Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation.
Wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców” (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii.
W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze”.
Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc tak wspaniałe filmy, jak trylogia Toy Story, Potwory i spółka, Gdzie jest Nemo, Iniemamocni, Odlot i WALL-E, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana i zyskowna.
Przeczytaj i zainspiruj się. Dowiesz się, jak zbudować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności oraz jak poprzez odrzucenie konwencji usprawniać procesy w firmie.
Kup książkę z rabatem 35%, wpisując przy zakupie na stronie mtbiznes.pl kod ubezpieczeniowa35 – kod jest ważny dla całej oferty Wydawnictwa MT Biznes. Przy promocjach specjalnych rabat może być wyższy.