Allianz Polska kontynuuje nawiązaną w 2023 roku współpracę z wybitnym skoczkiem narciarskim Kamilem Stochem. Tym razem obejmie ona zarówno działania wewnątrz organizacji, jak i kampanię reklamową w internecie.
Kampania „Dobrze być w Allianz” ma charakter employer brandingowy. Jest rozwinięciem konceptu „Razem przygotujmy się na najlepsze”. Jej cele to kształtowanie wizerunku marki Allianz jako solidnego pracodawcy oraz zachęcenie, by dołączyć do zespołu ubezpieczyciela ‒ w szczególności do sprzedaży, jako agent ubezpieczeniowy.
– Współpracując z Allianz, miałem okazję poznać osoby, które stoją za sukcesem tej firmy i swoją codzienną pracą wspierają klientów w trudnych życiowych sytuacjach. Z jednej strony mają spore doświadczenie, z drugiej odważnie patrzą w przyszłość. To zgrany, ambitny zespół. Jest mi niezmiernie miło, że mam okazję go reprezentować w najnowszej kampanii – mówi Kamil Stoch.
– Zdecydowaliśmy się na dalszą współpracę z Kamilem, gdyż wciąż jest on inspiracją dla wielu osób. Jego zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu doskonale wpisują się w wartości ważne również dla pracowników i agentów Allianz – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor Departamentu Market Management, Komunikacji i PR Allianz.
Jedynie 4% uczestników najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie PZU deklaruje, że czuje się całkowicie bezpiecznie w internecie. Dlatego ubezpieczyciel rusza z kampanią informacyjno-edukacyjną „A kto tu się podszywa?”, aby promować wiedzę dotyczącą sposobów ochrony przed cyberzagrożeniami.
Ankietowani uważają, że upowszechnienie internetu zwiększyło ryzyko stania się ofiarą cyberprzestępstwa (68%). Ma to tym większe znaczenie, że niemal wszyscy korzystają z sieci co najmniej kilka razy dziennie (97%), a co drugi badany praktycznie cały czas jest online. Jednocześnie 74% respondentów twierdzi, że zagrożenia dynamicznie się zmieniają i stale pojawiają się nowe. Co druga osoba ma poczucie, że tak naprawdę nie ma skutecznych sposobów na cyberprzestępstwa. Jedynie 4% badanych zadeklarowało, że czuje się całkowicie bezpiecznie w internecie.
– Cyberoszuści atakują nas coraz częściej. Wyniki naszego badania pokazują, że Polacy potrzebują przede wszystkim praktycznych wskazówek, jak zabezpieczyć się przed atakami. Nie chcą być natomiast straszeni samymi zagrożeniami. Dlatego w naszej kampanii postawiliśmy na to, aby dzielić się konkretnymi poradami, które pomogą uchronić się przed oszustami – mówi Rafał Kałęcki, dyrektor biura prewencji PZU.
Z odpowiedzi ankietowanych wynika, że 95% z nich zna co najmniej jeden rodzaj oszustwa. Wśród najczęściej wymienianych znalazły się fałszywe zbiórki pieniędzy (74%), telefony od osób podszywających się (74%), niebezpieczne smsy z linkiem odsyłającym do fałszywej strony podszywającej się (71%). A jednocześnie, jak pokazują badania, sama znajomość zagrożeń nie daje jednak poczucia pełnego doinformowania.
„A kto tu się podszywa?”
Aby to zmienić, PZU rozpoczął kampanię informacyjno-edukacyjną na temat cyberbezpieczeństwa „A kto tu się podszywa?”. Ubezpieczyciel chce dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Uruchomił specjalną stronę www.niedajsiepodszyc.pl, na której dostępne są liczne materiały informacyjne i edukacyjne dotyczące zagrożeń cyber i praktyczne porady, jak się przed nimi uchronić.
– Chcemy z naszymi działaniami propagującymi wiedzę o cyberbezpieczeństwie trafić do jak najszerszego grona odbiorców, także tych, którzy rzadziej są obecni w świecie online. Dlatego bardzo nas cieszy współpraca nawiązana z policją, dzięki której wspólnie dotrzemy z informacjami do jeszcze większej liczby Polaków – dodaje Rafał Kałęcki.
Ekspertem merytorycznym przy tworzeniu treści jest Niebezpiecznik.pl, który prowadzi portal o bezpieczeństwie i szkolenia z tego zakresu. Przy kampanii PZU współpracuje również z policją. Partnerstwo obejmuje dystrybucję przez funkcjonariuszy drukowanych ulotek dla dorosłych i dla dzieci w ramach organizowanych przez policjantów spotkań ze społecznościami lokalnymi i w środowisku szkolnym.
Materiały stworzone w narzędziach AI
Kampania obejmuje także emisję 30-sekundowego spotu radiowego oraz emisje spotów wideo w kanałach digital. To pierwsza kampania w PZU, w której materiały graficzne: postaci, spoty wideo oraz keyvisual, zostały wygenerowane w całości w narzędziach AI. Szereg czynności związanych z wygenerowaniem aktorów, tła, nagraniem lektorów, montażem oraz dodawaniem efektów specjalnych, a także prace nad dźwiękiem i muzyką odbywały się podczas prac zespołów odpowiedzialnych za postprodukcję filmową. Wykorzystanie technologii nawiązuje wprost do tematu cyberbezpieczeństwa i wzmacnia przekaz kampanii, która ostrzega przed oszustami podszywającymi się pod inne osoby.
O badaniu
„Postawy wobec cyberzagrożeń” to badanie jakościowo-ilościowe. Badanie jakościowe: 8 miniFGI; badanie ilościowe: CAWI, N=1200, próba reprezentatywna Polaków w wieku 18–65 lat, KANTAR, czerwiec–lipiec 2024 r.
Magdalena Rączka, dyrektorka Biura Prawnego Likwidacji Szkód Mentor, wskazuje, że z ubezpieczeniowej perspektywy jednym z najważniejszych aspektów tegorocznej powodzi jest sprawne i uczciwe oszacowanie strat.
– Ta tragedia prowadzi do ogromnych nerwów i emocji. Ludzie często czują się pogubieni i pozostawieni sami sobie. Często uważają, że ich majątek był bezcenny. Z drugiej strony są eksperci z firm ubezpieczeniowych, którzy szacują wszystko z laptopem w ręku. Tak jak umowy ubezpieczeniowe zostały skonstruowane i podpisane, tak wyglądać będą wypłaty. Problem w tym , że większość osób nie przywiązuje wielkiej wagi do zawartości polis podczas ich podpisywania, zapominając, że diabeł tkwi w szczegółach – mówi przedstawicielka brokera.
Magdalena Rączka zauważa, że ubezpieczyciele, który wyceniają szkody w najbardziej poszkodowanych miejscowościach, działają bardzo szybko, stosując uproszczone procedury. Jednak ze względu na to, że ogromna część majątku dotyczy samorządów, bez wizyty eksperta i szczegółowych oględzin się nie obędzie. Z drugiej strony pojawiły się też oskarżenia, że ubezpieczyciele i ich eksperci próbują zaniżać wartość odszkodowania. Ekspertka przypomina opisaną przez „Gazetę Wyborczą” sprawę kobiety, której dom był ubezpieczony na milion złotych, a PZU miał zaproponować około 80 tysięcy odszkodowania. Sprawa stała się tak głośna że zakład szybko zorganizował konferencje prasowe, by wytłumaczyć się z tej decyzji.
– To wskazuje, jak ważna jest sprawa odszkodowań na zalanych terenach. Ludzie ubezpieczają dom i wydaje im się, że zaraz dostaną milion. Tymczasem – w zależności od umowy – pełna kwota może być wypłacona, gdy dom zostanie zburzony albo zostanie naruszona jego konstrukcja. Nie podejrzewam, aby firmy ubezpieczeniowe próbowały oszukać powodzian. Gdyby taka sprawa się wydała, ubezpieczyciel straciłby wizerunkowo w oczach opinii publicznej. To byłyby straty wizerunkowe nie do odrobienia. Opinia publiczna raczej domaga się od ubezpieczycieli, aby powodzianom zaoferować więcej – co oczywiście nie jest możliwe. Można natomiast zaoferować im coś ze zbiórek prowadzonych wśród własnych pracowników czy zaprzyjaźnionych firm – uważa Magdalena Rączka.
Ekspertka wskazuje, że sytuacja po powodzi jest szczególnie skomplikowana, gdyż wiele domów było ubezpieczonych na zaniżoną wartość.
– Ceny w budownictwie ostatnio bardzo się zmieniły, a wiele polis jest przez właścicieli przedłużanych na starych warunkach. Trzeba też pamiętać, że cała kwota polisy przysługuje w przypadku zniszczenia budynku lub naruszenia jego konstrukcji. W pozostałych przypadkach ubezpieczyciel zaproponuje wysuszenie budynku, co zapewne nie będzie się podobać – relacjonuje Magdalena Rączka.
To, że ubezpieczenia są zaniżone w stosunku do realnej wartości odtworzenia tego mienia, stanowi nie tylko problem prywatnych właścicieli. Podobnie jest w wielu samorządach, które również chcą oszczędzić na ubezpieczeniu.
– W miastach i gminach, gdzie masa majątkowa jest naprawdę duża, często ustala się ją według wartości księgowej brutto, a nie wartości odtworzeniowej. Różnice często są ogromne, zwłaszcza, że w ostatnich latach ceny budowy szaleńczo wzrosły. Nie jest wyjątkiem, że samorządy wiedzą o zaniżonych ubezpieczeniach, ale nie zamierzają tego zmieniać z obawy o wzrost ceny polisy – zauważa Magdalena Rączka.
Wspólny Komitet Europejskich Urzędów Nadzoru (EUNB, EIOPA i ESMA, Europejskie Urzędy Nadzoru) opublikował 7 października program prac na 2025 rok, w którym położył szczególny nacisk na bieżącą współpracę w celu przeciwdziałania ryzyku międzysektorowemu, promowania zrównoważonego rozwoju w systemie finansowym UE i wzmacniania odporności cyfrowej rynku finansowego.
Oprócz wspierania spójności regulacyjnej, odpowiedniej oceny ryzyka, stabilności finansowej, a także ochrony konsumentów i inwestorów, Europejskie Urzędy Nadzoru podejmą w 2025 r. wspólne prace w celu:
przedstawienia dalszych wytycznych dotyczących ujawniania informacji na temat zrównoważonego rozwoju,
poczynienia postępów w zakresie operacyjnej odporności cyfrowej podmiotów finansowych, między innymi poprzez uruchomienie nadzoru nad zewnętrznymi dostawcami kluczowych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) oraz wdrożenie ram koordynacji poważnych incydentów związanych z ICT zgodnie z aktem w sprawie operacyjnej odporności cyfrowej (DORA),
monitorowania konglomeratów finansowych,
promowania koordynacji i współpracy między krajowymi podmiotami ułatwiającymi innowacje w celu ułatwienia zwiększania skali innowacyjnych rozwiązań w sektorze finansowym,
zajęcia się innymi kwestiami międzysektorowymi, takimi jak detaliczne usługi finansowe, produkty inwestycyjne i sekurytyzacja.
Wiodący dostawca rozwiązań z zakresu modelowania ryzyka katastroficznego, należący do Swiss Re Fathom, udostępnił Global Flood Cat, kompleksowy model katastrofy powodziowej, który wyposaża menedżerów ryzyka w narzędzie precyzyjnej oceny strat finansowych w wyniku zdarzeń powodziowych.
Narzędzie uwzględnia zagrożenia powodziowe zarówno w głębi lądu, jak i na wybrzeżu, oferując globalną perspektywę na rosnące ryzyko finansowe. Rozwiązanie obejmuje również podział majątku na nieruchomości mieszkalne, komercyjne i przemysłowe, w tym budynki, ich zawartość oraz przerwy w prowadzeniu działalności, co umożliwia menedżerom ryzyka pełną ocenę skutków finansowych zdarzeń powodziowych dla ich portfeli.
Dlaczego warto być na konferencji „Leasing a ubezpieczenia”? O tym w podcaście ubezpieczeniowym #RozmowyBezAsekuracji mówią ekspertki ds. ubezpieczeń Związku Polskiego Leasingu: Anna Grajkowska, PeUF – agencja ubezpieczeniowa Pekao Leasing, oraz Maja Kowalik, PKO Agencja Ubezpieczeniowa. Rozmawia Aleksandra E. Wysocka.
Dowiesz się:
Czym różnią się agencje leasingowe od innych multiagencji?
Czym jest konferencja „Leasing a ubezpieczenia”?
Jakie tematy znalazły się w programie konferencji w 2024 roku?
Dziewiąty miesiąc roku stał pod znakiem powodzi w południowej Polsce. Zdecydowana większość działań polskich ubezpieczeń skupiła się na likwidacji skutków żywiołu, stąd też wybór laureatów poszczególnych kategorii wrześniowej odsłony rankingu był niezwykle trudnym zadaniem.
WYDARZENIE MIESIĄCA
Błyskawiczna i szeroka reakcja uczestników, a także instytucji rynku ubezpieczeń na powódź w południowej Polsce – za zwiększenie obsady zespołów odpowiedzialnych za przyjmowanie i obsługę szkód, skierowanie mobilnych ekip na tereny dotknięte kataklizmem, nierzadko jeszcze przed jego wystąpieniem, wprowadzenie pre-obsługi oraz uproszczonych procedur likwidacyjnych, szybkie tempo likwidacji szkód oraz wypłaty odszkodowań, zaliczek i bezspornych kwot, podjęte działania informacyjne, a także organizację wsparcia umożliwiającego usunięcie skutków kataklizmu (np. osuszaczy) oraz pomoc finansową w postaci dotacji z budżetów firm i zbiórek pracowniczych.
CZŁOWIEK MIESIĄCA
Grzegorz Goluch – w uznaniu dla objęcia funkcji dyrektora zarządzającego Pionem Odszkodowań i Świadczeń UNIQA i tym samym podjęcia wyzwania nadzorowania obszaru likwidacji szkód w trudnym dla całego sektora okresie: w czasie wielkiej powodzi oraz wysokiej szkodowości w ubezpieczeniach komunikacyjnych.
PRODUKT MIESIĄCA
Zmodyfikowane ubezpieczenieOchrona Prawna z oferty InterRisk – w uznaniu dla rozwiązań wprowadzonych do odświeżonej oferty po analizie bieżących potrzeb oraz uwzględnieniu realiów życia codziennego, takich jak m.in. sprawy dotyczące najmu i wynajmu nieruchomości, ochrona w szkodach wyrządzonych przez małoletnie dzieci, zwierzęta domowe oraz objęcie ochroną problemów związanych z posiadaniem i użytkowaniem auta będącego w najmie/leasingu.
INICJATYWA MIESIĄCA
Warszawska konferencja klimatyczna Grupy Howden „Zielona transformacja – Ryzyko, Ubezpieczenia i Nowe Technologie” – za profesjonalną organizację, interesującą tematykę oraz poziom wystąpień merytorycznych prelegentów.
Z początkiem października Beata Milcuszek objęła stanowisko dyrektorki Departamentu Zarządzania Produktami TUiR Allianz Polska. Odpowiada za produkty majątkowe dla klientów indywidualnych.
– Beata Milcuszek dołącza do znakomitego zespołu, uzupełniając go swoją ogromną wiedzą w zakresie customer experience i doświadczeniem w wielu obszarach w firmie, które pomaga utrzymać szerszą perspektywę. Życzę jej i całemu departamentowi wielu kolejnych sukcesów – mówi Monika Leżyńska, członkini zarządu TUiR Allianz Polska.
Beata Milcuszek jest związana z Allianz Polska od ponad 20 lat. Przez ostatnie 5 lat kierowała projektami regionalnymi i lokalnymi w obszarze Market Management. Odpowiadała między innymi za zarządzania programem Voice of Customer, na który składało się budowanie kultury satysfakcji klienta w organizacji oraz wdrożenie grupowych projektów Experience Standard i Annual Policy Review.
Wcześniej przez prawie 10 lat pracowała w departamencie sprzedaży, gdzie m.in. prowadziła projekt wdrożenia biur usług finansowo-ubezpieczeniowych w oddziałach ubezpieczeniowych i bankowych.
W dniach 29–30 października odbędzie się konferencja „Leasing & Ubezpieczenia”. Będzie to już trzecia edycja corocznego spotkania dwóch branż finansowych – leasingu i ubezpieczeń. Patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Związek Polskiego Leasingu jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.
Konferencja „Leasing & Ubezpieczenia” ma na celu wymianę doświadczeń przedstawicieli leasingu i sektora ubezpieczeń oraz prezentację trendów mających wpływ na ich działalność i zwiększających konkurencyjność obu branż.
– To jedyne takie wydarzenie na rynku, które jest corocznym spotkaniem dwóch silnych branż finansowych. Branż, które ze sobą współpracują każdego dnia. Bo przecież każde aktywo, które jest leasingowane, czy to auto czy maszyna, musi być ubezpieczone. Liczba przedmiotów będących w użytkowaniu klientów firm leasingowych sięga prawie 3 mln. Firmy leasingowe odpowiadają za ponad 50% wszystkich rejestracji nowych aut w Polsce – mówi Monika Constant, prezeska ZPL.
Podczas ubiegłorocznej edycji konferencji ponad 50 prelegentów przedstawiło 300 gościom aktualne trendy w obszarach leasingu i ubezpieczeń, a także wizje rozwoju i perspektywy współpracy obydwu branż. – Wydarzenie przyciąga ekspertów z sektorów leasingu, ubezpieczeń, technologii i prawa. Nasi goście podkreślają wysoki poziom merytoryczny konferencji – wyjaśnia Monika Constant.
W tym roku ZPL spodziewa się 500 uczestników (stacjonarnie i online). Goście konferencyjni będą dyskutować o innowacjach technologicznych jako motorze efektywności w sektorze leasingowym i ubezpieczeniowym, przyszłości rynku w świetle regulacji prawnych, np. DORA, dylematach i kierunkach rozwoju dla leasingu i ubezpieczeń oraz transformacji cyfrowej w drugim z sektorów. Podczas spotkania będzie również mowa o strategiach w zarządzaniu ryzykiem dla obu branż, implikacjach równości składek ubezpieczeniowych oraz kierunkach i wyzwaniach ewolucji produktów ochronnych.
Jak podkreślają organizatorki wydarzenia z ZPL, temat równości składek ubezpieczeniowych pojawił się już rok temu na konferencji. – W tym roku chcemy go pogłębić. Oczekujemy informacji ze strony ubezpieczycieli na temat tego, jakie działania zostały podjęte od poprzedniej konferencji, jak będą zarządzać zrównoważonym kosztem składek w zależności od kanału sprzedaży, czy to leasingu, bancassurance, kanałów masowych, czy dilerów – mówi Maja Kowalik, ekspertka Grupy ds. Ubezpieczeń ZPL, dyrektorka Departamentu Sprzedaży PKO Agencja Ubezpieczeniowa.
Anna Grajkowska, ekspertka Grupy ds. Ubezpieczeń ZPL, członkini zarządu PeUF, agencji ubezpieczeniowej Pekao Leasing, dodaje, że cyfryzacja wciąż jest wyzwaniem zarówno dla firm leasingowych, jak i ubezpieczeniowych. – Jak wskazuje raport Deloitte z 2022 roku, stopień cyfryzacji sektora bankowego przekracza średnią na świecie. W ubezpieczeniach ten proces rozwija się wolniejszym tempem. Leasing także czeka duże wyzwanie, jakim jest przejście z formy pisemnej na formę dokumentową, co powinno pociągnąć za sobą zmiany w sposobie zawarcia umowy ubezpieczenia – mówi Anna Grajkowska.
Ta możliwość została zapisana w projekcie pakietu deregulacyjnego przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Projektowane zmiany zakładają możliwość zawierania umów leasingu w formie dokumentowej, czyli z wykorzystaniem np. środków elektronicznych. Dziś zawarcie umowy leasingowej jest możliwe jedynie w formie pisemnej, pod rygorem jej nieważności. Branża leasingowa od lat postuluje taką zmianę.
III edycja konferencji Leasing & Ubezpieczenia odbędzie się w dniach 29–30 października w Hotelu Warszawianka w Jachrance koło Warszawy.
Wprowadzone w grudniu 2023 r. klauzule produktowe cieszą się bardzo dużym powodzeniem wśród klientów. W ciągu zaledwie kilku miesięcy ERGO Hestia sprzedała już 130 tys. klauzul dołączonych do polis.
Czym są klauzule produktowe? Klauzule poszerzają i personalizują ofertę sopockiego ubezpieczyciela. Wprowadzają rozwiązania wychodzące ponad obowiązujące standardy i pozwalają na większą elastyczność. Można je dokupić jako dodatek do strategicznych produktów ERGO Hestii: pakietu ERGO 7 i Moja Firma oraz pakietu ERGO Podróż.
Jakie korzyści dają klauzule agentom i klientom?
Z punktu widzenia klienta klauzule rozszerzają zakres ochrony, na przykład poprzez zwiększenie sumy ubezpieczenia czy podniesienie limitu.
27 września grono 117 już działających klauzul powiększyło się o dodatkowe 12 z obszaru ubezpieczeń komunikacyjnych. Dodatkowo płatne klauzule dostępne będą w ubezpieczeniu ERGO 7 i/lub Moja Firma i dotyczą zakresu OC, car assistance oraz autocasco.
Do najważniejszych nowych klauzul, które wchodzą w życie, należą:
Pojazd zastępczy – motocykl (ERGO 7 / Moja Firma / Ubezpieczenie Car Assistance)
Klauzula zapewnia zwrot kosztów wynajmu motocykla zastępczego poniesionych przez ubezpieczonego w czasie naprawy ubezpieczonego pojazdu. Dostępna jest po wybraniu wariantów Wypadek, Wypadek i Awaria lub Turbo.
Klauzula zapewnia zwrot kosztów naprawy, wymiany, a także zakupu nowych opon w ramach jednej osi pojazdu w przypadku uszkodzenia opony w stopniu uniemożliwiającym jej naprawę.
Dostępna jest po wybraniu wariantów Wypadek, Wypadek i Awaria lub Turbo.
Holowanie pojazdu w Polsce (ERGO 7 /Ubezpieczenie OC)
Klauzula zapewnia holowanie pojazdu do 150 km na terytorium Polski. Dostępna jest po wybraniu II albo III wariantu ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu.
AC – Zwiększenie SU w Ubezpieczeniu Wyposażenie dodatkowe (ERGO 7 / Moja Firma / Ubezpieczenie Autocasco)
Klauzula zwiększa sumę ubezpieczenia (SU) w Ubezpieczeniu Wyposażenie Dodatkowe do 8 tys. zł. Dostępna jest po wybraniu III wariantu Ubezpieczenia Autocasco.
AC – Ubezpieczenie powłoki elastomerowej (ERGO 7 / Moja Firma / Ubezpieczenie Autocasco)
Klauzula pozwala rozszerzyć zakres ochrony o powłokę elastomerową nałożoną do 180 dni przed zawarciem umowy ubezpieczenia na SU 5 albo 8 tys. zł. Dostępna jest po wybraniu wariantu II lub III Autocasco.
Najpopularniejsze klauzule
W ubezpieczeniach domów i mieszkań największym zainteresowaniem cieszą się klauzule dotyczące:
stłuczenia szyb i elementów wyposażenia lub szklanych elementów stałych domu. W drugim wariancie można ją rozszerzyć do opcji all risk,
zniesienia wymogu dostarczenia dowodu zakupu w przypadku, gdy jednostkowa wartość mienia przekracza 10 tys.,
zwiększenia limitu w razie szkody wyrządzonej przez zwierzęta inne niż domowe, czyli kuny czy gryzonie.
W ubezpieczeniach komunikacyjnych klienci najczęściej korzystają z klauzul:
zniesienia udziału własnego w szkodzie w szybie czołowej oraz ubezpieczenie szyb na częściach oryginalnych,
zwiększenia limitów na kontynuację podróży oraz na wynajem pojazdu zastępczego.
Anna Witkowska, zastępczyni dyrektora w Biurze Ubezpieczeń Detalicznych i Programów Partnerskich ERGO Hestii, podkreśla, że firma cały czas pracuje nad poszerzeniem oferty ubezpieczeniowej o kolejne klauzule.
– Ich popularność przekroczyła nasze oczekiwania. Widzimy, że agenci chętnie z nich korzystają, dostosowując ofertę do indywidualnych potrzeb klienta. To dla nas sygnał, by poszukiwać kolejnych opcji uatrakcyjnienia produktu w oczach klienta – mówi ekspertka.
Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi nasza strona korzysta z ciasteczek (plików cookies). Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Jednocześnie przypominamy, że w każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień plików cookies. OK
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.