Już trzech na czterech aktywnych sprzedażowo pośredników ERGO Hestii korzysta z programu iPunkt wdrożonego przez firmę w połowie 2020 r. Aplikacja mobilna pozwala pośrednikom brać udział w konkursach sprzedażowych i zbierać w nich wirtualne monety. Zebrane środki można zamienić na złotówki, które automatycznie zostaną przekazane na specjalną kartę przedpłaconą. W najbliższym czasie program przejdzie rewolucyjną zmianę.
Przedstawiciele sopockiego ubezpieczyciela zapowiadają, że już niedługo cały program czekają duże zmiany, na których skorzystają agenci.
Aplikacja iPunkt wystartowała pod koniec maja 2020 r. Od tamtej pory wirtualne monety zdobyło ponad 3 tys. pośredników współpracujących z Grupą ERGO Hestia w detalicznych kanałach dystrybucji. Ubezpieczyciel przeprowadził ponad 120 akcji sprzedażowych. To daje ponad siedem akcji miesięcznie.
– Akcje sprzedażowe dają użytkownikom możliwość zdobywania dodatkowego, atrakcyjnego wynagrodzenia – mówi Krzysztof Sochacki, dyrektor Biura Sprzedaży w ERGO Hestii.
– Program pozwala nam wspierać sprzedaż w poszczególnych liniach biznesowych, zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnopolskim. To motywuje pośredników do poszerzania wachlarza oferowanych przez siebie produktów, co przekłada się na lepsze wynagrodzenia.
Co więcej, aplikacja pozwala użytkownikom na bieżąco monitorować swoje wyniki w każdej z akcji, a zgromadzone środki można wykorzystać od razu.
Nie koniec zmian
W ciągu roku aplikacja zyskała wiele nowych funkcjonalności. Z jednej strony została wdrożona bardziej atrakcyjna szata graficzna, z drugiej stworzono nowy system powiadomień, dzięki któremu pośrednik zyskał lepszy dostęp do informacji oraz wszystkich funkcjonalności aplikacji.
– Uprościliśmy samo wzięcie udziału w akcjach, dodaliśmy nowe wskaźniki mówiące o aktualnym postępie agenta w danej akcji, a także umożliwiliśmy elektroniczny odbiór rozliczeń PIT – wylicza Jarosław Rojek, kierownik Zespołu Projektowego iPunkt.
– To jednak dopiero początek zmian. Liczba użytkowników aplikacji cały czas rośnie, więc rozwijamy ją tak, by dawała naszym pośrednikom coraz większe możliwości.
Obecna forma programu iPunkt to nie koniec innowacji w motywowaniu pośredników do sprzedaży. Nie możemy jeszcze zdradzić szczegółów, jednak najbliższe miesiące będą przełomowe dla aplikacji iPunkt.
Krok dalej
Jak zapowiadają eksperci ERGO Hestii, w najbliższym czasie program czeka sporo zmian. Co prawda znana dotychczas część z monetami pozostaje taka sama, ale oprócz niej pośrednicy otrzymają całkowicie nowe rozwiązanie.
– Już dziś dla wielu agentów iPunkt jest nieodzownym elementem procesu sprzedażowego. Nowa odsłona programu sprawi, że pośrednicy będą mogli zyskać coś więcej niż tylko nagrody finansowe – podkreśla Jarosław Rojek.
– Na każdym kroku doceniamy rozwój doradztwa ubezpieczeniowego pośredników u boku ERGO Hestii. Wielkość i jakość systematycznej sprzedaży znajdzie swoje odzwierciedlenie w nowej formule iPunktu.
SAMOUCZEK POŚREDNIKA
Jak działa iPunkt?
iPunkt to aplikacja skierowana do pośredników współpracujących z Grupą ERGO Hestia. Użytkownicy mogą brać udział w akcjach polegających na sprzedaży konkretnych produktów ubezpieczyciela. Za wypełnienie zadań otrzymują wirtualne monety, które następnie mogą zamieniać na prawdziwe pieniądze. W ten sposób zbierają dodatkowe środki, które w każdej chwili mogą przelać na specjalnie stworzoną kartę przedpłaconą.
Co zrobić, by skorzystać z iPunktu?
Aplikacja iPunkt jest dostępna na wszystkich urządzeniach kompatybilnych z systemami Android oraz iOS – takich jak smartfony czy tablety. Aby zacząć korzystać z aplikacji, należy ją pobrać z dostępnego wirtualnego sklepu: Google Play dla użytkowników Androida lub Apple Store dla użytkowników iOS.
Następnie należy zarejestrować się za pośrednictwem strony internetowej www.ipunkt.ergohestia.pl. Po pobraniu aplikacji należy się zalogować, posługując się danymi podanymi przy rejestracji. Rozpoczęcie akcji specjalnej, podczas której można zdobyć wirtualne monety, sygnalizowane jest powiadomieniem w aplikacji. Wystarczy kliknąć, by rozpocząć wyzwanie. Korzystanie z iPunktu nie wymaga podpisywania żadnych dodatkowych dokumentów.