Bonjoro, tu agent przez wideo

0
781

Na szkoleniach i konsultacjach zawsze powtarzam agentom i multiagentom: „Twoją największą przewagą nad kanałami direct, bancassurance i innymi jest relacja z klientem. Każdy dodatkowy kontakt z potencjalnym klientem zwiększa szanse na sprzedaż. On, rozmawiając z tobą, nie rozmawia z twoją konkurencją”.

Jak zwiększyć skuteczność swoich działań w pozyskiwaniu klientów? Dziś opowiem ci z własnego doświadczenia, jak ocieplam od razu swój wizerunek, jak przełamuję bariery i powoduję, że klienci sami z siebie do mnie piszą. Nawet od razu o problemie, który chcą, żebym im rozwiązał… a od tego już krok do skutecznej sprzedaży.

Wszystko to odbywa się z użyciem narzędzia (w pewnym wymiarze darmowego) o pięknej nazwie Bonjoro. Możesz je połączyć ze swoim CRM-em.

Powitaniem nawiązuję relację

Narzędzie to pozwala mi nagrywać i wysyłać spersonalizowane wideo do moich potencjalnych klientów. Opowiem ci o tym na przykładzie newslettera, który kieruję do agentów i multiagentów ubezpieczeniowych. Bonjoro powiadamia mnie, że jest nowy subskrybent i że mam nagrać kolejne wideo powitalne. Wszystko dzieje się w aplikacji na telefonie.

Jeżeli zarejestrujesz się do mojego newslettera – pod marcinkowalik.online/newsletter i będziesz miał trochę szczęścia, otrzymasz ode mnie powitalne wideo. Wysyłam je do części nowych subskrybentów.

Od razu, na dzień dobry, otrzymasz ode mnie powitalny e-mail:

  • zwracam się w nim do ciebie po imieniu
  • mówię do ciebie w krótkim wideo
  • w nagraniu dziękuję ci za zaufanie, za to, że zdecydowałeś się zarejestrować do mojego newslettera
  • mówię, że mam nadzieję, że znajdziesz w nim wartościowe treści dla siebie
  • na końcu proszę, abyś odpowiedział mi na tę wiadomość i opisał swoje największe wyzwanie w biznesie ubezpieczeniowym. Może uda mi się pomóc i naprowadzić cię na jakieś rozwiązanie.

Możesz i ty

Całość zajmuje mi niecałą minutę na subskrybenta. Oczywiście nie każdy odbiorca newslettera będzie moim płacącym klientem. Ale ważne jest to, że odbiorcy newslettera będą mieli wartość.

Ponad 70% subskrybentów ogląda takie wideo powitalne. Niektórzy nawet po kilka razy!

Ponad 50% odbiorców wideo odpisuje mi na taką wiadomość, omawiając swoje wyzwanie w biznesie ubezpieczeniowym.

To samo możesz (bezpłatnie) uruchomić w swoim biznesie ubezpieczeniowym.

Marcin Kowalik
marcinkowalik.online