Allianz zachęca Polaków, aby zadbali o swoją przyszłość

0
883

Allianz Polska rozpoczął nową kampanię reklamową, w ramach której promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie. Akcja przebiega pod hasłem „Posłuchaj głosu serca”.

– Motywem przewodnim kampanii jest serce. To zarazem symbol miłości, jak też jeden z najważniejszych organów, który zasługuje na naszą codzienną troskę. Choroby układu krążenia, w tym serca, wciąż pozostają pierwszą przyczyną śmierci Polaków. Warto pamiętać, że możemy im w dużym stopniu zapobiegać dzięki odpowiedniemu stylowi życia. Nasza kampania zachęca, by dodatkowo ubezpieczyć się na wypadek ciężkich chorób, takich jak zawał, udar i rak, i zapewnić sobie możliwość leczenia za granicą w razie poważnych problemów ze zdrowiem. Odwołujemy się  do głosu serca, aby pobudzić wyobraźnię odbiorców i zainteresować ich naszą ofertą – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor departamentu Market Management Allianz Polska.

Z badania „Jak Polki i Polacy dbają o zdrowie”, przeprowadzonego przez Norstat Polska na zlecenie Allianz Polska jeszcze przed kampanią, wynika, że niemal połowa badanych obawia się poważnej choroby – głównie nowotworów oraz chorób układu krążenia, takich jak zawał serca i udar mózgu. Ubezpieczają się jednak na ich wypadek tylko 3 na 10 osób. Jednocześnie 67% respondentów uważa, że polisa na życie i zdrowie pozwala lepiej zadbać o siebie i bliskich w razie problemów ze zdrowiem.

Kampania reklamowa jest prowadzona w internecie. Obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube, a także działania contentowe, służące edukacji na temat dbania o zdrowie, w szczególności o serce. Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku marki Allianz w obszarze ubezpieczeń na zdrowie i życie, a tym samym wsparcie pracy agentów ubezpieczeniowych firmy oraz innych pośredników. Kampania potrwa do połowy kwietnia.

Spot reklamowy:

(AM, źródło: Allianz)