Link4 stawia na rozwój w OC

0
483

Link4 chce zostać mistrzem segmentu ubezpieczeń OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (ppm.). Jego plany są elementem większej całości, jaką jest strategia Grupy PZU – informuje „Puls Biznesu”.

Gazeta przypomina, że obecnie OC ppm. stanowi źródło 70% przychodów zakładu ze składek. Agnieszka Wrońska, prezes Link4 zapewnia, że w 2020 r. jej spółce udało się osiągnąć wzrost w tej gałęzi produktów. Towarzystwo liczy, że w realizacji planów rozwoju w tym segmencie pomoże mu rynkowy wzrost stawek, który według szefowej ubezpieczyciela jest nieunikniony ze względu na dynamiczny wzrost średniej wartości szkody komunikacyjnej.

Obecnie zakład kontynuuje prace nad rozwiązaniami bazującymi na big data, które pomagają mu zachować efektywność kosztową, stawia na współpracę z mniejszymi multiagencjami oraz rozwija bancassurance. Agnieszka Wrońska zdradza, że jeszcze w tym półroczu jej firma zaoferuje jedną dużą nowość dla klientów Alior Banku.

Więcej na temat planów Link4 można przeczytać w wywiadzie z Agnieszką Wrońską w „Gazecie Ubezpieczeniowej” nr 5 z datą wydawniczą 1 lutego.

Więcej:
„Puls Biznesu” z 4 lutego, Karolina Wysota „Link4 chce rządzić w OC dla kierowców”:
https://www.pb.pl/link4-chce-rzadzic-w-oc-dla-kierowcow-1107342

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)