Jeszcze w tym roku ma zadebiutować Balcia App – aplikacja mobilna Balcii, w ramach której oprócz ubezpieczeń dostępne będą również inne funkcjonalności. Zakład wprowadził już takie narzędzie na macierzystym, łotewskim rynku ubezpieczeń – podał cashless.pl.
Jānis Lucaus, prezes Balcii, wyjaśnił, że Balcia App będzie aplikacją lifestyle’ową z komponentem ubezpieczeniowym. W jej łotewskiej wersji udostępniono informacje o koncertach i wydarzeniach kulturalnych oraz sportowych, możliwość zakupu wejściówek w przedsprzedaży, a także program lojalnościowy i elementy grywalizacji. W aplikacji dostępne są też ubezpieczenia domu, komunikacyjne, podróżne, a także polisy dla zwolenników mikromobilności. Balcia App umożliwia też zgłaszanie szkody za pośrednictwem wiadomości głosowej oraz śledzenie procesu likwidacji.
Jānis Lucaus deklaruje, że w pierwszej kolejności Balcia nastawia się na sprzedaż ubezpieczeń lifestyle’owych, takich jak ubezpieczenie City Combo, w którym składka nie jest obciążeniem, a częstotliwość występowania szkód jest dość wysoka, co przekłada się na to, że wielu klientów ma okazję przekonać się o tym, jak łatwo zgłasza się roszczenie, jak szybko jest ono rozpatrywane i jak niewiele wyłączeń mają polisy.
Jan Pijewski, dyrektor polskiego oddziału Balcii deklaruje, że chce przeszczepić analogiczny do łotewskiego model apki lifestyle’owej na polski rynek. Firma pracuje nad nawiązaniem partnerstw, które umożliwią jej przygotowanie atrakcyjnej zawartości polskiej Balcia App. Zakład rozmawia z jedną z platform sprzedających bilety na różne wydarzenia, chcąc wprowadzić taką usługę do aplikacji wraz z ubezpieczeniem na wypadek niemożności uczestniczenia w imprezie.
Więcej:
cashless.pl z 5 kwietnia, Ida Krzemińska-Albrycht „Balcia udostępni polskim klientom aplikację mobilną. Znajdą w niej nie tylko ubezpieczenia”
(AM, źródło: cashless.pl)