Dom Ubezpieczeniowy Spectrum rozszerzył funkcjonalność SADUS mobile, autorskiej aplikacji dla agentów, o zaawansowane możliwości zarządzania relacjami z klientami. Najnowsza aktualizacja przenosi pełen CRM do urządzeń mobilnych, umożliwiając pośrednikom ubezpieczeniowym efektywniejszą pracę.
Aplikacja SADUS mobile jest jednym z kluczowych elementów informatycznego ekosystemu dla partnerów DU Spectrum. W ramach rozwoju została ona ostatnio wzbogacona o nowy moduł CRM. Zapewnia on agentom dostęp do kompleksowych narzędzi obsługi klienta bezpośrednio na urządzeniach mobilnych.
Nowa funkcjonalność CRM obejmuje:
- szybkie wyszukiwanie klientów w bazie danych,
- dodawanie oraz edycję danych klientów,
- innowacyjne skanowanie danych klienta bezpośrednio z dowodu rejestracyjnego pojazdu,
- przegląd zaplanowanych spotkań i kontaktów,
- intuicyjne planowanie kontaktów.
– Rozbudowa aplikacji SADUS mobile o zaawansowane funkcje CRM to kolejny krok w naszej strategii digitalizacji pracy agentów ubezpieczeniowych. Naszym celem jest dostarczanie narzędzi, które pozwalają partnerom biznesowym koncentrować się na rozwoju relacji z klientami, a nie na zadaniach administracyjnych – komentuje Artur Zajdel, prezes multiagencji Dom Ubezpieczeniowy Spectrum.
Nowa wersja aplikacji jest już dostępna dla wszystkich agentów współpracujących z Domem Ubezpieczeniowym Spectrum i stanowi uzupełnienie wcześniejszych funkcjonalności, które obejmowały między innymi bezpieczny transfer zdjęć i dokumentów, skrzynkę pocztową czy kalendarz egzaminów i szkoleń.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl