Dobrze znane i sprawdzone przez lata sposoby motywowania agentów przestają działać, a niektóre są zupełnie niemożliwe do stosowania w czasach pandemii. System wymaga pilnej zmiany. Podczas bezpłatnego webinaru „Jeśli nie wycieczka, to co? Skuteczne motywowanie agentów w erze COVID” zorganizowanego przez „Gazetę Ubezpieczeniową” poszukamy dobrych praktyk, które mogą działać tu i teraz oraz są racjonalne biznesowo.
– Zaprosiliśmy do dyskusji liderów rynku pośrednictwa oraz ekspertów zewnętrznych, patrzących na rynek agencyjny z innej perspektywy. W dyskusji skupimy się na konkretnych rozwiązaniach – mówi Aleksandra E. Wysocka, redaktor naczelna „Gazety Ubezpieczeniowej”.
W webinarze udział wezmą: Artur Kijonka – prezes OVB Polska, Andrzej Adamczyk – prezes Bezpieczny.pl, Piotr Głowski – członek zarządu Unilink, Tomasz Domalewski – szef sprzedaży Leadenhall Insurance (coverholder Lloyd’s), Wojciech Gołębiewski – Sales Manager Incentive & Recognition Category z Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, Tomasz Kasprzak – CTO w hiPRO, Adam Kubicki – trener.
Zapisy pod adresem:
Webinar odbędzie się we wtorek 25 sierpnia.
AW