Biuro Komunikacji Korporacyjnej PZU ma nowego dyrektora ds. relacji z mediami. Został nim Zbigniew Baranowski.
Nowy dyrektor posiada ponad 20-letnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej, media relations, komunikacji kryzysowej i komunikacji wewnętrznej. Współpracował z takimi markami, jak TP/Orange, EY, Poczta Polska, hiPRO czy Grupa PERN. Przez 9 lat odpowiadał za relacje z mediami Poczty Polskiej jako rzecznik prasowy spółki. Wcześniej pracował także dla Gazety Giełdy „Parkiet”, jako dziennikarz działu finanse i gospodarka, zajmując się tematyką ubezpieczeń.
Jest absolwentem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, a także studiów podyplomowych w zakresie marketingu internetowego oraz zarządzania i marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończył również podyplomowe studia w zakresie europejskich stosunków finansowych, ekonomicznych i prawnych w Szkole Głównej Handlowej.
(AM, źródło: prnews.pl)