Blog - Strona 64 z 1523 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 64

Allianz Polska OFE z najwyższą trzyletnią stopą zwrotu

0
Źródło zdjęcia: Canva

Średnia ważona stopy zwrotu wszystkich otwartych funduszy emerytalnych za okres od dnia 31 marca 2022 r. do dnia 31 marca 2025 r. uplasowała się na poziomie 51,776% – podała Komisja Nadzoru Finansowego w komunikacie.

Cztery spośród ośmiu OFE działających na rynku funduszy legitymowało się wynikiem powyżej średniej. Najlepszy rezultat uzyskał Allianz Polska OFE – jego trzyletnia stopa zwrotu wyniosła 54,878%. Drugie miejsce zajął OFE Pocztylion (54,670%), natomiast trzecie – Generali OFE (53,891%). Powyżej progu wyznaczonego przez średnią znalazł się również PKO BP Bankowy OFE (53,402%).

Pozostała czwórka zanotowała rezultaty poniżej średniej. Najbliżej osiągnięcia progu był Nationale-Nederlanden OFE z wynikiem na poziomie 50,843%. Kolejne miejsca zajęły Vienna OFE (50,593%), UNIQA OFE (50,537%) oraz OFE PZU „Złota Jesień” (48,046%).

(AM, źródło: KNF)

PKO Ubezpieczenia wspiera budowanie świadomości antyrakowej

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

PKO Ubezpieczenia po raz czwarty dołączyło jako partner do Biegu Kobiet Zawsze Pier(w)si – inicjatywy Fundacji w Biegu. której celem jest budowanie świadomości zdrowotnej wśród kobiet i mężczyzn w całej Polsce. Wolontariusze ze sztabu ubezpieczyciela będą wspierać organizację biegów oraz wręczać medale na mecie.

– Z ogromną satysfakcją wspieramy Bieg Kobiet Zawsze Pier(w)si – wydarzenie, które dzięki niesamowitej energii tysięcy uczestników pokazuje, jak wiele dobrego można zrobić wspólnie dla zdrowia i życia. Razem z Fundacją w Biegu poprzez pozytywny przykład i aktywność fizyczną budujemy społeczną świadomość na temat znaczenia profilaktyki. Choroby nowotworowe każdego roku dotykają zbyt wielu osób – naszym celem jest to zmieniać – mówi Ewa Kapacka, dyrektorka Biura Marketingu i PR PKO Ubezpieczenia. – Wspólnie z organizatorami chcemy inspirować do odpowiedzialnej troski o siebie: do regularnych badań, aktywnego stylu życia i większej uważności na własne zdrowie – dodaje. 

W tym roku hasłem przewodnim pierwszego biegu we Wrocławiu, który odbędzie się 27 kwietnia, jest profilaktyka raka szyjki macicy. Środki zebrane podczas tego wydarzenia  będą wspierać działania Fundacji w Biegu związane z tą kwestią.

(AM, źródło: PKO Ubezpieczenia)

E-Doręczenia, czyli jak cyfrowa przesyłka zmienia firmową rzeczywistość

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Tradycyjna poczta traci na znaczeniu. W dużych firmach, gdzie liczy się szybkość i kontrola nad dokumentami, e-Doręczenia stają się nowym standardem. Pozwalają wysyłać urzędową korespondencję cyfrowo, bez logowania się do gov.pl. Każda przesyłka trafia bezpośrednio do adresata i ma potwierdzenie odbioru z mocą dowodową. To bezpieczne, szybkie i zgodne z przepisami rozwiązanie – wskazują eksperci Autenti.

Firma zwraca uwagę, że dzięki e-Doręczeniom firmy oszczędzają czas i pieniądze. Koszt jednej przesyłki cyfrowej to około 2 zł – aż 75% mniej niż list polecony. System automatycznie potwierdza odbiór i daje pełną kontrolę nad statusem wysyłki.

E-Doręczenia to więcej niż e-mail

W odróżnieniu od zwykłej wiadomości e-mail, e-Doręczenie ma moc prawną. To cyfrowy odpowiednik listu poleconego. Zapewnia poufność, weryfikację nadawcy i odbiorcy oraz dowód skutecznego dostarczenia. Ryzyko pomyłek, opóźnień i utraty dokumentów praktycznie znika.

Szerokie zastosowanie w firmach

E-Doręczenia sprawdzają się w każdej branży. Ułatwiają kontakt z urzędami (ZUS, US), udział w przetargach i przesyłanie umów, faktur czy raportów finansowych. Dzięki nim procesy księgowe i reklamacyjne są szybsze i lepiej udokumentowane. Można też sprawnie dostarczać dokumenty klientom, np. harmonogramy spłat, zmiany cenników czy decyzje reklamacyjne.

Krok ku nowoczesności

Wdrożenie e-Doręczeń to nie tylko oszczędność, ale też krok w stronę cyfrowego rozwoju firmy. Proces zakładania skrzynki jest prosty, a całość zgodna z prawem. Dla wielu przedsiębiorstw to dziś nie opcja, a konieczność, aby działać szybciej, bezpieczniej i z przewagą nad konkurencją.

(AM, źródło: Come Creations Group)

Fuzja w grupie Credendo

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

11 kwietnia, po uzyskaniu formalnych zgód właściwych organów nadzorczych, doszło do połączenia dwóch spółek: Credendo – Short-Term Non-EU Risks oraz Credendo – Short-Term EU Risks. Podmiot powstały w wyniku fuzji nosi nazwę Credendo – Trade Credit Insurance.

Jako ubezpieczyciel specjalizujący się w krótkoterminowym ryzyku kredytowym na całym świecie Credendo – Trade Credit Insurance skorzysta ze swoich zwiększonych zasobów i rozszerzonych kanałów dystrybucji. Połączenie sił biznesowych pomoże sprostać rosnącym potrzebom klientów w zakresie zarządzania kredytem kupieckim, a także poradzić sobie z większą zmiennością gospodarczą i ryzykiem.

Połączona spółka nadal będzie korzystać z ratingu A przyznanego przez agencję S&P Global Ratings.

(AM, źródło: Credendo)

Odc. 278 – OC ogólna w PZU. Co nowego w OWU?

0

O nowościach w OC ogólnej w PZU w podcaście #RozmowyBezAsekuracji mówią Krzysztof Pilc i Marcin Jarosz, koordynatorzy ds. underwritingu w Biurze Analiz i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Korporacyjnych PZU SA. Rozmawia Aleksandra E. Wysocka.

Dowiesz się:

  • Co się zmieniło w warunkach OC ogólnej PZU
  • Jakie są rzeczywiste skutki niedoubezpieczenia
  • Dokąd zmierza rynek OC ogólnej zdaniem ekspertów PZU

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W APPLE PODCASTS | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Agata Małkińska nową dyrektorką Departamentu Obsługi Klienta UNIQA

0
Agata Małkińska

Agata Małkińska, dotychczasowa dyrektorka Działu Obsługi Klienta UNIQA, objęła nową funkcję. Od niedawna zajmuje stanowisko dyrektorki Departamentu Obsługi Klienta.

Agata Małkińska ma dziewięcioletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej. Karierę rozpoczęła w AXA w kwietniu 2016 roku, obejmując stanowisko kierowniczki Wydziału Kontaktów z Klientami. Następnie od czerwca 2018 r. do kwietnia 2021 r. pełniła funkcję dyrektorki Departamentu Obsługi i Utrzymania Klientów. Stamtąd płynnie przeszła na stanowisko dyrektorki Działu Obsługi Klienta UNIQA, które zajmowała przez kolejne cztery lata.

Nominacja Agaty Małkińskiej to kolejny w tym miesiącu awans na stanowisko dyrektorskie w UNIQA. Niedawno funkcję dyrektora Działu Procesów Masowych i Administracyjnych objął Michał Radwański.

AM, news@gu.com.pl

 (źródło: LinkedIn)

#ubezpieczeniowyLIVE: Ubezpieczenia flot – wiosna 2025

0

Zapraszamy na #ubezpieczeniowyLIVE, który odbędzie się w czwartek 17 kwietnia 2025 roku w godzinach 13:00–14.30. Tematem odcinka będą ubezpieczenia flotowe.

W programie:

  • Małe jest piękne. Pakiety dla małych i średnich flot – Małgorzata AleksandrowiczSzmulikowska, dyrektorka ds. rozwoju biznesu Societe Generale 
  • Trendy i wyzwania w likwidacji szkód komunikacyjnych – Rafał Buczak, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Ison Care 

Live na Facebooku

Live na LinkedInie

(AM)

Rekordowe odszkodowanie z Funduszu Kompensacyjnego Zdarzeń Medycznych

0
Źródło zdjęcia: Canva

Rzecznik Praw Pacjenta Bartłomiej Chmielowiec przyznał rekordową kwotę odszkodowania wypłaconą w ramach Funduszu Kompensacyjnego Zdarzeń Medycznych. Poszkodowany pacjent otrzymał 202 971 zł.

Od początku funkcjonowania Funduszu przyznano już ponad 19 mln zł dla 318 osób, z czego 99% pacjentów i wnioskodawców zaakceptowało świadczenie. Średnia wysokość przyznanego świadczenia wyniosła ponad 61 tysięcy złotych. Najwięcej spraw, które wpłynęły do Rzecznika, dotyczyło pacjentów w wieku 66–75 lat (26,7%) oraz 56–65 lat (16%). 18,73% dotyczyło osób z województwa mazowieckiego, a 11,17% z województwa śląskiego. Zdarzenia medyczne, za które przyznano świadczenia, najczęściej dotyczyły oddziałów ortopedycznych, chirurgii ogólnej, szpitalnych oddziałów ratunkowych oraz położniczo-ginekologicznych i chorób wewnętrznych.

– Kolejne miesiące działania Funduszu Kompensacyjnego Zdarzeń Medycznych pokazują, że ta pozasądowa ścieżka dochodzenia roszczeń jest korzystna dla pacjentów, ale również, że jest coraz bardziej popularna w społeczeństwie. Bardzo cieszy mnie to, że wiedza o Funduszu dociera do coraz większej grupy pacjentów i ich bliskich, a tym samym daje im szansę na uzyskanie rekompensaty za zdarzenia medyczne oraz sprawia, że szpitale, otrzymując od nas wytyczne po tych zdarzeniach, mają szansę na poprawę swojego funkcjonowania i podniesienie poziomu bezpieczeństwa pacjentów  – mówi Bartłomiej Chmielowiec.

Rekordowe odszkodowanie dotyczy pacjenta, u którego wskutek nieprawidłowego postępowania diagnostycznego opóźniono rozpoznanie guza krtani o ponad 15 miesięcy.

(AM, źródło: RzPP)

System FOTO służy wykrywaniu oszustw

0
Marcin Augustynowicz

Rozmowa z Marcinem Augustynowiczem, wiceprezesem spółki ControlExpert Polska

Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Wiemy, że ControlExpert wprowadza innowacyjne narzędzie o nazwie FOTO. Czym dokładnie jest ten system i jakie cele mu przyświecają?

Marcin Augustynowicz: – System FOTO to zaawansowane narzędzie analizy obrazu oparte na sztucznej inteligencji. Jego głównym celem jest przeciwdziałanie przestępczości ubezpieczeniowej poprzez identyfikację powtarzających się wzorców uszkodzeń na zdjęciach zgłaszanych szkód. System ten jest jedynym tego typu rozwiązaniem na świecie, ponieważ umożliwia analizę całego rynku ubezpieczeniowego w Polsce. System FOTO jest tworzony na zlecenie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Jesteśmy dumni z tej współpracy, ponieważ jest to niezwykle istotny projekt w rozwoju naszej firmy. Dzięki niemu ubezpieczyciele mogą skuteczniej wykrywać nadużycia i redukować koszty wynikające z oszustw.

Projekt jest wynikiem wielu lat rozwoju wyspecjalizowanych sieci neuronowych prowadzonych przez dział R&D ControlExpert. Autorskie rozwiązania AI pozwalają na analizę zdjęć, w tym identyfikację uszkodzonych elementów pojazdów. ControlExpert skutecznie dostarcza rozwiązania informatyczne wykorzystujące najnowszą technologię.

Jakie konkretne rodzaje nadużyć może wykrywać system FOTO?

– System FOTO pozwala na identyfikację różnych schematów oszustw, które mogą występować w procesie likwidacji szkód. Przykładem takiego nadużycia jest sytuacja, w której to samo uszkodzenie zgłaszane jest wielokrotnie w różnych zakładach ubezpieczeń, co prowadzi do nienależnych wypłat odszkodowań. Innym przykładem jest wykorzystanie uszkodzonych części z wcześniejszych szkód do nowych roszczeń, co pozwala na sztuczne zawyżenie wartości szkody.

System potrafi także analizować zdjęcia pod kątem manipulacji, takich jak powiększanie istniejących deformacji w celu uzyskania wyższej kwoty odszkodowania. Dodatkowo możliwe jest wykrywanie przypadków, w których zdjęcia przedstawiają pojazd w innym miejscu lub czasie, co może sugerować próbę fałszywego zgłoszenia szkody. System identyfikuje również sytuacje, gdy do roszczenia dołączane są zdjęcia pojazdów, które w rzeczywistości nie mają związku ze zgłoszoną szkodą.

System przetworzył już ponad 60 milionów zdjęć. Jakie znaczenie ma centralna baza fotografii w wykrywaniu oszustw?

– Kluczowym elementem skuteczności naszego narzędzia jest dostęp do szerokiej bazy danych. Indywidualne analizy prowadzone w ramach pojedynczego zakładu ubezpieczeń nie pozwalają na wykrycie oszustw obejmujących cały rynek. Rozwiązaniem tego problemu jest centralna baza zdjęć, która umożliwi porównanie roszczeń z wielu źródeł.

Współpraca z UFG dotycząca systemu FOTO w Polsce zaczęła się już cztery lata temu. W ramach pilotażu w 2021 r. system udowodnił swoją skuteczność i zasadność finansową budowy takiego rozwiązania. W kolejnych etapach został zdefiniowany i stworzony system, który jest w stanie przetwarzać zdjęcia do wszystkich szkód, do których dochodzi w Polsce. System zawiera zdjęcia do szkód samochodowych od początku 2022 r. Każde nowe zdjęcie dodane do systemu jest analizowane, a jego cechy są porównywane z całą historyczną bazą zdjęć.

Czy system działa i przynosi realne efekty?

– System jest na etapie początkowym i procesy wykorzystania systemu w zakładach ubezpieczeń dopiero się tworzą, ale praktycznie każdego dnia wykrywane są nadużycia i raportowane są realne oszczędności. Dzięki temu ograniczone są niesłuszne wypłaty.

Czy pojawiły się jakieś zaskakujące wyniki?

– Ogromnym zaskoczeniem było wielokrotne wykorzystywanie tych samych zdjęć w wielu szkodach. Rekordem było wykrycie zdjęcia, które wystąpiło w ponad 100 szkodach. Tego rodzaju nadużycia polegają na przedstawianiu większych niż rzeczywiste uszkodzeń lub przedstawianiu dowodów na rzekomo większy zakres naprawy, niż był w rzeczywistości konieczny.

Jakie są główne korzyści dla ubezpieczycieli korzystających z tego systemu?

– Największą zaletą systemu jest znaczące skrócenie czasu obsługi szkód. Dzięki automatyzacji procesu weryfikacji zdjęć ubezpieczyciele mogą szybciej identyfikować potencjalne nadużycia i eliminować niesłuszne roszczenia. System pozwala także na zmniejszenie kosztów poprzez ograniczenie nienależnych wypłat odszkodowań.

Dodatkowym atutem jest ułatwiona wymiana informacji pomiędzy zakładami, co zwiększa przejrzystość całego rynku ubezpieczeniowego. Kolejną istotną korzyścią jest lepsza identyfikacja historii szkodowej pojazdów dzięki powiązaniu zdjęć z danymi, takimi jak numer VIN i numer rejestracyjny.

Jakie wyzwania napotkaliście podczas wdrażania systemu?

– Jak we wszystkich projektach analitycznych, jakość danych ma kluczowe znaczenie. Cały czas mierzymy się z jakością danych przekazywanych przez ubezpieczycieli. Między innymi w teczkach szkodowych pojawiają się zdjęcia innych pojazdów, materiały marketingowe, zdjęcia z poprzednich szkód w innych zakładach. To powoduje, że powstaje wiele fałszywie pozytywnych powiązań.

Jednak dzięki nowym funkcjonalnościom, takim jak możliwość przeglądania historii szkodowej pojazdu w systemie FOTO, w przyszłości nie będzie już potrzeby, aby zakłady dodawały do teczki szkodowej zdjęcia historyczne, ponieważ wszystkie niezbędne materiały będą dostępne w systemie.

Jakie są dalsze plany rozwoju systemu FOTO?

– Planujemy dalsze usprawnienia algorytmów analizy obrazu oraz rozwinięcie integracji systemu z innymi narzędziami używanymi przez ubezpieczycieli. Kluczowym kierunkiem rozwoju jest wykorzystanie zbieranych danych do trenowania sztucznej inteligencji, co pozwoli na zwiększenie skuteczności systemu. Dzięki temu w przyszłości spodziewamy się uszczelnienia procesu i jeszcze skuteczniejszego ograniczenia niezasadnych wypłat.

Rozważamy również wdrożenie funkcji analizy sekwencji czasowej zdjęć oraz szerszego wykorzystywania metadanych. Naszym dążeniem jest jeszcze większa automatyzacja i efektywność wykrywania oszustw.

Mam nadzieję, że system FOTO przyczyni się do znacznego ograniczenia nadużyć ubezpieczeniowych i usprawni procesy likwidacji szkód.

Nowa era dla agenta wyłącznego

0
Łukasz Heinowski

Wyłączność w ubezpieczeniach od lat budzi wiele dyskusji. Co tak naprawdę wyróżnia agenta wyłącznego i dlaczego PZU przekonuje nas nową ofertą rekrutacyjną, pokazując, że warto współpracować z liderem rynku na zasadach wyłączności? Pytamy ludzi z Biura Sprzedaży Wyłącznej, na którego czele stoi Łukasz Heinowski, poprzednio związany ze strukturą multiagencyjną.

Dlaczego warto współpracować z PZU na zasadach wyłączności?

Kiedy w listopadzie powierzono mi kierowanie Biurem Sprzedaży Wyłącznej, miałem plan stworzenia środowiska, w którym nasi partnerzy czują się pewnie i koncentrują się na swoich działaniach.

To oznacza mocne wsparcie od pierwszego dnia współpracy z PZU, jasne zasady, systematyczne szkolenia i procesy zaprojektowane z myślą o ich codziennej pracy. Chcemy budować sieć, która daje zarówno możliwości rozwoju, jak i motywuje do osiągania coraz lepszych wyników.

Kolejnym kluczowym elementem jest oferta produktowa – dopasowana i ograniczona do sieci wyłącznej. Teraz agenci wyłączni mają dostęp do rozwiązań niedostępnych w innych strukturach sprzedażowych. To wzmocni lojalność klientów i wyróżni nas na tle rynku.

Ważne są narzędzia i technologia. Nasz CRM to potężne wsparcie, które pozwala doradcom lepiej zarządzać relacjami z klientami, widzieć pełną historię współpracy i identyfikować potencjał dosprzedaży. To narzędzie działa jak asystent – analizuje potrzeby klientów i podpowiada najlepsze rozwiązania. Agenci mogą pracować efektywniej i oferować klientom usługi na najwyższym poziomie.

Stawiamy na mentoring i rozwój. W PZU mamy wielu doświadczonych agentów, którzy mogą pełnić funkcję mentorów dla nowych osób wchodzących do sieci. Taki model, w którym doświadczony doradca ubezpieczeniowy przekazuje swoją wiedzę, a czasem także portfel klientów, to ogromna wartość. Buduje ciągłość biznesu i wspiera rozwój nowego pokolenia agentów. Inwestujemy w szkolenia i ułatwiamy zdobywanie potrzebnej do tego biznesu wiedzy.

Kolejnym wyróżnikiem dla „wyłącznych” jest współpraca z siecią direct. To unikalne rozwiązanie w odnawianiu polis i dosprzedaży. Call center działa w imieniu konkretnego sprzedawcy, dzięki czemu relacja z klientem pozostaje osobista, a agent zachowuje kontrolę nad swoim portfelem i prowizją. To jak dodatkowy zespół, który odciąża z codziennych zadań, pozwalając skupić się na rozwoju biznesu.

Wspomnę o nowej jakości w komunikacji z agentami. Zależy mi, aby była ona obustronna i szybsza. W dobie internetu i nowych mediów mamy wiele możliwości, świetne narzędzia i zaplecze merytoryczne do wspierania w promocji. To, że możemy uczyć reklamy, wykorzystywania social mediów oraz budowania marki osobistej, to ogromny benefit dla naszych partnerów. Chcę, aby agenci z tego świadomie korzystali.

Budowa przewagi to proces, który wymaga kompleksowego podejścia. Wierzę, że wspólnie możemy stworzyć coś wyjątkowego – sieć, która stanie się wzorem jakości i efektywności. Jak w treningu czy biegu Runmageddon – liczy się zaangażowanie, strategia i zgrany zespół. Dołączyłem do naprawdę ciekawych, doświadczonych i kreatywnych ludzi, którzy doskonale znają się na swojej pracy. Zaprosiłem do współpracy Edytę Domagalską, która zna sieć wyłączną od podszewki. Razem, mając różne doświadczenia, z pewnością znajdziemy wiele dobrych rozwiązań dla naszej struktury.

Zbudowaliśmy nowy model rekrutacyjny dla agentów wyłącznych. Słuchamy rynku, obserwujemy trendy i zgodnie stwierdziliśmy, że nie ma jednego rozwiązania, że trzeba iść w kierunku kastomizacji, bo każdy ma inne potrzeby i oczekiwania.

Jeden doradca chce, aby sprzedaż ubezpieczeń była jego przepisem na życie zawodowe, angażuje się w tę pracę w stu procentach, a inny widzi współpracę z nami jako szansę na monetyzację bazy obecnych klientów i sprzedaż ubezpieczeń przy okazji już istniejącego biznesu. Są też tacy, którzy na początku podchodzą do współpracy ostrożnie, chcą spróbować – dla nich też mamy odpowiedni model współpracy. Właśnie ruszamy z nową ofertą dla agenta wyłącznego.

Łukasz Heinowski
dyrektor Biura Sprzedaży Wyłącznej


Krzysztof Bombrych

Co wyróżnia tę ofertę rekrutacyjną? Do kogo ją kierujecie?

Stawiamy na elastyczność i wsparcie. Chcemy wzmocnić rozwój sieci partnerów wyłącznych, dlatego stworzyliśmy trzy modele współpracy.

Pierwszy program jest dla osób, które chcą związać swoją karierę z branżą ubezpieczeń, rozwijać się przy wsparciu stabilnej i zaufanej firmy, a w przyszłości być może otworzyć własne biuro PZU. Drugi model współpracy jest dla osób, które pracują na etacie lub prowadzą działalność gospodarczą i chcą wykorzystać swój potencjał do zbudowania większej stabilności biznesowej. Trzeci program jest dla tych, którzy chcą się sprawdzić w ubezpieczeniach, a następnie rozwijać się przy naszym wparciu. W zależności od poziomu zaangażowania zapewniamy zróżnicowane wsparcie – szkoleniowe, motywacyjne i przede wszystkim finansowe. Można z nami współpracować w zależności od potrzeb i możliwości przyszłych partnerów.

Krzysztof Bombrych
kierownik Zespołu Rozwoju i Wdrożeń Sieci Sprzedaży


Edyta Domagalska

Jak dalej zamierzacie budować przewagę sieci wyłącznej PZU?

Chcemy, aby agenci wyłączni czuli, że marka PZU to ich prawdziwa przewaga, a my jesteśmy ich partnerem na każdym kroku. W naszej firmie jest całe zaplecze ludzi, wiedzy i rozwiązań technologicznych, które mają za zadanie wspierać naszych partnerów. Zaryzykuję stwierdzenie, że takiej skali wsparcia nie oferuje nikt na rynku. Naszą przewagę budujemy na jakości – w każdym aspekcie współpracy. Począwszy od rekrutacji, wysokiego standardu wdrożenia, dopasowanych szkoleń, edukacji w zakresie najwyższej jakości obsługi klienta.

Pokazujemy możliwości wzrostu biznesu, a także jego promocji. Chcemy pomagać w rozwoju współpracujących z nami doradców ubezpieczeniowych, ułatwiać im codzienną pracę i przyczyniać się do osiągania sukcesów. Nasze działania skupiają się na tworzeniu przewagi, która pozwoli im pracować bardziej efektywnie i rozwijać biznes w dłuższej perspektywie.

Nowa oferta współpracy została zaprojektowana z myślą o elastycznym podejściu do potrzeb naszych partnerów. Jest dopasowana zarówno do osób, które chcą w pełni zaangażować się we współpracę z PZU, jak i do tych, które chcą łączyć działalność zawodową lub gospodarczą z rolą agenta wyłącznego, by zyskać dodatkowe źródło dochodu.

Edyta Domagalska
dyrektorka ds. rozwoju sprzedaży


Więcej na: agentpzu.pl

18,424FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie