Zmiana w kanale multiagencyjnym UNIQA. Adam Moczydłowski, dotychczasowy dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży – Sieć Franczyzowa i Sieci Partnerskie, odchodzi ze stanowiska. Jego miejsce zajmie Bartłomiej Biały, który po ponad trzech latach wraca do UNIQA i na rynek ubezpieczeniowy.
– W kanale multiagencyjnym i sieciach franczyzowych, gdzie niezmiennie stawiamy na jakościową, stabilną współpracę z partnerami i kontynuujemy strategię bycia blisko agentów, otwieramy kolejny etap z Bartkiem, nowym szefem obszaru. Jestem przekonany, że po pełnym zakończeniu fuzji UNIQA z AXA, mamy wszystkie podstawy, aby z jeszcze większą energią i powodzeniem rozwijać naszą współpracę z agentami. Obu panom życzę powodzenia w nowej roli i wielu sukcesów – mówi Marcin Nedwidek, prezes zarządu UNIQA w Polsce. – Chciałbym bardzo podziękować Adamowi Moczydłowskiemu za jego wieloletnią pracę na rzecz rozwoju silnej współpracy UNIQA z agentami, w szczególności za ostatnie lata z sukcesem przeprowadzonej fuzji w tym obszarze, oraz za jego zaangażowanie w stworzenie silnego zespołu – dodaje.
Bartłomiej Biały zarządzanie obszarem sprzedaży multiagencyjnej sieci franczyzowych i partnerskich przejmie na początku przyszłego roku.
– Cieszy mnie perspektywa ponownej współpracy z agentami, z racji wcześniejszych doświadczeń znam ich bardzo dobrze. Wracam do silnego zespołu UNIQA, z którym pracowałem wiele lat. UNIQA to firma z kompleksową ofertą produktową oraz dużą skalą działalności, posiadająca perspektywy do dalszego rozwoju na rynku ubezpieczeń. Wspólnie z zespołem wykorzystamy ten potencjał do jeszcze większego wzmocnienia relacji z naszymi partnerami biznesowymi – mówi Bartłomiej Biały.
Bartłomiej Biały posiada 14-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, które zdobywał w Liberty Ubezpieczenia oraz AXA Ubezpieczenia. W Liberty odpowiadał za rozwój kanału multiagencyjnego, zarządzał relacjami z umowami sieciowymi, wsparciem sprzedaży, procesem rozliczeń prowizyjnych oraz call center. W latach 2016-2020 w AXA Ubezpieczenia jako dyrektor Departamentu Kanału Agencyjnego był odpowiedzialny za współpracę z umowami bezpośrednimi. Po przejściu do branży medycznej, w ostatnich trzech latach pełnił funkcję dyrektora Sprzedaży i Marketingu Affidea Polska.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl