Klienci Compensy chętniej korzystają ze zdalnych trybów likwidacji szkód

0
592

W trakcie epidemii koronawirusa Compensa TU obserwuje duży wzrost zainteresowania klientów zdalnymi trybami likwidacji szkód. Największą popularnością cieszą się zdalne oględziny, które eliminują konieczność bezpośredniego spotkania z rzeczoznawcą.

Z danych ubezpieczyciela wynika, że obecnie ze zdalnych oględzin korzysta nawet 70% klientów. Rośnie także odsetek klientów, którzy decydują się na skorzystanie z aplikacji do samodzielnej likwidacji szkód czy z uproszczonej ścieżki likwidacji Compensy. W zależności od rodzaju ubezpieczenia, z rozwiązań tych korzysta już od 20% do 40% osób.

Zdalne tryby likwidacji szkód w założeniu miały przede wszystkim odpowiadać na technologiczne przyzwyczajenia klientów i skracać czas obsługi zgłoszeń. W obecnej sytuacji zyskują jednak nowe, znacznie większe znaczenie, eliminują bowiem konieczność bezpośredniego spotkania z drugim człowiekiem, co w czasie pandemii jest niezwykle istotne – komentuje Rafał Mosionek, wiceprezes zarządu Compensy, odpowiedzialny między innymi za obszar likwidacji szkód.

Podczas epidemii kilkuset klientów skorzystało również z usługi door to door, w ramach której warsztaty partnerskie Comepnsy realizują naprawę auta klienta bez kontaktu z nim. Dokumentacja szkody jest zaś przesyłana drogą elektroniczną bezpośrednio do punktu dokonującego naprawy.

(AM, źródło: Compensa)