Wydarzenia Miesiąca Marzec 2024

0
1899

Marzec był miesiącem obfitującym w nowości z różnego obszaru ubezpieczeń. Najciekawsze z nich w ocenie „Gazety Ubezpieczeniowej” zostały wyróżnione w najnowszej edycji jej cyklicznego rankingu.

WYDARZENIE MIESIĄCA

Podtrzymanie przez S&P Global Ratings oceny ratingowej PZU na poziomie A- z perspektywą stabilną – za potwierdzenie silnej i stabilnej pozycji największego polskiego ubezpieczyciela mimo wielu zmian kadrowych na najwyższym szczeblu zarządzania.

CZŁOWIEK MIESIĄCA

Tomasz Borowski – w uznaniu za nominację na stanowisko prezesa zarządu spółki, która powstanie po połączeniu życiowych towarzystw Aegon, Compensa oraz Vienna Life, i tym samym awans do grona czołowych menedżerów na polskim rynku ubezpieczeń na życie.

UBEZPIECZYCIEL MIESIĄCA

ERGO Hestia – w uznaniu za: debiut na rynku komercyjnych ubezpieczeń zdrowotnych, gruntowne modyfikacje w ubezpieczeniach transportowych, płynną sukcesję na kierowniczych stanowiskach w Biurach: Ubezpieczeń Korporacyjnych i Ubezpieczeń Grupowych, oraz uzyskanie od Fitch ratingu wiarygodności kredytowej na poziomie AA- z perspektywą stabilną.

PRODUKT MIESIĄCA

Ubezpieczenie EduCat Insurance opracowane przez EduCat i AXA Partners – w uznaniu dla produktu ochronnego skierowanego do młodych ludzi wyjeżdżających na zagraniczne studia, zapewniającego im m.in. pokrycie kosztów leczenia za granicą w razie zachorowania lub wypadku, utraty czesnego z powodu rezygnacji ze studiów w wyniku zdefiniowanych powodów czy elektroniki utraconej w wyniku rabunku.

INNOWACJA MIESIĄCA

Aktualizacja kalkulatora ubezpieczeń komunikacyjnych i systemu CRM dla agentów CUK Ubezpieczenia – w uznaniu dla wprowadzonych przez multiagencję modyfikacji, w wyniku których uproszczono i przyspieszono proces zakupu polis komunikacyjnych online, zapewniając jednocześnie pośrednikom wyższe prowizje, oraz integrację WebCUK z krajowymi bazami danych i skrócenie procesu obsługi.

INICJATYWA MIESIĄCA

Akcja UNIQA związana z tragicznym wypadkiem w Szczecinie – w uznaniu za błyskawiczne podjęcie wielu działań na rzecz pomocy poszkodowanym w zdarzeniu oraz szeroką kampanię informującą o podjętych krokach i zapobiegającą ewentualnym kontrowersjom, mogącym negatywnie wpłynąć na wizerunek zakładu.

Artur Makowiecki

redaktor portalu www.gu.com.pl