Multiagencja CUK Ubezpieczenia nawiązała współpracę z Żabką. W jej ramach klienci zyskają dostęp do produktów ochronnych za pośrednictwem strony internetowej sieci sklepów. CUK Ubezpieczenia liczy też, że partnerstwo z Żabką zwiększy rozpoznawalność jego marki na poziomie krajowym i lokalnym.
Partnerstwo ma zapewnić klientom Żabki dostęp do polis, a CUK Ubezpieczenia ma zyskać nowe grupy odbiorców. Współpraca jest również nowym doświadczeniem technologicznym dla multiagencji, która stworzyła rozwiązania informatyczne dostosowane do specyfiki rynku convenience.
– Cieszymy się, że klienci Żabki zyskali dostęp do produktów ubezpieczeniowych. Nawiązaną współpracę traktujemy wielopłaszczyznowo, dostrzegając wspólne przestrzenie, w których możemy się rozwijać. To dla nas nowe i cenne doświadczenie – mówi Przemysław Grabowski, wiceprezes zarządu CUK Ubezpieczenia.
– Dzięki współpracy z CUK Ubezpieczenia klienci Żabki szybko i bez wysiłku zadbają o zabezpieczenie swoich aut oraz jednośladów niewymagających rejestracji, a przy tym będą mogli skorzystać z promocji – dodaje Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług Żabka Polska.
Otwarcie nowego kanału dystrybucji ułatwi klientom porównanie ofert i zakup ubezpieczeń OC i AC w dogodnym momencie za pomocą specjalnego kalkulatora ubezpieczeniowego dostępnego na stronie ubezpieczenia.zabka.pl lub przez wsparcie contact center CUK. Polisy nie będą sprzedawane w sklepach Żabka. Akcja ma charakter marketingowy, który pozwala dotrzeć do nowych grup klientów. Żabka Polska nie bierze udziału w procesie dystrybucji ubezpieczeń.
Do oferty sieci sklepów trafiły również ubezpieczenia mobilności dostarczane we współpracy z Trasti, umożliwiające objęcie ochroną dowolnego środka transportu, który nie wymaga rejestracji – jak np. rower czy hulajnoga – i obejmują wszystkie sprzęty należące do ubezpieczającego i jego bliskich.
Na początek współpracy zaplanowana została promocja dla klientów, dzięki której za każde wydane 50 zł na zakup polisy otrzymają oni bon towarowy o wartości 5 zł do wykorzystania w sklepach Żabka.
– W pierwszej fazie współpracy skupimy się na ułatwieniu dostępu do ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC oraz mikroubezpieczeń za pośrednictwem strony ubezpieczenia.zabka.pl W przyszłości przewidujemy rozszerzenie oferty o kolejne produkty ubezpieczeniowe – mówi Przemysław Grabowski. W jego ocenie partnerstwo otwiera obiecujące możliwości rozwoju i rozbudowy oferty dla klientów w przyszłości.
6 grudnia 2024 roku Grupa Aureus zorganizowała świąteczne spotkanie w zabytkowej Cechowni w Gliwicach. Wydarzenie, które zgromadziło klientów i partnerów biznesowych, połączyło atmosferę nadchodzących świąt z rozmowami o przyszłości oraz strategicznych kierunkach rozwoju na rok 2025. Było to spotkanie, które z jednej strony podsumowało mijający rok, a z drugiej – nakreśliło ambitne plany na przyszłość.
Dyskusja o przyszłości
Centralnym punktem wieczoru była dyskusja panelowa zatytułowana „Co nas czeka w 2025 roku?”, w której udział wzięli uznani eksperci z różnych branż:
Bartłomiej Kozieł, dyrektor regionalny PKO Leasing,
Grzegorz Mitko, dyrektor Rynku Maszyn i Urządzeń Santander Leasing,
Wiktor Pawlik, prezydent Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Gliwicach,
Michał Gawroński, przewodniczący Rady Regionów Federacji Przedsiębiorców Polskich.
Panel poprowadziła Barbara Sadkowska, redaktor naczelna „Europerspektyw”. Rozmowa skupiła się na prognozach gospodarczych, roli technologii w rozwoju przedsiębiorstw oraz budowaniu odporności biznesowej poprzez współpracę z lokalnymi partnerami. Dyskusja nie tylko dostarczyła cennych wniosków, ale także zainspirowała uczestników do refleksji nad możliwościami, jakie niesie nadchodzący rok.
Kluczowe plany Grupy Aureus
W trakcie spotkania prezes zarządu Grupy Aureus Sławomir Króliczek podzielił się strategicznymi kierunkami rozwoju firmy na 2025 rok. W swoim wystąpieniu podkreślił, że nadchodzący rok będzie dla firmy czasem dynamicznych zmian. – Rok 2025 będzie dla nas przełomowy. Wprowadzimy nowoczesny system informatyczny, który usprawni zarządzanie usługami oraz komunikację z klientami. Co więcej, uruchomimy wirtualnego doradcę Aureus opartego na sztucznej inteligencji. Dzięki niemu klienci zyskają natychmiastowy dostęp do informacji, spersonalizowane porady i pełne wsparcie.
Prezes zwrócił także uwagę na znaczenie programu Aureus Care, który stanowi jeden z filarów strategii firmy. – Grupa Aureus konsekwentnie rozwija się, oferując innowacyjne rozwiązania dla firm, a program Aureus Care jest kluczowym elementem naszej strategii. To kompleksowa usługa, która łączy opiekę i doradztwo w zakresie ubezpieczeń, finansowania oraz aspektów prawno-podatkowych.
Zapowiedział również rozszerzenie programu o elementy edukacyjne, mające pomóc klientom w zdobywaniu wiedzy biznesowej, oraz rozpoczęcie pilotażu budowy sieci autoryzowanych partnerów. – Planowane lokalne punkty wsparcia dla klientów, działające zgodnie z naszymi standardami, pozwolą znacząco zwiększyć zasięg programu i jego dostępność.
Refleksja i podziękowania
Wieczór był także okazją do refleksji nad mijającym rokiem oraz podziękowań dla klientów, partnerów i agentów, którzy przyczynili się do sukcesów Grupy Aureus w 2024 roku. Prezes podkreślił ich kluczową rolę w rozwoju firmy. – To dzięki naszym partnerom i klientom możemy nieustannie się rozwijać. Owocna współpraca i wzajemne wsparcie są fundamentem naszych działań, które każdego dnia stają się coraz lepsze – powiedział.
Podsumowanie
Spotkanie zakończyło się kuluarowymi rozmowami oraz okazją do integracji w świątecznej atmosferze. Grupa Aureus wzmocniła swoją pozycję jako lider innowacyjnych rozwiązań w zakresie doradztwa i wsparcia dla biznesu, a przedstawione plany na 2025 rok pokazują jej gotowość do dalszego dynamicznego rozwoju. Świąteczne spotkanie w Gliwicach po raz kolejny udowodniło, że bliskość wobec klientów i partnerów jest kluczowym elementem strategii Grupy Aureus.
Obecne oczekiwania klientów nie ograniczają się do jakościowych produktów i uczciwych cen. Wraz z rozwojem e-commerce, aplikacji mobilnych, usług w chmurze i AI oczywiste stały się dla odbiorców natychmiastowe, spersonalizowane doświadczenia za pośrednictwem kanałów cyfrowych.
Aż 80% konsumentów i nabywców biznesowych twierdzi, że customer experience jest tak samo ważne jak sam produkt. Aby utrzymać konkurencyjność, ubezpieczyciele – zarówno firmy o ugruntowanej pozycji, jak i startupy – muszą dostosować się do tych zmieniających się oczekiwań, przyjmując najlepsze praktyki od liderów cyfrowych. Jednak transformacja cyfrowa jest wyzwaniem i niesie ze sobą wiele przeszkód dla ubezpieczycieli.
Camunda to nowoczesna platforma do orkiestracji procesów biznesowych, która rozszerza możliwości automatyzacji z punktowych rozwiązań na bardziej efektywne, całościowe podejście do transformacji w branży ubezpieczeniowej. Dzięki potężnym możliwościom tej platformy ubezpieczyciele mogą pokonać najczęstsze bariery digitalizacji i wykorzystać obiecujące nowe technologie do realizacji swoich celów biznesowych.
Optymalizacja złożonych procesów biznesowych
Camunda umożliwia ubezpieczycielom automatyzację różnych przepływów pracy oraz całych procesów biznesowych, od oceny ryzyka i zarządzania polisami po obsługę roszczeń i obsługę klienta. Camunda jest wyposażona w modeler BPMN, który pomaga w rozszyfrowaniu operacyjnej złożoności za pomocą standardowych diagramów wizualizujących każdy krok procesów biznesowych.
Użytkownicy platformy mogą projektować przepływy pracy, testować swoje modele, a następnie uruchamiać je na platformie Camunda, która jest zasilana zaawansowanym, chmurowym silnikiem automatyzacji procesów. Automatyzacja przepływów pracy w Camunda pozwala na zmniejszenie nakładu pracy manualnej, minimalizację błędów oraz zwiększenie ogólnej wydajności.
Zwiększenie rentowności
Automatyzacja przepływów pracy w Camunda wykracza poza prostą migrację istniejących operacji do środowiska cyfrowego. Poprzez rozbicie złożonych procesów biznesowych na łatwe do zrozumienia wizualizacje Camunda wskazuje na nieefektywne i przestarzałe procesy, umożliwiając ich głębszą optymalizację.
Dodatkowo platforma Camunda wspiera ubezpieczycieli w optymalizacji operacji, zapewniając pełną widoczność stanu przepływów pracy dzięki pulpitom do monitorowania w czasie rzeczywistym oraz raportom z cenną inteligencją procesową. Wykorzystując szerokie możliwości Camunda do ciągłego doskonalenia, ubezpieczyciele mogą zwiększać efektywność, redukować koszty i ostatecznie zwiększać rentowność.
Dostarczanie najwyższej jakości doświadczenia klienta
Camunda pozwala ubezpieczycielom tworzyć płynne, zintegrowane doświadczenia dla swoich klientów. Rozwiązuje problem integracji technologii, oferując imponującą kolekcję konektorów, które są wielokrotnego użytku i umożliwiają łączenie różnych technologii. Platforma Camunda łatwo integruje się z API, mikrousługami, botami RPA, modelami AI i uczenia maszynowego, urządzeniami IoT, aplikacjami korporacyjnymi, usługami w chmurze, protokołami technicznymi, zewnętrznymi źródłami danych oraz narzędziami analitycznymi.
Platforma ta łączy starsze systemy z nowoczesną technologią, jednocześnie konsolidując dane z różnych źródeł i eliminując silosy danych. Camunda ułatwia dostęp do big data i analiz, co pomaga ubezpieczycielom tworzyć spersonalizowane oferty, które zachwycają klientów. Poprzez integrację systemów i kanałów, ich orkiestrację za pomocą jednej platformy oraz usprawnienie procesów dzięki automatyzacji przepływów pracy Camunda ubezpieczyciele mogą zapewniać spójne interakcje i dopasowane produkty, budując lojalność i zadowolenie klientów.
Zaufajcie zaletom cyfrowej transformacji swojej firmy i rozpocznijcie podróż do innowacji z IBA Poland, certyfikowanym złotym partnerem Camunda.
Intensywne wdrażanie zaawansowanych technologii oraz nowych cyfrowych usług i aplikacji stało się kluczowym elementem dzisiejszego świata. Cyberprzestępcy wykorzystują rosnącą zależność i złożone powiązania, jakie tworzy cyfryzacja.
W tym kontekście ubezpieczenia od ryzyk cybernetycznych stały się nieodłączną częścią zarządzania ryzykiem, ale ich skuteczność wymaga szerszego zaangażowania wszystkich interesariuszy społecznych.
Świat cyfrowy oferuje zarówno szanse, jak i zagrożenia
Cyfryzacja głęboko przekształca gospodarkę i społeczeństwo, co widoczne jest chociażby w powszechnym wdrażaniu sztucznej inteligencji. Napędza ona innowacje, podnosi wydajność oraz przyczynia się do wzrostu gospodarczego, mając również wpływ na zaangażowanie obywateli.
Według uczestników badania Munich Re „Global Cyber Risk and Insurance Survey 2024” kluczowymi technologiami na najbliższe dwa lata będą sztuczna inteligencja oraz przetwarzanie w chmurze. Pomimo entuzjazmu wobec cyfryzacji rosną również obawy dotyczące zagrożeń z nią związanych – 38% globalnych liderów wyraziło „zaniepokojenie”, a 34% „skrajne zaniepokojenie” możliwością ataku cybernetycznego. Tym bardziej zaskakujące jest, że wielu właścicieli nie jest przekonanych, czy ich przedsiębiorstwa są odpowiednio chronione przed takimi zagrożeniami.
Ryzyka cybernetyczne i główne przyczyny strat
Ransomware, wyłudzenia poprzez przejęcie poczty firmowej oraz wycieki danych pozostaną kluczowymi źródłami strat dla ubezpieczycieli cybernetycznych. Eksperci Munich Re przewidują, że wpływ na te zagrożenia będą miały: zastosowania sztucznej inteligencji, podatność łańcuchów dostaw oraz napięta sytuacja geopolityczna, wzmocniona konfliktami i wojną.
Trendy rynkowe w obszarze ubezpieczeń cybernetycznych
Według szacunków Munich Re globalny rynek ubezpieczeń cybernetycznych osiągnął wartość 14 mld dol. w 2023 r., a do 2027 r. może wzrosnąć do ok. 29 mld dol. Oprócz postępującej transformacji cyfrowej i rosnącego rozwoju technologicznego istotny wzrost tego rynku będzie napędzany przez nowe wymogi sprawozdawcze i regulacje, które wykraczają poza standardy ochrony danych. Rosnąca odpowiedzialność decydentów, a także coraz kosztowniejsze ataki na firmy i ich branżowych partnerów podniosą świadomość zagrożeń.
Dodatkowo wymagania dotyczące bezpieczeństwa cybernetycznego będą narzucane nie tylko przez prawo, ale również przez uczestników łańcuchów dostaw, partnerów biznesowych i klientów końcowych.
Wyzwania na rynku ubezpieczeń cyber
Pomimo korzystnych prognoz i rosnącego potencjału rynku ubezpieczeń cybernetycznych ubezpieczyciele stają przed istotnymi wyzwaniami. Jednym z nich jest poprawa stosunkowo niskiego stopnia znajomości tego rynku. Luka między stratami ekonomicznymi a stratami pokrytymi ubezpieczeniem jest wciąż zbyt duża, zwłaszcza w obliczu dynamicznie zmieniającego się środowiska zagrożeń. Przeniesienie ryzyka za pomocą odpowiedniej ochrony i usług pozostaje kluczowym filarem zabezpieczenia aktywów cyfrowych i wzmocnienia odporności gospodarki oraz społeczeństwa.
Oferowane rozwiązania muszą być trwałe, a naturalne ograniczenia zdolności ubezpieczycieli do przejmowania ryzyk powinny być jasno określone. Katastroficzne zdarzenia systemowe, takie jak cyberwojna czy awarie infrastruktury krytycznej, mogą być niemożliwe do modelowania i przekroczyć możliwości nie tylko ubezpieczycieli cybernetycznych, lecz również całego sektora ubezpieczeniowego.
Rola państwa i partnerstw publiczno-prywatnych
Tego rodzaju scenariusze zagrażają stabilności politycznej, społecznej i makroekonomicznej, dlatego zaangażowanie rządów poszczególnych krajów w zarządzanie potencjalnie katastroficznymi ryzykami cybernetycznymi jest konieczne. Tylko w ten sposób można szybko stworzyć skuteczny i proaktywny mechanizm ochrony gospodarczej, obejmujący również zabezpieczenie przed katastroficznymi incydentami cybernetycznymi.
Munich Re aktywnie wspiera efektywne partnerstwa publiczno-prywatne. Obiecujące rozmowy na temat tzw. publicznych zabezpieczeń na wypadek zdarzeń katastroficznych już się rozpoczęły. Munich Re, posiadające bogate doświadczenie w modelowaniu kumulacji ryzyka oraz jego kwantyfikacji, oferuje rządom odpowiednie know-how. Taka wielostronna współpraca, wspierana odpowiednimi kompetencjami wewnętrznymi, będzie kluczowa zarówno dla wykorzystania szans wynikających z rozwoju technologii, jak i dla ograniczenia związanych z nimi ryzyk.
Rozmowa z Anną Szewczyk, dyrektorką Departamentu Sprzedaży Sieci Agencyjnej i Franczyzowej UNIQA
Aleksandra Wysocka: – Na początku roku założyliście sobie ambitny cel – spotkanie z 2000 agentów w ramach programu UNIQA Bliżej Agentów. Z perspektywy końcówki roku czy udało się osiągnąć tę liczbę?
Anna Szewczyk: – Zakładany cel nie tylko osiągnęliśmy – my go znacznie przekroczyliśmy! Na początku III kwartału mieliśmy już ponad 2000 uczestników, a dziś możemy szacować, że do końca roku liczba ta wzrośnie do około 3,5 tys. agentów.
Zorganizowaliśmy 50 dużych spotkań i wiele mniejszych w całej Polsce – każde starannie przygotowane i dopasowane do lokalnych potrzeb. To ogromny sukces, bo liczby to jedno, ale kluczowe było stworzenie przestrzeni do realnego dialogu i wymiany doświadczeń. Wysiłek, jaki włożyły nasze zespoły regionalne, centralnego wsparcia, a przede wszystkim zaangażowanie agentów przerosły nasze oczekiwania. Udało nam się stworzyć nowoczesną i świeżą formułę spotkań z agentami.
Rozmawiajmy otwarcie – spotkania z agentami budują relacje, ale przecież nie chodzi tylko o to, żeby się lubić. Czy program UNIQA Bliżej Agentów przełożył się na sprzedaż?
– Zdecydowanie tak. Spotkania pozwoliły nam lepiej zrozumieć, czego agenci potrzebują, by skutecznie działać i wprowadzić konkretne zmiany. Efekt? Wyraźny wzrost sprzedaży w niemal wszystkich liniach produktowych, od ubezpieczeń komunikacyjnych, przez mieszkaniowe, aż po ubezpieczenie dla małych i średnich przedsiębiorców. Co więcej, liczba aktywnych agentów znacząco wzrosła w ciągu roku. To nie był tylko program „bliżej agentów” – to była inwestycja w realne wsparcie, która przekłada się na realne wyniki.
Jakie potrzeby agenci najczęściej zgłaszali podczas tych spotkań i jak UNIQA na nie odpowiada?
– Kluczowe tematy to technologia, oferta produktowa i likwidacja szkód. Agenci chcą nowoczesnych, intuicyjnych narzędzi, które ułatwią ich pracę. Dlatego rozwój UNIQA Portalu był priorytetem w 2024 r. Jednocześnie wzbogacaliśmy nasze obecne narzędzia o funkcje, takie jak nowy proces obsługi nabywcy, modyfikacja danych i zakresu ubezpieczenia czy uproszczona inspekcja Autocasco. Pracujemy nad pełną konsolidacją systemów, którą obecnie już testują nasi wybrani agenci.
Jeśli chodzi o ofertę, zmiany w Autocasco – m.in. polisy dwuletnie, gwarantowana suma ubezpieczenia plus czy ochrona zniżek – zostały bardzo dobrze przyjęte. Ale to, co wyjątkowo angażowało agentów, to likwidacja szkód. Interesowały ich konkretne przykłady i szczegóły, jak te procesy wyglądają w praktyce. Dlatego na wielu spotkaniach obecni byli nasi doświadczeni likwidatorzy, którzy pokazywali nie tylko tradycyjne metody, ale również nowoczesne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki AI przyspieszamy analizę szkód, usprawniamy procesy i pokazujemy, że idziemy z duchem czasu. To był hit naszych spotkań – agenci nie tylko słuchali, ale aktywnie dyskutowali i dopytywali.
Organizacja 50 spotkań i przyciągnięcie 3,5 tys. uczestników to ogromne przedsięwzięcie. Co zadecydowało o sukcesie programu?
– Kluczem była spójna koncepcja i skrupulatnie przygotowane przez nas szczegóły jej realizacji, które robią różnicę. Każde spotkanie było zaplanowane pod kątem lokalnych potrzeb. Na miejscu agenci mogli porozmawiać z ekspertami, m.in. z działów produktowych czy likwidacji szkód, którzy odpowiadali na pytania i pokazywali rozwiązania „od kuchni”. Prezentacje były praktyczne, bez zbędnej teorii – wszystko, co pokazywaliśmy, agenci mogli od razu wdrożyć w swojej codziennej pracy. To połączenie merytoryki, technologii i realnej wymiany doświadczeń sprawiło, że program przyniósł tak pozytywne rezultaty.
Z badań, które przeprowadziliście na początku 2024 r., wynikało, że UNIQA była drugim najchętniej wybieranym TU wśród współpracujących z Wami agentów. Czy udało się utrzymać tę pozycję?
– Jesteśmy świeżo po przeprowadzeniu kolejnej edycji naszego badania i dziś już z pełną satysfakcją mogę potwierdzić, że ponownie zajęliśmy drugą pozycję! Utrzymanie się w czołówce to nie lada wyzwanie – zarówno klienci, jak i agenci są coraz bardziej wymagający, a tempo w naszej branży nie spada. Musimy stale dostosowywać się do ich oczekiwań.
Pozytywne oceny, które otrzymaliśmy, to efekt zmian w ofercie produktowej, takich jak wspomniane Autocasco, ale też ulepszeń w narzędziach i procesach. Bardzo cieszy nas również, że ponad 1000 agentów wypełniło ankiety satysfakcji – to bezcenna wskazówka, na czym powinniśmy się koncentrować, by być jeszcze lepsi. Wyniki pokazują, że idziemy w dobrym kierunku.
Jakie są Wasze plany na 2025 r.? Czy program UNIQA Bliżej Agentów będzie kontynuowany?
– Zdecydowanie tak! UNIQA chce być jeszcze bliżej agentów. W przyszłym roku planujemy bardziej segmentowane i wyspecjalizowane spotkania, które będą jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby różnych grup naszych partnerów. Szczegóły ujawnimy już w nowym roku.
Poza tym 2025 r. to intensywne działania nad finalizacją nowego UNIQA Portalu oraz rozwój ubezpieczeń życiowych. Nowy produkt grup nieformalnych Pakietowy Plan Ochrony, który testujemy, wkrótce trafi do szerokiego grona agentów i klientów.
Dziękujemy wszystkim agentom za niesamowity 2024 r. – za zaangażowanie, aktywność, sprzedaż i gotowość do rozmowy. Wierzę, że w 2025 r. wspólnie zrealizujemy wiele wartościowych celów, zawsze pamiętając o tym, co najważniejsze – służeniu bezpieczeństwu naszych klientów.
Mirosław Wróblewski, prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, wraz ze współpracownikami spotkał się z przedstawicielami Polskiej Izby Ubezpieczeń, Andrzejem Maciążkiem, wiceprezesem zarządu, oraz Kamilą Czeczko, przewodniczącą grupy roboczej ds. ochrony danych osobowych. Głównym celem spotkania było omówienie wyzwań branży ubezpieczeniowej w obszarze zarządzania procesami ochrony danych osobowych.
Przedstawiciele obu instytucji rozmawiali na temat aktualnych problemów, jakie wiążą się z przetwarzaniem danych w branży ubezpieczeniowej. Poruszono temat konieczności aktualizowania danych osobowych w umowach ubezpieczeń, aby zakłady mogły skutecznie kontaktować się z klientami bez niebezpieczeństwa ujawniania danych osobowych. Zwrócono też uwagę na konieczność dostosowania się do zmian, jakie determinuje gwałtowny rozwój technologiczny. Eksperci podjęli również temat legislacji na poziomie europejskim i omówili kwestię kodeksu postępowania dla branży ubezpieczeniowej.
Na zakończenie spotkania uczestnicy rozmawiali o wspólnych działaniach edukacyjnych na rzecz podnoszenia świadomości w zakresie ochrony danych osobowych. Obie instytucje dostrzegają potrzebę przybliżania wszystkim zainteresowanym tematyki ochrony danych osobowych i edukacji w tym zakresie.
9 grudnia prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy o ubezpieczeniach upraw rolnych. Nowela rozszerza katalog upraw objętych od 2025 r. dopłatami do składek ubezpieczeniowych z budżetu państwa.
Zgodnie z nową regulacją dopłatami do składek zostaną objęte uprawy słonecznika, facelii, lnu, konopi włóknistych, bobowatych drobnonasiennych, gorczycy i roślin zielarskich. Dodatkowo wyodrębniono grykę i soję, doprecyzowując, że są to uprawy, w odniesieniu do których stosuje się dopłaty do składek ubezpieczeniowych.
Specjalizujący się w pożyczkach gotówkowych Provident Polska chce, by jego oferta była bardziej uniwersalna. Firma postawi także na rozwój oferty ubezpieczeniowej – podał stooq.pl za PAP.
– Chcemy być postrzegani jako instytucja bardziej uniwersalna. Potrzeby klientów koncentrują się na finansowaniu transakcji. – powiedział prezes spółki Marcin Żuchowski. – Chcemy, by oferta ubezpieczeniowa była bardziej widoczna. Będzie ona dotyczyła generalnie wszystkiego, co jest związane z finansami domowymi – dodał.
Od 10 lat Provident współpracuje w zakresie ubezpieczeń z UNIQA (wcześniej jako AXA). W tym roku rozpoczął także współpracę z Compensą w zakresie ubezpieczeń NNW oraz assistance domowego.
Na początku grudnia zakończyła się trwająca od maja kampania Volkswagen Financial Services pod hasłem „Kup polisę – Posadź drzewo”, zorganizowana przy wsparciu Polskiego Związku Zrzeszeń Leśnych. Firma zobowiązała się do posadzenia jednego drzewa w zamian za zakup ubezpieczenia komunikacyjnego lub ochrony pogwarancyjnej online.
W ramach akcji posadzono 27 tys. drzew. Buki i jodły trafiły do dwóch miejsc w woj. małopolskim: Zubrzycy Dolnej oraz Chyżnego. Zainteresowanie kampanią przerosło oczekiwania organizatorów, którzy początkowo planowali posadzenie 20 tys. drzew.
Akcja „Kup polisę – Posadź drzewo” cieszyła się dużym zainteresowaniem i została dobrze przyjęta. Jak wynika z wewnętrznego badania przeprowadzonego przez firmę Volkswagen Financial Services, 48% klientów ma świadomość, że VW FS angażuje się w działania na rzecz środowiska. Z kolei 33% badanych potwierdziło, że akcja sadzenia drzew miała wpływ na decyzję o zakupie ubezpieczenia. 90% przyznało, że docenia firmy, które podejmują działania proekologiczne.
AM Best podniosło rating siły finansowej Generali z A do A+ oraz rating kredytowy Long-Term Issuer Credit Ratings z a+ do aa-. Perspektywy ocen są stabilne.
Ratingi odzwierciedlają bardzo mocny bilans Generali, a także jego silne wyniki operacyjne, bardzo korzystny profil biznesowy i odpowiednie zarządzanie ryzykiem przedsiębiorstwa.
Warto przypomnieć, że 19 listopada Fitch Ratings potwierdził rating siły finansowej ubezpieczyciela (IFS) Generali na poziomie A+ oraz długoterminowy rating podmiotu (IDR) na poziomie A. Perspektywy ocen są pozytywne. Z kolei pod koniec października agencja ratingowa Moody’s potwierdziła rating siły finansowej (IFSR) Grupy Generali w sektorze ubezpieczeń na poziomie A3, ze stabilną perspektywą.
Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi nasza strona korzysta z ciasteczek (plików cookies). Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Jednocześnie przypominamy, że w każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień plików cookies. OK
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.