Bez ryzyka nie ma zabawy, czyli 21 lat ASF

0
2844

Grupa ASF, jedna z czołowych multiagencji ogólnopolskich, w sobotę 24 czerwca 2023 r. zorganizowała uroczystą galę, która odbyła się w urokliwym Folwarku Łochów niedaleko Warszawy i zgromadziła ponad 430 uczestników z branży ubezpieczeniowej. Motywem przewodnim tegorocznego spotkania było kasyno.

Kasyno – sceneria, w której rzeczywistość przybiera formę zagrywek, losu, nieustannego napięcia, ale też umiejętności analizy i opracowania strategii. Jest to miejsce, gdzie ryzyko i szansa splecione są w nieodłączną jedność, gdzie jedna decyzja może przynieść bogactwo albo pogrążyć w nicości. Podobnie jak w biznesie, gdzie każde działanie wiąże się z pewnym stopniem niepewności, kasyno stanowi metaforę dla przepaści, która oddziela triumf od porażki, innowację od stagnacji.

Czy nie przypomina nam to otaczającego nas świata biznesu? Wchodząc na parkiet biznesowy, stajemy przed wyborem – czy zaryzykować, czy też bezpiecznie tkwić w strefie komfortu? Czy śmiało wykładamy swoje żetony na stół i czekamy na wynik, czy też obawiamy się utraty i poddajemy się temu, co już znamy?

Grupa ASF, której prezesem i założycielem jest Grzegorz Adamczuk, może być dumna z dynamicznego rozwoju firmy. Ubiegły rok po raz kolejny z rzędu przyniósł ponadrynkowe wzrosty (dynamika 120% r/r). W 2023 r. pośrednik planuje przekroczyć barierę 600 mln zł składki.

Warto również podkreślić, że Grupa ASF znajduje się w ścisłej czołówce największych partnerów takich firm, jak PZU, Warta, ERGO Hestia, Wiener oraz Generali. Ta budowana przez lata strategiczna współpraca i zaufanie towarzystw ubezpieczeniowych świadczą o wysokiej jakości usług oferowanych przez Grupę ASF oraz o jej renomie na rynku.

Podczas otwarcia gali Grzegorz Adamczuk przywitał gości i podzielił się refleksjami związanymi z jubileuszem firmy. Wyraził wdzięczność zespołowi i agentom, którzy przyczynili się do sukcesu Grupy ASF. Z humorem i wzruszeniem wspomniał o początkach działalności i odwadze podejmowania trudnych decyzji.

„Nie ma ryzyka, nie ma zabawy” – to motto, które towarzyszyło prezesowi Adamczukowi przez całą drogę do sukcesu. Osobiste podziękowanie przekazał również swojej mamie, która niezawodnie wspierała go przez całą drogę zawodową.

Anna Hyska, członkini zarządu Grupy ASF odpowiedzialna za sprzedaż, w swoim przemówieniu zadała istotne pytania, które skłoniły uczestników do refleksji nad własnymi celami i działaniami. Podkreśliła nieustannie zmieniające się otoczenie branży ubezpieczeniowej, wskazując na potrzebę przewidywania i dostosowywania się do tych zmian. Akcentowała również znaczenie budowania wizerunku i marki osobistej oraz tworzenia długoterminowych relacji opartych na zaufaniu. Wskazując równocześnie, że dobranie właściwego partnera biznesowego, jakim niewątpliwie jest ASF, może być odpowiedzią na wiele pytań i trudności, z jakimi spotyka na swej drodze agent ubezpieczeniowy.

– Jako jedyna multiagencja na rynku stworzyliśmy program, który nie promuje bezpośrednio nas, ale samych agentów. Naszym celem jest zmienianie ich postrzegania w oczach klientów i wprowadzanie innowacji w codziennej pracy. Projekt DobryAgent.pl oferuje pośrednikom narzędzia i wsparcie w różnych obszarach działalności. Chcieliśmy stworzyć markę jakościową i to się udało – powiedziała Milena Panasko, doradczyni zarządu Grupy ASF odpowiedzialna za markę DobryAgent.pl.

Obecnie, po 14 miesiącach, które minęły od zbudowania koncepcji projektu, pod szyldem DobryAgent.pl działa już sześć placówek franczyzowych i 20 punktów partnerskich.

Podczas gali nie mogło zabraknąć również uhonorowania najlepszych agentów Grupy ASF. Przedstawiciele zarządów towarzystw ubezpieczeniowych wręczali też jubileuszowe upominki zarządowi oraz nagradzali tych agentów, którzy wykazali się wyjątkowymi osiągnięciami sprzedażowymi.

Kasyno, tak jak biznes, przyciąga odważnych i wizjonerów. Ci, którzy potrafią przełamać konwenanse, podjąć ryzyko i podejść do stołu z wiarą w siebie i w swoje umiejętności, mają szansę na wielkie wygrane.

Przedsiębiorcy, podobnie jak gracze, powinni zadać sobie pytanie: Czy jestem gotowy zaryzykować, aby osiągnąć sukces? Czy jestem gotowy wziąć odpowiedzialność za swoje decyzje i zaufać swojej intuicji? Takim wizjonerem jest niewątpliwie Grzegorz Adamczuk, twórca ASF.

Nie tylko odwaga jest kluczem do sukcesu. W kasynie, tak samo jak w biznesie ubezpieczeniowym, trzeba umieć czytać sytuację, analizować rynek i podejmować strategiczne decyzje. Jak w pokerze, gdzie umiejętność odczytywania kart przeciwnika może prowadzić do zwycięstwa, tak samo w biznesie trzeba umieć wyciągać wnioski z dostępnych danych, przewidywać trendy i antycypować zmiany. Jednak zarówno w kasynie, jak i w biznesie sukces nie jest gwarantowany i jesteśmy tak mocni, jak pozwoliło nam ostatnie rozdanie. Przy ubezpieczeniowym stole grają i multiagencje, i zakłady ubezpieczeń. ASF zachęca do tego, żeby grać odważnie i nie bać się sięgać po wysokie wygrane.

Aleksandra E. Wysocka