Rankomat wykonał kolejny krok w kierunku rozwoju modelu omnichannel i rozszerzył działalność o współpracę z multiagentami. – Chcemy połączyć to, co najlepsze w świecie online i offline. Technologia może wspierać doradców, a nie ich zastępować. Dlatego stawiamy na prawdziwe partnerstwo, oparte na transparentnych zasadach i wspólnym celu: zwiększaniu efektywności i skalowaniu działalności agentów – mówi Adam Moczydłowski, członek zarządu porównywarki.
Według Rankomat jego nowy model współpracy zapewnia agentów różnorakie korzyści, m.in.:
- leady sprzedażowe oraz silne wsparcie marketingowe,
- gwarancję własności portfela klientów,
- dostęp do szerokiej palety produktów majątkowych i życiowych,
- nowoczesny CRM oraz narzędzia wspierające sprzedaż i obsługę,
- przejrzysty system prowizyjny,
- pełną zgodność z przepisami,
- opiekę doświadczonych dyrektorów regionalnych.
W nowym modelu porównywarki agenci zachowują pełną niezależność, a jednocześnie mogą korzystać z rozpoznawalnej marki. Co istotne, partnerstwo nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami dotyczącymi korzystania z brandu.
– Naszym celem jest oferowanie agentom narzędzi, które realnie wspierają ich rozwój – od leadów, przez zaawansowaną analitykę, aż po wiedzę z innych rynków europejskich. Dzięki temu mogą skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów i utrzymywać przewagę nad lokalną konkurencją – podkreśla Robert Sokołowski, prezes Grupy Netrisk, właściciela Rankomat.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl