Views Navigation

Wydarzenie Views Navigation

Today

18. edycja konkursu “Raporty Zrównoważonego Rozwoju”

Online

Konkurs “Raporty Zrównoważonego Rozwoju” to inicjatywa Forum Odpowiedzialnego Biznesu skierowana do firm, organizacji i instytucji publikujących raporty zrównoważonego rozwoju i raporty zintegrowane oraz do specjalistów_ek i ekspertów_ek zainteresowanych tą tematyką. Ma na celu upowszechnianie tematyki sprawozdawczości w obszarze ESG oraz stworzenie platformy wymiany wiedzy i dobrych praktyk w tym zakresie. Partnerem strategicznym 18. edycji konkursu […]

Ubezpieczenie OC przewoźnika drogowego i spedytora

Online

W trakcie szkolenia omówimy: specyfikę rynku transportu towarowego, w tym główne wyzwania i perspektywy rozwoju, ofertę PZU w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przewoźnika drogowego i spedytora, przykład szkody w ubezpieczeniu OCPD, korzyści ze współpracy z PZU.

Ailleron Innovation Forum

AILLERON SPÓŁKA AKCYJNA KRAKÓW

Workshops 12:00 – 15:00 Crafting Pixels & Accessibility – Build Your Own GenAI 12:00 – 14:00 No-Code – No-Problem 13:00 – 15:30 Building a Digital Sales Process in Leasing 14:00 – 15:30 Meet Data Management Experts – Hands-on sessions 14:00 – 15:30 Meet the IT Architects – What’s New Under the Hood? 15:30 – 17:00 […]

Cyfrowy Agent 007

Airport Hotel Okęcie Komitetu Obrony Robotników 24, Warszawa

Przyciąganie klientów poprzez wartości biznesowe i efekt wow! Jak utrzymać priorytety agenta w trakcie rewolucji technologicznej Skuteczność Jak dzięki PR dołączyć do gry o wysokie stawki, prestiż i uznanie Wyzwania agenta w przejściu do świata online” Pozyskiwanie klientów przez internet wykorzystując Facebooka Budowa społeczności poprzez reklamy i kreacja marki poprzez Video Historia agenta, wielokrotnego zdobywcy […]

Postaw klienta w centrum! Zawsze!

Online

Podczas 30-minutowego webinaru prelegenci zaprezentują, jak transformacja cyfrowa i podejście skoncentrowane na kliencie w Generali zmieniły sposób, w jaki firmy z sektora ubezpieczeniowego budują zaangażowanie i lojalność klientów.