19 marca w Warszawie odbędzie się konferencja Multiscreen Day 2020, poświęcona komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez VFP Communications, wydawcę magazynu „Media Marketing Polska”, jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.
Uczestnicy konferencji będą mieli możliwość przyjrzenia się młodej generacji – poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Oprócz tego zyskają możliwość zapoznania się ze zmianami zachodzącymi w streamingu, nowymi pomysłami na social media czy rosnącą siłą gamingu.
Goście konferencyjni będą też mogli zajrzeć do świata najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji alfa. To odbiorcy, którzy wymykają się tradycyjnym pomiarom, bo korzystają z mediów w sposób dotychczas niespotykany. Stają się oni coraz bardziej istotni i dla mediów, i dla marketerów. Na Multiscreen Day 2020 zaprezentowane zostaną najnowsze badania związane z tą grupą oraz case studies czołowych marek.
Wśród zagadnień poruszanych podczas konferencji znajdą się takie kwestie jak m.in.: wojna streamingowa, jej wpływ na polski rynek, lokalne inicjatywy nadawców, TikTok, Instagram, Snapchat, komunikatory, gry i streaming gier na żywo – Twich, YT, Facebook Live, pokolenie alfa, młoda generacja jako wyzwanie dla mediaplannerów, 5G – jak nowa technologia wpłynie na media i zwyczaje konsumentów.
Multiscreen Day 2020 odbędzie się 19 marca 2020 roku w Ms Mermaid, ul. Wioślarska 8 w Warszawie.
Warunki uczestnictwa i rejestracja:
(am)