CUK Ubezpieczenia pozwala na zakup ubezpieczeń przez wideorozmowę 

0
1270

CUK Ubezpieczenia jako pierwsza firma w branży wprowadził wideosprzedaż ubezpieczeń. Od 7 marca klienci mogą umawiać się z doradcami na spotkania wideo.

Oprócz prostego mechanizmu pozwalającego na wybór terminu, system sam będzie wysyłał informacje przypominające o spotkaniu. Dostęp do spotkań będzie możliwy z poziomu telefonów komórkowych i komputerów, bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania. Na poziomie wideospotkania będzie można dokonać pełnej obsługi wraz z zamknięciem transakcji i dokonaniem płatności. 

– Pełna integracja systemów informatycznych i obsługi bezpośredniej powoduje, że kupowanie ubezpieczeń staje się łatwiejsze. Klienci w czasie krótszym niż 2 minuty mają dostęp do wszystkich ofert na rynku. Kanał wideo będzie kolejną opcją dla osób ceniących sobie bezpośredni kontakt m.in. za pomocą urządzeń mobilnych. Z perspektywy doradcy to dodatkowa przestrzeń z pełną ekspozycją oferowanego produktu. Doradca jest kluczowym ogniwem w komunikacji z klientem, bez względu na to, jak dalece będzie postępowała digitalizacja – mówi Marcin Dyliński, dyrektor departamentu Marketingu i E-Commerce CUK Ubezpieczenia. – Mamy świadomość, że część z naszych klientów po prostu lubi bezpośrednie spotkania z doradcą. Wideospotkanie daje szansę na poznanie doradcy oraz oferty niemal w ten sam sposób, jak podczas wizyty w placówce – dodaje.  

(AM, źródło: Brandscope)