Allianz ułatwia zgłaszanie roszczeń życiowych

0
503

Ubezpieczyciel sukcesywnie wprowadza zaawansowane technologicznie produkty i rozwiązania, które pomagają klientom. Firma wdraża teraz zmiany w obsłudze klientów posiadających indywidualne lub grupowe ubezpieczenia na życie. Dzięki zmianie formularza i uproszczeniu procesów klient zgłosi zdarzenie  w kilka minut, z dowolnego miejsca, bez podawania numerów polis i zbędnych formalności.

Ułatwienia wprowadzone przez Allianz dotyczą już każdego kontaktu pomiędzy ubezpieczycielem a klientem – zarówno podczas zakupu  (np. proste pakiety produktów Mój Dom i Mój Samochód), jak i w trakcie obsługi trwającej umowy ubezpieczenia (np. Foto-Asystent ułatwiający zrobienie odpowiedniej dokumentacji). Uproszczenie procesu zgłaszania roszczeń dla polis życiowych stanowi kolejny krok w stronę ułatwienia klientom dostępu do usług Allianz.

– Nasze działania skoncentrowane są wokół oczekiwań klientów. Chcemy, aby obsługa była nie tylko szybka, ale przede wszystkim, aby klienci mogli zdalnie załatwiać sprawy związane z posiadanym ubezpieczeniem. Dlatego zmieniliśmy nasz formularz do zgłaszania roszczeń życiowych. Dzięki wprowadzonym zmianom formularz jest intuicyjny, a jego wypełnienie nie zajmuje wiele czasu – mówi Sylwia Filipiak-Pastusiak, dyrektor zarządzający ds. Obsługi Klienta, Allianz Polska

Dzięki zmodyfikowanemu i uproszczonemu formularzowi, klienci mogą zgłosić roszczenie w 6 prostych krokach.

– Dzięki temu przyjmujemy zgłoszenia klientów bez konieczności wpisywania np. numeru polisy – co, jak wiemy z doświadczenia, często przysparza dużo kłopotów np. w sytuacji, w której nie wiemy, gdzie mamy polisę. Co ważne, jeśli zdarzenie jest objęte ochroną w ramach kilku polis ubezpieczenia na życie w Allianz, to do obsługi roszczeń z tych ubezpieczeń wystarczy jedno zgłoszenie – dodaje Sylwia Filipiak-Pastusiak.

W dalszym ciągu klienci mogą także zgłosić zdarzenie telefonicznie, dzwoniąc na infolinię ubezpieczyciela.

(AM, źródło: Allianz)