowy model współpracy zapewnia agentów różnorakie korzyści, m.in.: 

  • leady sprzedażowe oraz silne wsparcie marketingowe, 
  • gwarancję własności portfela klientów, 
  • dostęp do szerokiej palety produktów majątkowych i życiowych, 
  • nowoczesny CRM oraz narzędzia wspierające sprzedaż i obsługę, 
  • przejrzysty system prowizyjny, 
  • pełną zgodność z przepisami, 
  • opiekę doświadczonych dyrektorów regionalnych. 

W nowym modelu porównywarki agenci zachowują pełną niezależność, a jednocześnie mogą korzystać z rozpoznawalnej marki. Co istotne, partnerstwo nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami dotyczącymi korzystania z brandu. 

– Naszym celem jest oferowanie agentom narzędzi, które realnie wspierają ich rozwój – od leadów, przez zaawansowaną analitykę, aż po wiedzę z innych rynków europejskich. Dzięki temu mogą skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów i utrzymywać przewagę nad lokalną konkurencją – podkreśla Robert Sokołowski, prezes Grupy Netrisk, właściciela Rankomat.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl