Allianz Partners wypłaca już pieniądze klientom Neckermanna

0
400

30 września Allianz Partners dokonał pierwszych przelewów, zwracając klientom Neckermann Polska wpłacone środki za niewykorzystane wyjazdy.

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest sprawna i szybka pomoc, w związku z tym przez weekend intensywnie pracowaliśmy, aby klienci naszego partnera jak najmniej odczuli niewygodę związaną z jego niewypłacalnością i w miarę możliwości mieli szansę poszukać sobie nowej imprezy – powiedział Tomasz Frączek, dyrektor polskiego oddziału Allianz Partners. – Jednocześnie prosimy wszystkich o cierpliwość. Łączna liczba osób, która nie miała szans wyjechać na urlop z Neckermannem, to ponad 19 tys. osób – dodał.

Wskazał jednocześnie, że ostatnie dni dla pracowników Allianz Partners były okresem wytężonej pracy, również w weekend. W ciągu 3 dni odebrali oni ponad 3500 telefonów zarówno od klientów w kraju, jak i za granicą.

 Dla klientów, którzy zgłaszają do nas roszczenia w związku z odwołaniem podróży, przygotowaliśmy specjalny formularz online. Każdy klient, który do nas zadzwonił lub wysłał maila z dokumentami, otrzymał indywidualny link. Po otwarciu i wypełnieniu niezbędnych pól wystarczy wcisnąć klawisz „zapisz” i formularz automatycznie przekazywany jest do Allianz Partners. Przyśpiesza to proces likwidacji szkód, a my możemy sprawniej dokonywać zwrotów – powiedział Piotr Krawczyk, dyrektor pionu operacyjnego Allianz Partners. – Do dnia dzisiejszego (30 września – AM) do Polski wróciło już ponad 3000 osób. Wspólnie z urzędem marszałkowskim dokładamy starań, aby klienci przebywający obecnie za granicą mogli kontynuować swoje wakacje – dodał.

UM poinformował z kolei, że na razie nie było konieczności sprowadzania turystów przed czasem. Urząd zapewnił, że sukcesywnie opłaca z gwarancji ubezpieczeniowej nieopłacone miejsca hotelowe. Według instytucji samorządowej, sytuacja turystów, którzy sygnalizowali problemy w hotelach, na tę chwilę wydaje się ustabilizowana. Urząd nawiązuje kontakty z hotelarzami, uiszcza z gwarancji ubezpieczeniowej kwoty za nieopłacone pobyty. Pojawiające się incydenty wypraszania turystów z hoteli zostały załagodzone wspólnie ze służbami konsularnymi. Jeśli nie zajdzie taka konieczność, turyści nie będą awaryjnie sprowadzani przed czasem do kraju.

(AM, źródło: Allianz Partners, mazovia.pl)