Europ Assistance Polska rozszerzyła swoją ofertę dla multiagentów o narzędzie do sprzedaży ubezpieczenia kosztów rezygnacji i przerwania podróży.
Aby wyliczyć składkę, wystarczy podać podstawowe dane, takie jak:
- data zakupu podróży,
- data rozpoczęcia i zakończenia podróży,
- koszt i cel podróży,
- data urodzenia osoby ubezpieczonej.
Następnie pokaże się oferta dwóch wariantów: Komfort i Premium. Szczegóły obu opcji zaprezentowane są tak, aby agent w łatwy sposób mógł porównać ze sobą oferty i wraz z klientem wybrać najkorzystniejszą z nich.
Finalizacja zakupu również jest możliwa w dogodny dla klienta sposób: za pomocą BLIK-a, płatności kartą lub przelewu online.
– Podobnie jak z Assistance Samochodowym, w przypadku Kosztów Rezygnacji z Podróży chcieliśmy, aby spełnione były te same dwa założenia: oszczędność czasu i prostota użytkowania. Dlatego interfejs jest przyjazny użytkownikowi, a narzędzie łatwe w obsłudze – mówi Andrzej Stańczyk, menedżer ds. współpracy z pośrednikami Europ Assistance Polska.
Przedmiotem ubezpieczenia są tzw. udokumentowane koszty poniesione w związku z podróżą.
W przypadku rezygnacji z wyjazdu przed datą jego rozpoczęcia brane są pod uwagę wydatki poniesione w związku z wykupieniem wycieczki z biura podróży, jak również tej zorganizowanej na własną rękę. Tyczy się to również kosztów związanych z:
- uczestnictwem w rejsie lub czarterem jachtu,
- wynajmem pojazdu,
- uczestnictwem w konferencji,
- zakupem biletów na różne wydarzenia.
W przypadku przerwania podróży i konieczności wcześniejszego powrotu do miejsca zamieszkania lub hospitalizacji w trakcie jej trwania można wnioskować o zwrot kosztów utraconych świadczeń, o ile nie zostały zwrócone przez organizatora podróży.
Ubezpieczenie można zawrzeć zarówno na podróż krajową (po Polsce), jak i na podróż zagraniczną do dowolnego kraju na świecie z wyłączeniem państw i terytoriów definiowanych jako objęte całkowitym embargiem i sankcjami.
W ramach jednej polisy można ubezpieczyć maksymalnie dziesięć osób oraz te elementy, które zostały kupione tego samego dnia.
– Nasz nowy produkt został opracowany z myślą o agencie i kliencie. Łatwa w obsłudze aplikacja webowa pomoże w szybki sposób opracować ofertę, a klient będzie mógł dobrać wariant, który najbardziej mu odpowiada. Staraliśmy się dopracować każdy szczegół tak, aby składowe produktu prezentowane klientowi były jak najbardziej klarowne – podkreśla Marcin Zieliński, dyrektor generalny Europ Assistance Polska.