Złote Romby to najważniejsza impreza w kalendarzu CUK Ubezpieczenia. Uroczysta gala, która odbyła się w hotelu w Cukrowni Żnin zgromadziła ponad 300 partnerów z całego kraju. Zarząd oraz menedżerowie multiagencji przedstawili wyniki za 2022 rok oraz zapoznali partnerów z kluczowymi projektami, które będą realizowane w najbliższych latach. Sporo miejsca poświęcono również innowacyjnemu wsparciu partnerów w rozwoju biznesu lokalnego. Podczas gali nagrodzono blisko 130 agentów, którzy osiągnęli najlepsze wyniki sprzedażowe.
– Jestem bardzo szczęśliwy, że kolejny raz mogę prezentować świetne wyniki firmy. CUK na płaszczyźnie ilościowej i jakościowej rozwija się bardzo stabilnie. Osiągamy też założone cele i realizujemy przyjęte plany strategiczne. To wspólny sukces, który jest naprawdę budujący. Jednocześnie nie tracimy czujności i na bieżąco obserwujemy zmiany, które dokonują się na rynku. Staramy się uprzedzać fakty i już teraz przygotowujemy kolejne rozwiązania, które zapewnią nam rozwój. CUK Ubezpieczenia wyprzedza trendy rynkowe, a to szczególnie cieszy naszych partnerów biznesowych – mówi Jacek Byliński, prezes CUK Ubezpieczenia.
Rozwój CUK Ubezpieczenia dokonuje się również na płaszczyźnie technologicznej. Partnerzy w codziennej pracy mają do dyspozycji wachlarz rozwiązań, który upraszcza działania formalne i obsługowe. W tym roku organizacja wdrożyła jeden z najważniejszych projektów ostatnich lat, tj. omniCUK. Dzięki integracji wszystkich kanałów sprzedaży agenci zyskali dodatkowe możliwości prowizyjne i powiększające bazę klientów. OmniCUK otworzył również drogę do dodatkowego uproduktownienia. Na tym jednak nie koniec, bo w najbliższym czasie CUK wdroży kolejne rozwiązania zwiększające aktywność sprzedażową agentów.
– Mogę śmiało powiedzieć, że 2022 rok upłynął nad pracami wdrożeniowymi omniCUK. To bardzo odważna realizacja, która połączyła w jeden system każdy kanał sprzedaży. Agent niezależnie od sposobu zakupu przez klienta otrzymuje prowizje. Klienci mają pełną dowolność w zakupie ubezpieczeń. To przełomowe rozwiązanie, które było odpowiedzią na sygnały płynące z organizacji. Przez pierwsze 6 miesięcy funkcjonowania tego rozwiązania do naszych doradców zostało przypisanych prawie 13 000 polis zakupionych przez klientów w kanałach directowych. Przed nami kolejne realizacje, które są wynikiem naszych rozmów z partnerami. Uważnie wsłuchujemy się w ten głos i reagujemy, uprzedzając zmiany, które lada moment będziemy obserwować na rynku – dodaje Przemysław Grabowski, wiceprezes CUK Ubezpieczenia.
Systematyczny rozwój przekłada się na wzrost liczby klientów, których obecnie w CUK Ubezpieczenia jest ponad 740 tysięcy. To między innymi efekt zintegrowanych działań marketingowych, o których rozmawiano podczas gali. Organizacja poświęca dużo uwagi na analizę zachowań klientów oraz ich ścieżki zakupowe. Podczas spotkania zwrócono również uwagę na siłę lokalnych działań oraz pakiety marketingowe budujące liderską pozycję partnerów w regionie.
– Cieszy fakt, że dotychczas wdrożone projekty pozytywnie przełożyły się na wzrost liczby klientów. Jesteśmy obecni we wszystkich kanałach komunikacyjnych, dopasowujemy przekaz centralny i lokalny. Bardzo ważna jest dla nas dbałość o lokalną rozpoznawalność i wsparcie placówek w regionie, dlatego w najbliższych miesiącach skupimy się na programach rozwoju marketingu dla partnerów. Formatujemy też działania marketingowe w taki sposób, aby podkreślić partnerstwo z klientami, i zyskujemy zaufanie poprzez profesjonalne argumenty. W 2023 wdrażamy kolejne rozwiązania, takie jak Facebook lokalnie, podwajamy budżet marketingu lokalnego, wdrażamy projekt budowania marki osobistej agenta czy też wsparcie lokalne dla każdej nowo otwartej placówki w CUK – podsumowuje Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-Commerce.
Podczas gali Złotych Rombów podkreślono dynamikę rozwoju organizacji i wyzwania, które ona niesie. Z CUK współpracuje ponad 3 tysiące agentów. Multiagencja posiada również ponad 500 placówek w całej Polsce. Partnerzy mają do wyboru cztery modele współpracy. Mogą rozwijać biznes, otwierając placówkę franczyzową lub punkt partnerski, działając jako niezależny doradca czy Agent CUK. Bez względu na formę współpracy multiagencja zapewnia szeroko rozumiane wsparcie finansowe i organizacyjne, czując się współodpowiedzialna za wyniki partnerów.
– Funkcjonujemy na rynku ubezpieczeń od ponad dwudziestu lat, to ogromny kapitał wiedzy i doświadczenia. Wypracowane standardy wsparcia finansowego i organizacyjnego oraz system szkolenia pozwalają partnerom CUK bardzo szybko wdrażać się do organizacji i osiągać założone cele sprzedażowe. Poświęcamy wiele miejsca na przekazanie wiedzy rynkowej i produktowej. Partnerzy CUK mają dostęp do cyklicznych szkoleń oraz wsparcia w kluczowych obszarach sprzedaży w tym polis biznesowych, życiowych czy agro – zwraca uwagę Tomasz Poradzewski, dyrektor Departamentu Sieci Sprzedaży.
Gala była również okazją do nagrodzenia partnerów CUK Ubezpieczenia, którzy w minionym roku osiągnęli najlepsze wyniki sprzedażowe. Statuetkami Złotych Rombów zostało wyróżnionych blisko 130 agentów w jedenastu kategoriach. Oprócz nagród rzeczowych i pieniężnych, nagrodzeni partnerzy będą mieli okazję wyjechać m.in. do Jordanii czy Maroka. Zgromadzeni goście mieli także okazję do wysłuchania wystąpienia motywacyjnego gościa specjalnego, którym był Maciej Orłoś.
(am)