Aplikacja Avivy wspiera klientów w zakresie profilaktyki zdrowotnej

0
655

DigiCare+ to nowa aplikacja mobilna udostępniona przez brytyjską Avivę. Nowe narzędzie wspiera klientów ubezpieczyciela w dbaniu o zdrowie, wykrywaniu problemów zdrowotnych i radzeniu sobie z tymi najczęściej spotykanymi – informuje cashless.pl.

Wśród opcji udostępnianych w ramach aplikacji znajdują się m.in. coroczna kontrola stanu zdrowia, konsultacje w zakresie zdrowia psychicznego i dietetyki, dostęp do całodobowej infolinii medycznej, druga opinia medyczna, a także zniżki na siłownię. Aplikacja jest dostępna dla klientów, którzy zawarli umowę ubezpieczenia za pośrednictwem strony internetowej lub serwisu MojaAviva.

Z informacji cashless.pl wynika, że również polska działalność Avivy przygotowuje rozwiązania typu VAS (usługi wartości dodanej), zwłaszcza w obszarze telemedycyny, dla  obecnych aktywnych użytkowników serwisu.

Więcej:
cashless.pl z 12 maja, Ida Krzemińska-Albrycht „Kontrola stanu zdrowia, konsultacje medyczne i zniżki na siłownie. Takie benefity w nowej aplikacji znajdą klienci Avivy”:
https://www.cashless.pl/9920-aviva-digicare-aplikacja

(AM, źródło: cashless.pl)