Cachet i PZU z ofertą dla przewoźników osób

0
953

Cachet we współpracy z Biurem Sprzedaży Multiagencyjnej i Brokerskiej PZU SA wprowadza na polski rynek produkt ochronny przeznaczony dla przewoźników osób.

– Dzięki bliskiej współpracy z PZU udało się nam stworzyć coś, czego na polskim rynku ubezpieczeń jeszcze nie było: produkt komunikacyjny, którego wycena zależy nie tylko od standardowych parametrów ryzyka, ale także od zaawansowanej analityki danych dotyczących tego, jak i ile ktoś jeździ – powiedział Mateusz Litewski, dyrektor generalny Cachet na region Europy Środkowej i Wschodniej. – Cieszymy się, że PZU zdecydowało się uruchomić tak innowacyjny produkt oparty o zaawansowane profile ryzyka, odzwierciedlające indywidualne plany pracy użytkowników – dodał.

Dzięki analizie i agregacji danych z różnych źródeł Cachet jest w stanie tworzyć o wiele dokładniejszy profil ryzyka klienta, co pozwala na bardziej spersonalizowaną ofertę ubezpieczeniową. Tworząc indywidualny profil ryzyka, Cachet analizuje zarówno liczbę godzin przepracowanych, jak i szereg innych czynników, m.in. porę dnia pracy, proporcje przejazdów w tygodniu i w weekendy oraz geolokalizację świadczonych usług. W praktyce oznacza to, że kierowcy korzystający z największych aplikacji służących do umawiania przejazdów taxi będą mogli liczyć na oferty polis ubezpieczeniowych dostosowane do tego, ile, kiedy i jak faktycznie pracują. Im lepsza ocena ryzyka Cachet, tym niższa będzie cena dla danego kierowcy.

– Jako lider rynku ubezpieczeniowego oraz procesu jego cyfryzacji jesteśmy otwarci na współpracę z młodymi firmami technologicznymi i co roku testujemy lub wdrażamy kolejne innowacyjne pomysły. Coraz głębsza personalizacja oferty to jeden z ważnych trendów w ubezpieczeniach, a dane i rozwiązania Cachet otwierają wiele ciekawych możliwości. Liczymy, że współpraca w przypadku polis dla kierowców przewożących pasażerów umawianych w popularnych aplikacjach będzie pomyślna i rozszerzymy ją na inne segmenty naszej oferty – powiedział Marcin Sroka, dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży Multiagencyjnej i Brokerskiej PZU.

(AM, źródło: Cachet)