Marta Strzyżewska została dyrektorem Działu Marketingu i Cyfryzacji Avivy. W ramach swoich obowiązków będzie odpowiadać za komunikację marketingową, zarządzanie marką, cyfryzację oraz strategię, badania i wiedzę o kliencie. Z ubezpieczycielem rozstaje się natomiast Iwona Czech, dyrektor Działu Komunikacji i Zarządzania Marką.
Marta Strzyżewska rozpoczęła karierę zawodową w 2001 r. w Departamencie Marketingu BRE Banku (obecnie mBank). W latach 2009–2015 pracowała w Grupie Generali w Polsce, gdzie jako dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu odpowiadała m.in. za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej firmy oraz przygotowanie pierwszej zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych. Od 2016 roku była związana z branżą prywatnej opieki medycznej. Początkowo w sieci klinik leczenia niepłodności Invimed (Grupa Medicover), a od 2018 r. w Grupie Lux Med., gdzie była dyrektorem Departamentu Komunikacji Marketingowej.
Pracę w Avivie po 5 latach kończy natomiast Iwona Czech, dyrektor Działu Komunikacji i Zarządzania Marką. W tym czasie odpowiadała za kampanie reklamowe marki Aviva, m.in. z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej, za akcję „Wiem, czym oddycham” oraz Aviva Medykom, a także kampanie dotyczące linii produktowych firmy.
(AM, źródło: Aviva)