Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory – masz rację. Wydaje ci się. Autor uznanego The Choice Factory, opierając się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych badaniach terenowych, tworzy fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik skoncentrowany na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta.
Każdego dnia podejmujesz setki decyzji: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina?
W Iluzji wyboru Richard Shotton omawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż.
Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. Tak, dotyczy to także twoich zachowań!
Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
- Jak wykorzystywać regułę peak end, siłę precyzji, mądrość dowcipu,
- Jak efekt IKEA wpływa na sprzedaż popularnych ciast,
- Jaką „zagrywkę” stosuje Netflix, że planujesz oglądać tylko jeden odcinek serialu, a siedem odcinków później orientujesz się, że pora iść spać.
– Dzięki tej książce będziesz lepiej wykonywać swoją pracę. Jeśli chcesz poznać tajniki ludzkich zachowań i nauczyć się je wykorzystywać, to doskonale trafiłeś. Trzymaj tę książkę pod ręką. Na pewno nie raz zechcesz do niej wrócić – twierdzi Jonah Berger, profesor marketingu w Wharton School przy University of Pennsylvania, autor książek Nieświadome wybory i Efekt viralowy.
A Seth Stephens-Davidowitz, autor bestsellera „NY Times” Wszyscy kłamią, dodaje: – „Iluzja wyboru” jest prowokacyjna i praktyczna. Shotton wykorzystuje to, co najlepsze w naukach behawioralnych, aby pokazać zaskakujące sposoby na ulepszenie swojego biznesu.
Kup książkę z rabatem 35%, wpisując przy zakupie na stronie mtbiznes.pl kod ubezpieczeniowa35 – kod jest ważny dla całej oferty Wydawnictwa MT Biznes. Przy promocjach specjalnych rabat może być wyższy.