Kampania reklamowa Generali z agentami w roli głównej

0
2540

 „Generali. Zależy nam na Tobie” – pod tym hasłem prowadzona jest polska odsłona pierwszej w 189-letniej historii Generali globalnej kampanii reklamowej grupy. Główną rolę odgrywają w niej agenci ubezpieczeniowi.

W przekazach reklamowych Generali podkreśla wyjątkową rolę, jaką agenci odgrywają w realizacji strategii firmy „Lifetime Partner”. Kampania jest przygotowana w sposób spójny na wszystkie rynki, na których działa Grupa Generali, ale jednocześnie zawiera lokalne elementy. W polskich reklamach występują agenci i multiagenci Generali Polska: Ewa Lenckowska, Ela Borkiewicz, Martyna Łukawska, Piotr Dejnarowicz, Sebastian Adamik, Marcin JezierskiLesław Ziętek.

– Generali na całym świecie reprezentuje ponad 155 tys. agentów i to oni są naszą najlepszą wizytówką. Każdego dnia z pasją i oddaniem doradzają ponad 61 mln klientów i są twarzą naszej firmy. Kampania ta podkreśla fundamentalną rolę, jaką odgrywają agenci. W Polsce współpracujemy z ponad 5 tysiącami agentów. Są bohaterami Generali, którzy z empatią i zrozumieniem dostarczają klientom spersonalizowane produkty i usługi. Są uosobieniem idei partnera na całe życie – podkreśla Roger Hodgkiss, członek zarządu Generali Polska.

W kampanii dominuje kolor marki Generali – czerwony – mający symbolizować wyjątkowe podejście ubezpieczyciela do klientów.

– Czerwony, który jest kolorem życia, energii, emocji i miłości, podkreśla zaangażowanie Generali w budowanie relacji z klientami. Czerwony to również kolor pasji agentów Generali, z jaką dopasowują indywidualne rozwiązania dla klientów, rozumiejąc ich nadzieje i marzenia – wyjaśnia Roger Hodgkiss. – Czerwony to kolor naszej marki, reprezentuje naszą empatię i człowieczeństwo, a także naszą postawę pełną pasji, dynamizmu i proaktywnego działania. To są cechy, których klienci szukają w marce, cechy, które mogą wnieść wartość do życia klientów – dodaje.

W polskiej odsłonie kampanii reklamy będą emitowane w telewizji i w radiu, natomiast w internecie zostaną wykorzystane formaty statyczne oraz video. Ponadto specjalnie dla agentów zostały przygotowane zestawy materiałów do spersonalizowania kampanii, które mogą wykorzystywać w komunikacji z klientami i  w social mediach.

Ogólnoświatowa kampania została opracowana we współpracy z agencjami  Isobar i Dentsu, których zadaniem było stworzenie globalnej platformy komunikacyjnej dla strategii biznesowej Generali „Partner na całe życie” – „Lifetime Partner”.

Telewizyjny spot reklamowy można obejrzeć pod adresem:

Artur Makowiecki

news@gu.home.pl