Generali Polska, od grudnia 2018 roku większościowy udziałowiec Bezpieczny.pl, sfinalizowało przejęcie 100% udziałów w spółce. Transakcja została już zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym. Ubezpieczyciel zapowiedział, że wspólnie z Bezpieczny.pl będzie realizować innowacyjne przedsięwzięcia. Generali udostępni też platformę sprzedażową bezpieczny.pl wszystkim agentom z nim współpracującym.
– Obecnie jeszcze szybciej będziemy mogli rozwijać i wdrażać wspólne projekty, przy czym Bezpieczny.pl nadal pozostaje niezależnym dystrybutorem, w którym zarząd z Andrzejem Adamczykiem na czele odpowiada za kierunek rozwoju spółki. Zacieśniona współpraca z lokalnymi pośrednikami i zapewnienie im nowoczesnych narzędzi technologicznych to rozwiązania, które są już nie tyle oczekiwane, a wręcz wymagane w obecnych czasach. Również klienci doceniają funkcjonalności portalu Bezpieczny.pl, na którym dostępna jest szeroka oferta produktów, a sam zakup ubezpieczenia trwa kilka minut – wyjaśnia Roger Hodgkiss, p.o. prezesa Generali Polska.
Bezpieczny.pl to portal łączący elementy całodobowego sklepu z ubezpieczeniami i cechy wirtualnego biura dla pośrednika. Jest on zarówno serwisem transakcyjnym, jak i platformą informacyjną skierowaną do klientów oraz pośredników. Jedną z jego wizytówek jest wprowadzone w ubiegłym roku innowacyjne rozwiązanie sprzedażowe o nazwie „Live cooking”. Dzięki niemu agent może w czasie rzeczywistym połączyć się z ekranem komputera klienta i krok po kroku przejść z nim przez cały proces polisowania.
Bezpieczny.pl podkreśla, że model współpracy proponowany przez niego pośrednikom oraz wdrożone rozwiązania techniczne i technologiczne zwiększają wydajność agentów przy budowaniu portfela, jednocześnie minimalizując negatywne aspekty dystrybucji klasycznej. Dlatego też insurtech będzie w przyszłości dostępny dla wszystkich dystrybutorów związanych z Generali.
– Priorytetem dla Bezpieczny.pl jest rozwijanie i udoskonalanie narzędzi, które powierzone pośrednikom czynią ich pracę bardziej efektywną. Innowacyjność i unikatowe rozwiązania są szczególnie oczekiwane przez pośredników, ale także przez klientów, czyli wszystkie strony transakcji, które w bardzo krótkim czasie musiały dopasować się do nowej, pandemicznej rzeczywistości. Współpraca z Generali Polska pozwala nam w jeszcze większym stopniu rozwijać te rozwiązania. Dzięki wsparciu Generali mamy możliwość realizacji autorskich projektów, stale rozszerzając wachlarz oferowanych produktów ubezpieczeniowych, jak np. wprowadzenie do oferty absolutnej nowości: ubezpieczenia psa – podkreśla Andrzej Adamczyk, prezes Bezpieczny.pl.
– Chcemy, aby z rozwiązań Bezpiecznego mogli korzystać wszyscy agenci, a docelowo zamierzamy udostępnić go wszystkim sieciom sprzedaży Generali. Naszym celem jest obecność tam, gdzie klient tego oczekuje. Dlatego wdrażamy strategię – wszystkie marki, wszystkie produkty we wszystkich kanałach sprzedaży. Bliższa współpraca z Bezpieczny.pl jest jednym z elementów realizacji tej strategii – podsumowuje Roger Hodgkiss.
– Dobre pomysły i silny inwestor – to bardzo dobre połączenie. Bezpieczny.pl „pod skrzydłami lwa” będzie mógł rozwijać i tworzyć innowacyjne rozwiązania, z których skorzysta nie tylko klient, ale przede wszystkim pośrednik. Oto nasz wspólny cel – uzupełnia Andrzej Adamczyk.
Artur Makowiecki
news@gu.home.pl