Współpracujący z AXA Partners chcą przyspieszenia cyfryzacji relacji z klientem

0
439

AXA Partners podała, że wyniki drugiej fali badania Business Partners Pulse (B-Pulse) pokazały siłę relacji firmy z jej partnerami biznesowymi. Wskazały też obszary wymagające udoskonalenia.

W badaniu, w którym udział wzięło 124 partnerów, ogólny wskaźnik rekomendacji wyniósł 8/10, a liczba osób, które nie rekomendują AXA Partners, spadła o 8 pkt. w porównaniu z ubiegłorocznym badaniem. Wyniki pomiaru z 2021 roku wskazały również na ciągłą potrzebę przyspieszenia cyfryzacji procesów. Globalna pandemia zwiększyła bowiem potrzeby klientów w zakresie łatwiejszych i prostszych codziennych interakcji. B-Pulse pokazało duże zainteresowanie partnerów współtworzeniem i cyfryzacją rozwiązań związanych z podróżami klienta.

B-Pulse jest badaniem satysfakcji, którego wyniki stanowią narzędzie do współtworzenia i dalszego pogłębiania relacji z partnerami biznesowymi. Metodyka badania daje możliwość identyfikacji kluczowych tematów strategicznych.

(AM, źródło: AXA Partners)