PZU ma nową dyrektor marketingu

0
1668

Jak podały Wirtualnemedia.pl, Anna Janiczek została nową dyrektor zarządzającą ds. marketingu i relacji z klientem PZU.  Serwis dowiedział się również, że dom mediowy Carat wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów PZU.

Anna Janiczek nastąpiła Magdalenę Kicińską, która została wiceprezesem PZU Pomoc. Nowa dyrektor marketingu pracuje w PZU od 2016 roku. Przed objęciem obecnego stanowiska była dyrektorem biura zarządzania relacjami z klientem. Wcześniej przez blisko 7 lat pracowała w Royal Bank of Scotland.

Z informacji serwisu wynika także, iż zakończył się trwający od kilku miesięcy przetarg  na obsługę mediową PZU. Jego zwycięzcą został dom mediowy Carat. Dotychczas obsługą mediową PZU zajmował się dom mediowy UM. Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że wybór Carat nie oznacza całkowitego zakończenia współpracy z UM. Pierwsza z firm ma być główną agencją mediową zakładu w obszarze mediów offline i online, ale UM może też realizować dla ubezpieczyciela wybrane usługi.

Więcej:

https://www.wirtualnemedia.pl/…

(AM, źródło: Wirtualnemedia.pl)