Agata Małkińska, dotychczasowa dyrektorka Działu Obsługi Klienta UNIQA, objęła nową funkcję. Od niedawna zajmuje stanowisko dyrektorki Departamentu Obsługi Klienta.
Agata Małkińska ma dziewięcioletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej. Karierę rozpoczęła w AXA w kwietniu 2016 roku, obejmując stanowisko kierowniczki Wydziału Kontaktów z Klientami. Następnie od czerwca 2018 r. do kwietnia 2021 r. pełniła funkcję dyrektorki Departamentu Obsługi i Utrzymania Klientów. Stamtąd płynnie przeszła na stanowisko dyrektorki Działu Obsługi Klienta UNIQA, które zajmowała przez kolejne cztery lata.
Nominacja Agaty Małkińskiej to kolejny w tym miesiącu awans na stanowisko dyrektorskie w UNIQA. Niedawno funkcję dyrektora Działu Procesów Masowych i Administracyjnych objął Michał Radwański.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: LinkedIn)