Już co ósmy klient CUK Ubezpieczenia korzysta z aplikacji multiagencji do zakupu lub wznawiania polis. Dostęp do polis na urządzeniach mobilnych ułatwia zarządzanie ubezpieczeniami, daje wgląd do aktualnych promocji oraz umożliwia szybkie wezwanie pomocy czy sprawdzenie OC sprawcy wypadku.
Aplikacja jest również istotnym wsparciem dla agentów, ułatwiając zakupy i wznowienia. Ponieważ jest ona integralną częścią systemu OmniCUK agenci otrzymują prowizję ze sprzedanych i wznowionych polis w tym kanale. Jednym z bloków jest też wizytówka agenta, dzięki czemu klient w każdej chwili nawiąże bezpośredni kontakt.
– Aplikacja mobilna to ważny kanał sprzedaży zdalnej w CUK, ale także sposób na utrzymanie relacji z klientami. Dzięki niej agenci zyskali kolejne źródło przychodów, a klienci mają wygodny dostęp do wszystkich usług w jednym miejscu – mówi Marcin Dyliński, członek zarządu i dyrektor departamentu marketingu i e-commerce CUK Ubezpieczenia
Według najnowszych danych użytkownicy apki generują w niej ponad 8000 kalkulacji miesięcznie, a w ofercie dostępne są wszystkie kluczowe rodzaje ryzyka – od OC i AC przez ubezpieczenia nieruchomości i turystyczne po NNW szkolne czy polisy rowerowe. Aplikacja pozwala na zakup nowych polis, informuje o kończącym się terminie umowy, jednocześnie umożliwiając jej wznowienie czy wezwanie assistance. To również bezpośredni kanał komunikacji marketingowej, z którego klienci dowiadują się o zniżkach czy nowych produktach.
Aplikacja jest źródłem wysokiej jakości leadów – ponad 50% z nich kończy się sprzedażą polisy. Całkowita baza użytkowników wzrosła od czerwca 2024 o 40% i aktualnie to ponad 111 tys. klientów. Oznacza to, że przez ostatni rok miesięcznie apkę pobierało ponad 2500 osób.
– Z aplikacji korzysta już ponad 100 tysięcy klientów. Potencjał do dalszego wzrostu jest ogromny – zachęcamy agentów, aby aktywnie polecali to narzędzie swoim klientom. To wsparcie w sprzedaży i bezpośredni kanał komunikacji – dodaje Marcin Dyliński.
Aplikacja oferuje szeroki wachlarz funkcji: od przechowywania wszystkich polis w jednym miejscu przez kalkulatory ofert 40 towarzystw po natychmiastowe wezwanie assistance czy sprawdzenie ważności OC sprawcy kolizji. Dodatkowo klienci mogą korzystać z powiadomień push – otrzymują przypomnienia o kończących się polisach oraz informacje o promocjach i zniżkach.
(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)