Linia produktowa Link4 Mama* została nagrodzona prestiżową statuetką Effie. Jury konkursu Effie Awards przyznało brąz firmie w kategorii ubezpieczenia.
– Cieszymy się, że nasza praca została doceniona przez grono ekspertów. Udało nam się nie tylko zrealizować założone cele kampanii, ale znacznie je przekroczyć – mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej Link4. – Myśląc o rozwoju biznesu, zaczęliśmy szukać nowych rozwiązań, dlatego stworzyliśmy nową submarkę w kategorii ubezpieczeń rodzinnych. Zwróciliśmy się bezpośrednio do kobiet, do matek. Bazując na ich naturalnej obawie o zdrowie dzieci, zaoferowaliśmy im produkty, które pomagają w wielu trudnych sytuacjach – dodaje.
– To wielki sukces Link4, pionu marketingu, ale muszę podkreślić olbrzymią rolę Joanny Talaśki. To ona, mama trójki dzieci, wymyśliła i wprowadziła na rynek Link4 Mama. To produkt, który wziął się z życia i odpowiedział na realne potrzeby rodziców. Produkt Link4 Mama powstał także na podstawie osobistych doświadczeń wielu pracujących w Link4 matek – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu Link4.
W konkursie Effie Awards nagradzane są kampanie i rozwiązania marketingowe na podstawie ich efektywności i wyników biznesowych. W tym roku do konkursu zgłoszono ponad 200 kreacji, spośród których wyłoniono 94 nominacje. Zwycięzców poznaliśmy 28 października podczas wieczornej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
To już trzecia statuetka Effie dla Link4. Dotychczas ubezpieczyciel otrzymał brązowe Effie w 2016 i srebrne w 2017 roku.
***
(AM, źródło: Link4)