Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki? Wszystkiego dowiesz się z lektury tego poradnika.
Jest on adresowany zarówno do menedżerów, których organizacja używa Six Sigma, jak i do tych, którzy pragną zrozumieć program i rozważają jego wdrożenie. Znajdziesz tu czytelny opis Six Sigma, wyjaśnienie, jak działa oraz gdzie i kiedy można tę metodę skutecznie wykorzystać, a także porady autora, który szczerze i bez koloryzowania dzieli się swoim ponad 20-letnim doświadczeniem w tym zakresie.
Książka jest podzielona na cztery części.
- Część pierwsza otwiera drzwi do świata Six Sigma, wyjaśniając jej pochodzenie, mechanizmy działania oraz przyczyny popularności i skuteczności.
- Część druga zawiera informacje o tym, co zrobić, aby już pierwsze działania i projekty mogły przynieść namacalne efekty.
- Część trzecia przedstawia czynniki, które składają się na rozwój Six Sigma w długim terminie oraz sprzyjają przekształceniu jej w specyficzną kulturę przedsiębiorstwa.
- Część czwarta skupia się na kluczowych wyzwaniach i trudnościach związanych z programem.
Six Sigma dla menedżerów to kompendium wiedzy potrzebnej do skutecznego uruchomienia programu, a także wskazówki, jak go pielęgnować i rozwijać. Po lekturze tej książki Six Sigma stanie się dla ciebie źródłem nie tylko realnych korzyści biznesowych, lecz także osobistej satysfakcji.
Kup książkę z rabatem 35%, wpisując przy zakupie na stronie mtbiznes.pl kod ubezpieczeniowa35 – kod jest ważny dla całej oferty Wydawnictwa MT Biznes. Przy promocjach specjalnych rabat może być wyższy.