Carrot, firma sprzedająca za pośrednictwem swojej platformy internetowej uszkodzone i powypadkowe auta, których naprawa jest ekonomicznie nieopłacalna, chce w 2022 roku sprzedać w sumie 20 tys. pojazdów – informuje serwis dlahandlu.pl.
Witold Jaworski, współzałożyciel i CEO Carrot, mówi portalowi, że średnia wartość sprzedawanych przez jego firmę aut również sukcesywnie rośnie. Według szacunków Carrot średnia cena wyniesie w tym roku ponad 13 tys. zł, wobec 9,9 tys. zł w 2021 r. Według Jaworskiego wartość sprzedanych uszkodzonych aut powinna przekroczyć w obecnym roku 215 mln zł. Carrot rozwija też platformę sprzedażową i zwiększa liczbę użytkowników.
Serwis podkreśla, że dzięki sprzedaży online na koniec roku firma może osiągnąć poziom blisko 50 tys. sprzedanych aut, o wartości ponad 400 mln zł, licząc od początku działalności. Tyko do końca maja Carrot sprzedał 36,8 tys. uszkodzonych pojazdów. Z kolei na koniec kwietnia na platformie aukcyjnej carrot.pl zarejestrowanych było już 9,7 tys. użytkowników. Średnia wartość sprzedawanych aut wzrosła o blisko 30% w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku, natomiast liczba sprzedanych uszkodzonych samochodów wzrosła 108% r/r.
Serwis przypomina, że Carrot współpracuje z wieloma partnerami z sektora ubezpieczeń w Polsce: ERGO Hestią, Wartą, InterRisk, UNIQA, TUZ Ubezpieczenia, Compensą, Generali, Aviva, Wiener, Allianz, Agro TUW, oraz TUW „TUW”.
Więcej:
dlahandlu.pl z 21 czerwca, Rafał Kowalczyk „Carrot: sprzedajemy w sieci 100% aut powypadkowych”
(AM, źródło: dlahandlu.pl)