Usługi pomocowe AXA Assistance dla pożyczkobiorców Smartney

0
681

Firma pożyczkowa Smartney we współpracy z AXA Assistance przygotowała cztery pakiety usług assistance pod nazwą Komfort24. W fazie pilotażowej propozycja jest dostępna w sieciach partnerskich: Fines i Unilink Cash. Smartney deklaruje jednak, że kolejnym etapem będzie wprowadzenie podobnych usług w kanale online.

– Prace nad projektem rozpoczęliśmy ponad pół roku temu. Jeszcze nie wiedzieliśmy, że świat opanuje pandemia, organizacja codziennego życia będzie dużo bardziej skomplikowana, a ludzie będą musieli załatwiać większość spraw bez wychodzenia z domu. Liczymy na to, że w tej chwili nasza oferta trafi jeszcze bardziej w potrzeby konsumentów oraz zapewni im realne wsparcie, chociażby w zorganizowaniu pomocy medycznej, prawnej lub technicznej. W sytuacji gdy wiele podmiotów i punktów informacyjnych jest zamkniętych, a przemieszczanie się jest sporym wyzwaniem, dużo łatwiej zorganizować wizytę lekarza, ustalić zakres świadczeń medycznych realizowanych przez poszczególne placówki szpitalne, zamówić hydraulika lub zapytać o pomoc prawną, korzystając z dedykowanej temu projektowi infolinii – mówi Katarzyna Jóźwik, dyrektor generalny Smartney.

Konsument, który decyduje się na pożyczkę w Smartney, może wykupić jeden z czterech pakietów z palety Komfort24. Do wyboru są pakiety: Podstawowy, Podstawowy Plus, Rodzinny oraz Rodzinny Plus. W ich ramach dostępne są takie usługi pomocowe, jak np. informacje o sieci usługodawców i organizacja wizyty, telefoniczna informacja prawna, infolinia medyczna i szpitalna, usługi elektryka oraz ślusarza, całodobowe Centrum Rezerwacyjne (organizacja wizyt u lekarza i badania), wizyty ambulatoryjne u lekarzy specjalistów oraz wizyty domowe lekarzy i naprawa sprzętu RTV/AGD/PC. Usługi są dostępne przez 12 lub 18 miesięcy, niezależnie od tego, na jaki czas klient zaciągnął pożyczkę.

– O ile odrębne usługi można znaleźć w ofercie różnych podmiotów finansowych i nie tylko, to konstrukcja Komfort24 jest optymalnie dobrana zarówno zakresem, jak i ceną do różnorodnych potrzeb klientów i ich sytuacji życiowej – podkreśla Łukasz Hajkowski, dyrektor sprzedaży oraz członek zarządu AXA Assistance.

Oferta została opracowana we współpracy z AXA Assistance. Obecnie jest dostępna w sieci partnerów m.in. Fines i Unilink Cash, ale Smartney zapowiada, że w przyszłości pakiety będzie można kupić też online.

– W tej chwili realizujemy pilotaż, z którego chcemy wyciągnąć wnioski na przyszłość. Zależy nam na tym, żeby dopasować usługi do różnych grup klientów i kanałów sprzedaży, zwłaszcza w czasach, w których rzeczywistość oraz potrzeby z nią związane zmieniają się z dnia na dzień – podsumowuje Katarzyna Jóźwik.

(AM, źródło: Smartney)