Beesafe chce zdobyć klientów nietypową ofertą

0
736

Beesafe, nowa marka Vienna Insurnace Group (VIG) prowadząca cyfrową dystrybucję ubezpieczeń oraz takąż likwidację szkód, rozpoczęła pilotaż na polskim rynku. Oprócz ubezpieczeń komunikacyjnych firma oferuje też usługi niedostępne u konkurentów – podał epoznan.pl.

Rafał Mosionek, szef Beesafe, wskazuje, że z punktu widzenia klientów oferta komunikacyjna jest taka sama we wszystkich zakładach: identyczne OC, bardzo podobne produkty dodatkowe i ten sam model sprzedaży. Klient kupuje polisy raz na rok i przez ten czas niewiele się dzieje. Beesafe postanowiło działać inaczej. Stąd też obecność w jego ofercie usługi „Wygodny kierowca”. W jej remach Beesafe zapewnia organizację napraw, czynności serwisowych (np. serwis klimatyzacji, ozonowanie, mycie z zewnątrz) lub przeglądów technicznych wraz z odbiorem i odstawieniem auta we wskazane miejsce, a także częściowy zwrot kosztów dwóch wizyt w warsztacie, 30 minut jazdy w sieci Panek Carsharing, darmowy filtr oleju raz w roku oraz rabaty za usługi warsztatowe czy zakup części. Zgłoszenia są przyjmowane drogą elektroniczną lub telefoniczną.

Inną propozycją jest „Ubezpieczenie miejskie” dla użytkowników urządzeń transportu osobistego (UTO). Polisa jest połączeniem NNW oraz OC w życiu prywatnym.

Zakupu ubezpieczeń Beeesafe dokonuje się za pośrednictwem internetowego kalkulatora. Do zawarcia umowy wystarczą następujące informacje: data urodzenia, rok produkcji pojazdu i jego numer rejestracyjny. Za pośrednictwem Beesafe likwidowane są też szkody, także w ramach BLS.

Więcej:
epoznan.pl z 1 października, „Nowa marka ubezpieczeń komunikacyjnych wchodzi na rynek. Sprawdź czy nie przepłacasz”:
https://epoznan.pl/news-news-110444?fbclid=IwAR2…

(AM, źródło: epoznan.pl)