Compensa Podróż na współczesne wojaże

0
283

Nowe ubezpieczenie turystyczne w ofercie Compensy, które w założeniu ma dopasowywać się do różnorodnych potrzeb klientów, to Compensa Podróż. Jest to jednocześnie pierwszy produkt skierowany do szerokiej grupy klientów wprowadzony przez towarzystwo po fuzji z Wienerem.

– Nasze niedawne badanie pokazało, że już 25% osób planujących wyjazd zimą decyduje się na city break, a 37% wybiera kierunki egzotyczne zamiast tradycyjnych stoków narciarskich. Współczesny turysta jest wielowymiarowy – jednego dnia może uprawiać sporty ekstremalne, a następnego zwiedzać muzea. Compensa Podróż powstała właśnie z myślą o takiej różnorodności doświadczeń – mówi Anna Materny, dyrektorka Biura Ubezpieczeń Detalicznych Compensy. 

Compensa Podróż oferuje możliwość ubezpieczenia się w zakresie kosztów leczenia i usług assistance z oddzielnymi sumami nawet do kwoty 500 tys. euro na każdy z zakresów. Polisa zapewnia kontynuację leczenia po powrocie do kraju.

Integralną częścią produktu jest całodobowa pomoc assistance. W nagłych sytuacjach klient może liczyć na organizację transportu medycznego, powrotu do kraju czy pomoc tłumacza. Ubezpieczenie pokryje również koszty pobytu osoby towarzyszącej w przypadku hospitalizacji, a także koszty ratownictwa i akcji poszukiwawczych.

Polisa zgodna z potrzebami

W zależności od charakteru podróży klienci mogą rozszerzyć podstawową ochronę o dodatkowe elementy, np. ubezpieczenie bagażu czy sprzętu sportowego. Z kolei na wypadek szkód wyrządzonych innym osobom w trakcie podróży polisę można rozszerzyć o OC w życiu prywatnym z sumą do 250 tys. euro. Miłośnicy aktywnego wypoczynku mają możliwość ubezpieczenia się podczas uprawiania sportów ekstremalnych czy wyczynowych. Polisa może zostać rozszerzona również o NNW.

– Projektując Compensa Podróż, postawiliśmy sobie za cel stworzenie produktu, który można elastycznie dopasować do różnych potrzeb klientów. W zależności od charakteru podróży nasi klienci mogą wybierać między różnymi wariantami ochrony. Chcemy, by podróżujący mogli skupić się na odkrywaniu świata, mając pewność, że są odpowiednio zabezpieczeni – podkreśla Anna Materny.

Dostępność i prostota zakupu

Nowe ubezpieczenie jest dostępne w sprzedaży od 13 marca w sieci agentów Compensy. W kolejnych miesiącach planowane jest udostępnienie produktu w innych kanałach sprzedaży.

– Elastyczność to nie tylko cecha naszego produktu, ale również procesu jego zakupu. Nasi agenci mogą szybko dopasować ofertę do indywidualnych potrzeb klienta i wystawić polisę w zaledwie kilka minut. To ważne, ponieważ wiemy, że współcześni podróżnicy często planują swoje wyjazdy spontanicznie, niekiedy dosłownie na kilka dni przed wylotem, a ubezpieczenie kupują w ostatniej chwili – podsumowuje Michał Miklewski, dyrektor Biura Sprzedaży Detalicznej Compensy.

(AM, źródło: Compensa)