Syntexa ułatwi pośrednikom obsługę klientów

0
190

Insurtech Syntexa opracowuje narzędzie do automatycznego porównywania ofert ubezpieczeniowych. Tworzone rozwiązanie ma ułatwić pracę brokerom, agentom i multiagencjom – podał cashless.pl.

Narzędzie Syntexa ma umożliwiać automatyzację procesu analizy i przygotowywania zestawienia cech poszczególnych ofert, przygotowanych przez ubezpieczycieli i przedstawianych klientom przez pośredników ubezpieczeniowych. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji.

Paweł Sala, współzałożyciel insurtechu, mówi serwisowi, że system został tak wyskalowany, aby radzić sobie z różnorodnością ofert, w tym z różnicami w stosowanych sformułowaniach czy słownictwie. Aktualnie Syntexa zbiera informacje od brokerów w celu optymalnego dostosowania narzędzia do ich oczekiwań. W pierwszym rzucie ma mieć zastosowanie do grupowych ubezpieczeniach na życie, zaś w dalszej perspektywie – do innych produktów.

Więcej:

cashless.pl z 7 marca, Ida Krzemińska-Albrycht „Syntexa szykuje się do startu. Nowy startup ubezpieczeniowy chce uprościć pośrednikom porównanie ofert”

(AM, źródło: cashless.pl)