Allianz: Klienci mogą opłacić składki powtarzalne BLIKIEM

0
414

Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce udostępnił klientom sześciu banków możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Z tej opcji mogą skorzystać posiadacze większości indywidualnych ubezpieczeń na życie, którzy płacą składki co miesiąc, co kwartał lub co rok.

Usługę można aktywować w serwisie Mój Allianz. Wystarczy wybrać opcję „Płatności powtarzalne BLIK” w sekcji „Płatności” i wprowadzić kod BLIK, a następnie potwierdzić i utworzyć płatność powtarzalną w aplikacji banku. Od tej pory płatności za polisę będą automatycznie inicjowane przez Allianz i pobierane bezpośrednio z rachunku bankowego po potwierdzeniu przez klienta w aplikacji bankowej.

Z usługi mogą korzystać posiadacze polis na życie Allianz Polska, będący klientami ING Banku Śląskiego, Banku Millennium, Santander Banku, PKO Banku Polskiego, SGB-Banku oraz Nest Banku.

– To rozwiązanie przede wszystkim umożliwia wygodne i szybkie opłacanie składek. Gdy zmienia się kwota składki, jej nowa wysokość pojawia się automatycznie przy potwierdzaniu kolejnej płatności. Jednocześnie klient nie musi obawiać się, że zapomni o składce, a więc ma zapewnioną ciągłość ochrony ubezpieczeniowej – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor Departamentu Market Management, Komunikacji i PR Allianz Polska.

– Wchodzimy w segment płatności zdominowany dotychczas przez organizacje kartowe i stałe przelewy z konta bankowego, i udowadniamy, że opłacanie polisy na życie z BLIKIEM może być nie tylko proste i szybkie, ale także wygodne i bezpieczne – dodaje Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR BLIKA.

Za rozwój BLIKA odpowiada spółka Polski Standard Płatności. Allianz Polska korzysta z niej jako akceptant agenta rozliczeniowego Autopay.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl