Odc. 74 – Kto potrzebuje CPI – Marcin Gołąb, Generali

0
2968

Generali uzupełniło swoją ofertę o ubezpieczenie ryzyka wycofania produktu z rynku (CPI). Unikalnym uzupełnieniem tego produktu jest „assistance reputacyjny”, który pozwala ze wsparciem zewnętrznego partnera zarządzić kryzysem wizerunkowym. Produkt został przedstawiony brokerom podczas konferencji w Warszawie 18 czerwca 2019 r. W wydarzeniu wzięło udział kilkudziesięciu brokerów z całego kraju.
Gościem tego odcinka podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez asekuracji” jest Marcin Gołąb, zastępca dyrektora Działu Ubezpieczeń OC w Generali.
Z audycji dowiecie się:

  • czy w branży spożywczej zdarza się sabotaż?
  • co złego może się przydarzyć jabłkom
  • ile może naprawdę kosztować przedsiębiorcę zanieczyszczenie produktu spożywczego
  • czy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z ryzyka wizerunkowego

 POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY