Beesafe chce zarabiać poza segmentem ubezpieczeń komunikacyjnych. Dlatego obok rozbudowy portfela polis firma chce współpracować z dużymi sklepami i platformami e-commerce – informuje „Puls Biznesu”.
„PB” zwraca uwagę, że Beesafe, które w ciągu dwóch lat funkcjonowania pozyskało ponad 150 tys. klientów, ma świadomość, że przy wysokiej inflacji i spadającej średniej ceny polis komunikacyjnych trudno zarobić na działalności wyłącznie w tym segmencie. Dlatego zamierza rozszerzyć ofertę o produkty majątkowe i życiowe. Firma chce też współpracować z dużymi sklepami i platformami e-commerce.
Rafał Mosionek, CEO Beesafe mówi, że wiele internetowych platform z dużą bazą klientów będzie rozbudowywało ofertę o usługi finansowe i dlatego jego firma planuje wykorzystać ten sposób dystrybucji. Zapowiada, że jeszcze w tym roku pojawią się produkty przygotowane pod konkretne partnerstwa. Gazeta zwraca uwagę, że będąca właścicielem spółki Vienna Insurance Group ma poczucie, że budowa Beesafe to dobra inwestycja, dlatego spółka może liczyć na kolejną rundę finansowania.
Więcej:
„Puls Biznesu” z 7 października, Agnieszka Morawiecka „Beesafe chce rosnąć w duecie z e-commerce”
(AM, źródło: „Puls Biznesu”)