Blog - Strona 678 z 1471 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 678

UNIQA rozpycha się w affinity

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

UNIQA jest zadowolona z efektów swojej działalności w obszarze affinity i zamierza ją dynamicznie rozwijać. Jeszcze przed końcem roku ubezpieczyciel chce dopiąć kolejne partnerstwa – informuje „Puls Biznesu”.

Przed ponad dwoma miesiącami do grona kilkunastu partnerów UNIQA w kanale affinity dołączył Goingapp. Należący do grupy Empik podmiot zajmuje się dystrybucją biletów na różnego rodzaju wydarzenia, np. koncerty. We współpracy z nim zakład oferuje ubezpieczenia na wypadek braku możliwości udziału w wydarzeniu. Marcin Wąsikowski, szef sprzedaży UNIQA, zdradza gazecie, że od początku współpracy sprzedano już ponad 10 tys. polis do biletów, co uważa za świetny wynik.

„PB” zwraca uwagę, że ubezpieczyciel ma mocną konkurencję w affinity. Jego rywale zawarli już kilka głośnych partnerstw, np. PZU z serwisem eBilet, ERGO Hestia z Allegro, Warta z Campiri, serwisem wypożyczającym kampery, czy Signal Iduna z W. Kruk. Marcin Wąsikowski wyjaśnia, że dla partnerstw affinity, które potrzebują przypływu gotówki z tytułu przychodów prowizyjnych, jego firma rozwija kanał jako umowy indywidualne z klientami, starając się godzić regulacje prawne z doświadczeniem klienta, co jest dużym wyzwaniem. Z kolei u partnerów, którzy traktują ubezpieczenie jako uatrakcyjnienie, wyróżnienie oferty spośród innych, UNIQA jest w stanie stosować umowy ubezpieczenia grupowego, gdzie składkę pokrywa ubezpieczający, co mocno upraszcza procesy wdrożenia.

Zakład zacieśnia też relacje z brokerami mającymi potencjał w kanale affinity. Kacper Mleczak, wiceprezes Exito Broker, mówi „PB”, że przy konstruowaniu ciekawego produktu affinity najtrudniejszym i najistotniejszym zadaniem jest trafna ocena potrzeb klienta, plus dostęp do potencjalnej bazy zakupowej. Według eksperta wielu brokerów, obsługując od lat klientów w standardowym kanale korporacyjnym, dziś już wie, że warto zajrzeć głębiej.

Gazeta ujawnia, że w końcówce tego roku UNIQA planuje trzy wdrożenia z nowymi partnerami, m.in. jedną z firm pożyczkowych. Marcin Wąsikowski zdradza, że jego firma wygrała niedawno przetarg na sprzedaż ubezpieczeń dla szkółek piłkarskich i będzie dystrybuować ubezpieczenia dla dzieci w zakresie rehabilitacji, konsultacji medycznych, pomocy psychologicznej, gdyby np. dziecko na dzień przed ważnymi zawodami doznało kontuzji. Dołączy do oferty też ubezpieczenie zdrowotne. Za kilka miesięcy grono partnerów affinity ma zasilić duży producent instalacji fotowoltaicznych. We współpracy z nim UNIQA zaoferuje ubezpieczenie klientom detalicznym nabywającym system online.

Rafał Mosionek, prezes Beesafe, w rozmowie z „PB” zwraca uwagę, że polski rynek dojrzał do tego, aby oferować ubezpieczenia w dobrze dopasowanych kanałach affinity. W jego ocenie sektor e-commerce jeszcze nigdy nie rozwijał się tak dynamicznie jak teraz, co daje dużo miejsca na rozwój produktów ubezpieczeniowych w modelu embedded.

Więcej:

„Puls Biznesu” z 28 listopada, Agnieszka Morawiecka „Uniqa rozkręca się w affinity”

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)

Pollen Street Capital zainwestował w OTOagent

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

OTOagent, serwis pozwalający wyszukać agenta ubezpieczeniowego, poznać informacje na temat jego działalności oraz jej oceny, a także uzyskać kontakt do pośrednika, pozyskał finansowanie od nowego inwestora, brytyjskiego funduszu Pollen Street Capital – podał cashless.pl.

Portal poinformował, że pozyskane środki mają zostać przeznaczone na przebudowę serwisu, jego nowe funkcjonalności oraz partnerstwa fintech czy w obszarze ubezpieczeń wbudowanych. Marcin Sikora, współzałożyciel OTOagent, powiedział cashless.pl, że po pozyskaniu inwestora serwis chce zintensyfikować działania w zakresie technologii po to, aby już na początku 2023 r. oddać do użytku nowe funkcje, które usprawnią pracę agentów ubezpieczeniowych.

Portal przypomina, że Pollen Street Capital jest większościowym inwestorem Punkty oraz udziałowcem multiagencji Arrant.

Więcej:

cashless.pl z 25 listopada, Ida Krzemińska-Albrycht „OTOagent pozyskał inwestora. Insurtech otrzyma wsparcie od Pollen Street Capital

(AM, źródło: cashless.pl)

Saltus Ubezpieczenia o wynikach w segmencie polis zdrowotnych

0
Beata Tylke

Według opublikowanych przez Polską Izbę Ubezpieczeń danych liczba osób korzystających z dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych na koniec trzeciego kwartału 2022 r. wynosiła 4,08 mln. To o 10,6% więcej niż rok wcześniej.

– Oznacza to, że Polacy doceniają ochronę i wsparcie, jakie dają im ubezpieczenia zdrowotne. Jednak oprócz samych liczb, ważniejsza moim zdaniem jest zmiana podejścia ubezpieczonych do korzystania z ochrony – komentuje Beata Tylke, dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych i Pracowniczych Saltus Ubezpieczenia

Klienci coraz częściej koszty stają ze świadczeń 

Ekspertka zdradza, że analiza danych Saltus Ubezpieczenia wskazuje, iż liczba świadczeń zamawianych i zrealizowanych przez ubezpieczonych wzrosła o 40% w stosunku do 2021 r.

– Wpłynęły na to moim zdaniem trzy czynniki. Po pierwsze, nadrabiamy zaległości zdrowotne spowodowane przez lockdowny pandemiczne. Po drugie, pracodawcy jeszcze bardziej niż wcześniej doceniają rolę grupowych ubezpieczeń zdrowotnych jako benefitu pracowniczego i sukcesywnie ulepszają programy medyczne oferowane pracownikom. Przede wszystkim, przy okazji zmian rocznicowych, poszerzają zakresy polis o najważniejsze świadczenia profilaktyczne. To wiąże się z trzecim czynnikiem: Polacy zaczęli uważniej podchodzić do swojego zdrowia i podejmować środki zapobiegawcze, czyli wzrosła rola i udział profilaktyki w ogólnej liczbie realizowanych konsultacji i badań medycznych. Zdecydowanie wzrosło zainteresowanie opieką onkologiczną – liczba konsultacji zwiększyła się o 53%, a badań histopatologicznych, służących ocenie stadium choroby, ponad 2,5-krotnie. Zapotrzebowanie na opiekę onkologiczną zapewne będzie dalej rosnąć – analizuje Beata Tylke.

Istotna jest dostępność usług

Przedstawicielka Saltus Ubezpieczenia podkreśla, że osoby zainteresowane ubezpieczeniem niezmiennie zwracają uwagę na jakość ochrony i listę placówek medycznych, w których mogą otrzymać pomoc. Jest to również istotne dla pracodawców w kontekście obowiązkowych badań z zakresu medycyny pracy.

– Im większa liczba placówek dostępnych w ubezpieczeniu, tym większa szansa na sprawną, bezgotówkową realizację niezbędnych świadczeń. Pamiętajmy, że z polis zdrowotnych korzystają nie tylko mieszkańcy miast o dużym nasyceniu placówek prywatnych, ale mieszkańcy całej Polski. Ważna zatem jest także możliwość refundacji kosztów wizyt w przychodniach spoza listy ubezpieczyciela – zaznacza.

(AM, źródło: Brandscope)

Compensa: W tym roku aura mocno dopiekła rolnikom

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Rok 2022 był trudny dla rolników pod względem szkód wyrządzonych przez zjawiska pogodowe – silne deszcze czy grad, huragany, burze, spowodowane suszą pożary. W ich wyniku ucierpiały uprawy, lasy, budynki, maszyny i zwierzęta gospodarskie. Odszkodowania wypłacone w związku z ogniem i innymi żywiołami odpowiadały w dużej mierze za wzrost wartości zaspokojonych roszczeń z polis majątkowych w pierwszej połowie tego roku.

– W roku 2022 rolnicy mierzyli się z wieloma zjawiskami katastroficznymi. Na początku roku, w styczniu i lutym, nad Polską szalały dwa olbrzymie orkany. Lato to susza, pożary upraw, domów, wiele pożarów lasów. Rolnicy musieli liczyć się z wieloma szkodami majątkowymi, takimi jak np. zerwanie dachów – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Andrzej Paduszyński, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych Compensa TU. – W roku 2022 w Compensie odnotowaliśmy ponad dwukrotny wzrost szkód w rolnictwie: najwięcej szkód katastroficznych, następnie pożarowych oraz szkód wyrządzonych przez zwierzęta – wylicza.

Coraz większe szkody związane z wichurami, gradobiciami czy pożarami dotykają nie tylko rolników. Jak wskazuje Polska Izba Ubezpieczeń, w pierwszym półroczu 2022 r. z tytułu szkód spowodowanych przez ogień i inne żywioły ubezpieczyciele wypłacili prawie 1,3 mld zł – o 66,5% więcej niż przed rokiem.

– Szkody najczęściej powodowane są huraganami, silnymi opadami deszczu, burzami. Natomiast pod względem wysokości odszkodowania najpoważniejszym zjawiskiem są pożary, bo one niszczą nasz dobytek w całości – mówi Andrzej Paduszyński. – W tym roku największą szkodą, jaką likwidowaliśmy w segmencie rolniczym, była właśnie szkoda pożarowa budynku gospodarczego – ponad 400 tys. zł. Historycznie największą szkodą – ponad milion złotych – była również szkoda z pożaru i też dotyczyła budynku gospodarczego – dodaje.

Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych Compensa TU zwraca uwagę, że składka za ubezpieczenie budynków rolnych to około kilkaset złotych.

– Za tę kwotę mamy gwarancję wypłaty odszkodowania za takie zjawiska jak pożar, huragan, powódź, zalanie. Warto o tym pamiętać i takie ubezpieczenie mieć – mówi Andrzej Paduszyński.

(AM, źródło: Newseria)

Polisa może być droższa, byle ubezpieczyciel był czysty

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Najnowsza ankieta Global Data wykazała ważność zrównoważonego rozwoju dla klientów branży ubezpieczeniowej. 41,4% brytyjskich konsumentów jest gotowych płacić więcej za polisę od dostawcy wykazującego się dbałością o zrównoważony rozwój. Niezdecydowanych jest 10,2%.

Wyniki ankiety zostały opublikowane w czasie, gdy odbywała się konferencja COP27, na której liderzy wszystkich branż omawiali rozwiązania problemu zmian klimatycznych.

– Odpowiedzi ankietowanych dowodzą, że działania podjęte przez wiodące przedsiębiorstwa i ubezpieczycieli znajdują wsparcie brytyjskich konsumentów. Dla brytyjskich ubezpieczycieli zrównoważony rozwój powinien stać się priorytetem, nawet jeśli oznacza to, że w rezultacie będą musieli podnieść ceny składek – komentuje Ben Cary-Evans, starszy analityk ubezpieczeniowy Global Data.

W poprzednich ankietach, gdy zadano takie samo pytanie, konsumenci odpowiedzieli, że zależy im na zrównoważonym rozwoju, ale nie byli przekonani do płacenia więcej podmiotom wykazującym się dbałością o realizację celów zrównoważonego rozwoju. Znalazło to odzwierciedlenie w ankiecie ubezpieczeniowej przeprowadzonej w II i III kw. 2022 r. wśród małych i średnich przedsiębiorstw w Wielkiej Brytanii. Ujawniła ona, że 65,3% małych firm uważa zrównoważony rozwój za ważny lub bardzo ważny, ale znalazł się on na dole listy czynników branych pod uwagę przy zakupie polisy ubezpieczeniowej.

– Nasze najnowsze dane konsumenckie pokazują zmianę nastawienia, jako że znaczny odsetek potencjalnych klientów przedkłada zrównoważony rozwój nad cenę. Podczas gdy może być coraz trudniej konsumentom wybierać ubezpieczycieli z dobrą historią dbałości o zrównoważony rozwój, ponieważ kryzys daje się we znaki, okazuje się, że konsumenci traktują tę kwestię poważnie i mają pewne oczekiwania co do firm – zauważa ekspert.

Ubezpieczyciele mogą udowodnić, że podejmują działania w kierunku zrównoważonego rozwoju, przede wszystkim odcinając się od branż odpowiedzialnych za zanieczyszczenie, takich jak węglowa, gazowa i ropy naftowej. Taki działania są coraz częstsze, bowiem presja pod tym względem na ubezpieczycieli rośnie.

– Wszyscy najbardziej liczący się ubezpieczyciele wyznaczyli sobie daty docelowe zakończenia współpracy z branżami zanieczyszczającymi, ale widzimy też firmy odchodzące od potencjalnych kontraktów od razu. Ostatnio Marsh McLennan i Lockton zerwały swoje związki z należącą do Grupy Adani kopalnią węgla Carmichael w Australii. Ubezpieczyciele mogą też działać bardziej proaktywnie, tak jak Zixty i Lemonade sadzące drzewa za mile przejechane przez klientów ubezpieczeń komunikacyjnych, czy Aviva, której biuro w Szkocji zaopatrywane jest w energię wyłącznie ze źródeł odnawialnych – podaje przykłady Ben Cary-Evans.

Bez wątpienia zrównoważony rozwój powinien być zasadniczym elementem strategii każdego ubezpieczyciela, jako że wyniki badań opinii prowadzonych przez Global Data wskazują, że jest to coś, po czym znaczny odsetek potencjalnych klientów ich ocenia.

AC

Gazeta Ubezpieczeniowa nr 48/2022

0

Dodatek specjalny MULTITRENDY 2023:

  • Piotr Czublun, Kancelaria Czublun Trębicki: Kto ma prawo do portfela klientów? – str. 8
  • Magdalena Ozdowska, Robert Tomaszewski, ERGO Hestia: Program Certyfikacji to nasza odpowiedź na zmieniający się świat – str. 9
  • Omnikanałowość to słowo klucz dla NAU – str. 10
  • Marcin Dyliński, Tomasz Poradzewski, CUK Ubezpieczenia: Sprzedaż ubezpieczeń może zwiększyć rentowność biznesów z innych branż – str. 10
  • Andrzej Adamczyk, Bezpieczny.pl: Zmieńmy nawyki, to zaczniemy na serio sprzedawać życie – str. 11
  • Jakub Nowiński, Superpolisa Ubezpieczenia; Maciej Przybyszewski, Agencja Konsultant: Z Superpolisą agent ma więcej możliwości – str. 12
  • LUX MED: Czy warto zadbać o ubezpieczenie szpitalne? – str. 13
  • Anna Pająkowska, msm.pl: Trzeba mieć plan i narzędzia – str. 14
  • Artur Zajdel, Dom Ubezpieczeniowy Spectrum: Infrastruktura informatyczna Spectrum – str. 14
  • Leadenhall: LIS wspiera sprzedaż – str. 15
  • Wacław Migacz, Alwis Ubezpieczenia: W grupie siła! – str. 16
  • Piotr Głowski, Unilink: Analiza potrzeb (i możliwości) klienta przede wszystkim – str. 17
  • Patryk Jarmuż, ecom, Izabela Dziadkowiak, CONDITOR: 5 kroków do udanego wdrożenia nowego systemu w multiagencji – str. 18
  • Katarzyna Barszcz-Mrozicka, KBM Ubezpieczenia: Multiagencja od kuchni – str. 19
  • Artur Sójka, Biznes Klub Polska: Twój największy kapitał – str. 19
  • Ewelina Kałużna, Ale Agent: Czas na większą uważność i aktywność online – str. 20
  • Marcin Kowalik: Jeszcze krócej i bardziej cyfrowo – str. 20
  • Paweł Skotnicki, PSRDU: Blisko siebie i blisko klientów – str. 21

Poza tym w numerze:

  • Tomasz Zyśko, Nationale-Nederlanden: Bez doradcy nie ma życia – str. 5

Kojra ogłasza otwarty konkurs na stanowisko Dyrektora Zarządzającego

0

I.    Nazwa i adres jednostki (dane kontaktowe):

Kojra Sp. z o.o.
Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4B lokal 2
05-077 Warszawa

II.    Określenie stanowiska: Dyrektor Zarządzający

III.    Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe oraz co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku kierowniczym, lub wykształcenie wyższe, zarządcze, ekonomiczne lub prawnicze oraz co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność.
  4. Prawo jazdy kat. B.

IV.    Wymagania dodatkowe:

  1. Wiedza zapewniająca prawidłowe wykonywanie obowiązków.
  2. Doświadczenie w pracy na rzecz podmiotu zajmującego się ubezpieczeniami.
  3. Znajomość zasad funkcjonowania podmiotów finansowych.
  4. Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem spółek prawa handlowego, ze szczególnym uwzględnieniem regulacji dotyczących spółki z o.o.
  5. Znajomość zagadnień związanych z gospodarką finansową, pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych, a także z zarządzeniem i kierowaniem zespołami ludzkimi.
  6. Umiejętność tworzenia strategii działalności i rozwoju spółki.

V.    Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny
  2. CV wraz z opisem dotychczasowej pracy zawodowej
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
  5. oświadczenia kandydata o:
  • pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • niekaralności,
  • stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym,
  • oświadczenie następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych dla przeprowadzenia procesu rekrutacji”, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 roku, poz. 1182 ze zm.).

VI.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Praca w siedzibie spółki i poza nią (wyjazdy służbowe).
  2. Praca związana ze stresem i dużą odpowiedzialnością.
  3. Praca przy komputerze.
  4. Zatrudniający zapewnia:
  • samochód służbowy,
  • telefon służbowy,
  • komputer służbowy.

VII.    Przebieg postępowania w sprawie naboru:

  1. Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata, a na prośbę spółki ich oryginały powinny zostać dostarczone do wglądu.
  2. Dokumenty aplikacyjne należy składać w drodze e-mailowej na adres: rekrutacja@kojra.pl  do dnia 15 grudnia 2022 r.
  3. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do siedziby spółki po upływie wyżej określonego terminu, nie będą rozpatrywane.
  4. Nadesłane dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.
  5. Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o czym kandydaci będą indywidualnie powiadomieni w formie cyfrowej, pisemnej lub telefonicznej.
  6. Rekomendowanie kandydata przez Komisję Konkursową nie może stanowić podstawy roszczenia o powołanie na stanowisko.
  7. Spółka zastrzega sobie prawo do:
  • unieważnienia konkursu w każdym czasie bez podania przyczyn,
  • wyboru jednej lub kilku osób, z którymi przeprowadzone zostaną rozmowy kwalifikacyjne,
  • przedłużenia terminu do składania dokumentów aplikacyjnych,
  • zmiany niniejszego ogłoszenia i zasad przeprowadzenia konkursu.

Oferty wraz z niezbędną dokumentacją proszę przesyłać w formie elektronicznej na adres e-mail: rekrutacja@kojra.pl do dnia 15 grudnia 2022 r.

Ponad cztery miliony Polaków korzysta z prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Polacy chętniej korzystają z dodatkowej ochrony w ramach prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych, szczególnie że dostępne na rynku produkty są coraz bardziej rozbudowane. Dzięki nim łatwiej m.in. zniwelować dług zdrowotny.

Według szacunków Polskiej Izby Ubezpieczeń przez trzy kwartały 2022 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne blisko 880 mln zł, o 12,45% więcej niż rok wcześniej (ponad 760 mln zł według opracowania PIU za 9 miesięcy 2021 r.). 4,08 mln osób miało wykupione polisy zdrowotne, co oznacza wzrost rok do roku o 10,6% (prawie 3,7 mln).

Rośnie zainteresowanie kompleksową ochroną zdrowia

Produkty oferowane przez ubezpieczycieli są coraz bardziej rozbudowane – oprócz podstawowej ambulatoryjnej opieki zdrowotnej, warunki umowy obejmują dostęp do kompleksowych badań i profilaktyki. Ułatwiają systematyczną kontrolę stanu zdrowia. Wielu ubezpieczycieli aktywnie promuje zdrowy tryb życia, udostępnia pomoc psychologa, dietetyka, karnety na zajęcia sportowe itd.

– Nasze zdrowie zależy przede wszystkim od nas samych – naszych nawyków i trybu życia, ale również od dostępu do opieki zdrowotnej. Tym czynnikom wychodzą dziś naprzeciw prywatne ubezpieczenia zdrowotne. Potrzeby zdrowotne Polaków są ogromne i cały czas rosną, więc prywatne polisy będą wciąż bardzo potrzebne. Mowa oczywiście o ubezpieczeniach gwarantujących kompleksową opiekę, szczególnie dla osób aktywnych zawodowo. Poprawa ich stanu zdrowia przełoży się bezpośrednio na dobrobyt nas wszystkich. PIU przedstawiała już wiele różnych projektów wsparcia dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych, udowadniając, że rozwiązania te przyniosą wymierne korzyści Polakom, systemowi opieki zdrowotnej i państwu ‒ komentuje Dorota M. Fal, doradca zarządu Izby.

Zdaniem ekspertki niesprawny system publicznej ochrony zdrowia, brak wsparcia dla dodatkowych ubezpieczeń, rosnący dług zdrowotny, a także inflacja, fale uchodźców i wiele innych współczesnych nieszczęść to przepis na kryzys zdrowia w społeczeństwie. Nie pomaga również niedobór kadry medycznej, jej wypalenie zawodowe czy syndrom stresu pourazowego po pandemii coraz częściej występujący w tej grupie zawodowej.

– Publicznych środków nie wystarczy, aby uzdrowić system. Nieprzypadkowo więc ubezpieczenia zdrowotne stają się coraz bardziej popularne, mimo że nadal nie zostały włączone do systemu opieki zdrowia w Polsce ‒ dodaje Dorota M. Fal.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl

#ubezpieczeniowyLIVE: Recepta na sukces w sprzedaży życia

0

Zapraszamy na #ubezpieczeniowyLIVE we wtorek 29 listopada w godzinach 13:00–13.30. Gościem odcinka zatytułowanego „Recepta na sukces w sprzedaży życia 2023” będzie Andrzej Adamczyk, prezes Bezpieczny.pl.

Podczas programu ekspert wyjaśni m.in.:

  • Dlaczego stare metody pozyskiwania klientów przestają działać?
  • Jak znaleźć klienta, pozyskać go i przekonać, żeby kupił?
  • Na co postawić w rozwoju agencji w 2023 roku?

Wydarzenie Facebook

Wydarzenie LinkedIn

(am)

Nie przeGap promocji!

0

Black Friday to czas świetnych okazji, ale w Defend to również czas wprowadzania super ofert na stałe. Dla szerokiego wachlarza wariantów GAP oferujemy nowe, wyższe limity, które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów premium.

Możesz ubezpieczyć pojazd o wartości nawet do 800 tys. zł z limitem odszkodowania aż 250 tys. zł. Nowe limity obowiązują od 25 listopada 2022 r.

Ubezpieczenie Defend Gap pokryje różnicę pomiędzy ceną zakupową pojazdu a jego obniżoną wartością na moment szkody całkowitej, co pozwoli na zakup nowego pojazdu o tej samej wartości (klasie). Ułatwi również zamknięcie umowy leasingowej i pokrycie wszelkich opłat z tym związanych.

Defend Insurance dba o satysfakcję oraz bezpieczeństwo swoich klientów – współpraca z ubezpieczycielami o najwyższych ocenach ratingowych oraz stabilnej pozycji finansowej jest priorytetem. Firma może pochwalić się współpracą z renomowanym ubezpieczycielem, Fortegra Europe Insurance, który po raz kolejny uzyskał ocenę ratingową A- (Excellent) przyznaną przez AM Best za bezpieczeństwo, stabilność finansową oraz historię wypłacanych odszkodowań.

Warto zainwestować we współpracę z renomowanym zakładem ubezpieczeń, posiadającym wysoką ocenę ratingową, i cieszyć się pewnością, że w przypadku zaistnienia tak stresującego zdarzenia, jakim jest szkoda, otrzymamy należną pomoc i wsparcie – mówi Tomasz Oszczepalski, Country Manager Defend Insurance.

Tomasz Oszczepalski

Więcej informacji:

info@defendinsurance.pl

+48 793 288 188

18,299FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie